The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Herbert Dijkstra's quote van de dag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Herbert Dijkstra's quote van de dag (/showthread.php?tid=13) |
- de nieuwe - 17-07-2006 Bor de Wolf Wrote:Vroeger kwamen nena en kim wilde voor in elke natte droom van een puber...meestal samenIk ben blij dat ik die fase blijkbaar heb overgeslagen dan. ![]() - Bor de Wolf - 17-07-2006 de nieuwe Wrote:Bor de Wolf Wrote:Vroeger kwamen nena en kim wilde voor in elke natte droom van een puber...meestal samenIk ben blij dat ik die fase blijkbaar heb overgeslagen dan. In de polder mochten jullie ook niet naar Ad Visser en Penny de Jager kijken. Da's logisch. - de nieuwe - 17-07-2006 Bor de Wolf Wrote:Toen ik puber was, woonde ik nog niet in de polder. En TOPPOP rules !!!!de nieuwe Wrote:Bor de Wolf Wrote:Vroeger kwamen nena en kim wilde voor in elke natte droom van een puber...meestal samenIk ben blij dat ik die fase blijkbaar heb overgeslagen dan. - Keyzer - 17-07-2006 ![]() ![]() - Treesong - 17-07-2006 ![]() - waf - 17-07-2006 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Ja Bor, kon je niks beters vinden? :| ik ben het helemaal met je eens. je moet de jaren 80 coupe ook wegdenken, dat komt nu wat belegen over, maar ik vind kim's zaadvragende ogen heerlijk. naast nena en kim kon je ook flink wat sokken vullen met samantha fox (touch me, i wanna feel your body), doris d (van de pins), sammy jo uit dynasty en lucy uit dallas. :wink: irgendwie, irgendwo irgendwannnnnn ![]() - Ricochan - 17-07-2006 En niet te vergeten SABRINA met die grote memmuh in het zwembad !!!!!!!!! =P~ met de hit; Boys boys boys - gittermaster - 17-07-2006 waf Wrote:Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Ja Bor, kon je niks beters vinden? :| of sabrina... boys, boys, boys.... edit: Tuurlijk was jij weer sneller Rico... ![]() - Treesong - 17-07-2006 Dit was natuurlijk ook wel aardig destijds :waf: ![]() - Keyzer - 17-07-2006 Deze bedoel je? ![]() - Bor de Wolf - 17-07-2006 waf Wrote:Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Ja Bor, kon je niks beters vinden? :| word ik toch nog opgewonden met dat warme weer... ![]() - Gerben Zonderland - 17-07-2006 Sammy Jo is ondanks dat ze 'afgerockt' is door achtereenvolgens Tommy L. en Richie S. nog steeds niet een een vies wijf (voor haar leeftijd). Quote:Date of birth: 25 September 1961 - Keyzer - 17-07-2006 Even terug on-topic: ![]() - gittermaster - 17-07-2006 ietsje later misschien, maar zeker de moeite waard toen... ![]() 2 steps forward, 2 steps back... we come together couse opposites attrackt - de nieuwe - 17-07-2006 Keyzer Wrote:Even terug on-topic:In dat geval zie ik toch nog liever Kim Wilde :wink: - gittermaster - 17-07-2006 toch apart van Herbert Dijkstra, naar Kim Wilde, Sabrina en Paula Abdul.... #-o - Bor de Wolf - 17-07-2006 Keyzer Wrote:Even terug on-topic: Ik denk dat Herbert het morgen ook regelmatig over de jaren 70-80 zal hebben. Hoe vaak zullen we de namen Zoetemelk, Kuiper en Winnen moeten horen? En dan in 2006 Boogerd....not - centre court - 17-07-2006 paar jaar geleden deed smeets nog weleens zo'n bergetappe zelf en dan moest 1 vd heren herbert/ducrot/breukink altijd even passen. Morgen weer? - Bumme - 17-07-2006 Ik ging in die tijd altijd wel lekker op Sjeel en Patty van de Dolly Dots ! - Treesong - 17-07-2006 gittermaster Wrote:ietsje later misschien, maar zeker de moeite waard toen... Toch een stuk beter koekeloeren dan Jerney Kaagman... ![]() - Gerben Zonderland - 17-07-2006 centre court Wrote:paar jaar geleden deed smeets nog weleens zo'n bergetappe zelf en dan moest 1 vd heren herbert/ducrot/breukink altijd even passen. Morgen weer? NEEN. Mart is te druk met zijn avondetappe. - Treesong - 17-07-2006 Bumme Wrote:Ik ging in die tijd altijd wel lekker op Sjeel en Patty van de Dolly Dots ! ![]() ![]() - centre court - 17-07-2006 mart is zelf ook een irritante zak die niemand laat uitpraten maar toch nog altijd beter dan 't achterlijke gelul van dijkstra/ducrot. - Bor de Wolf - 17-07-2006 waf Wrote:Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Ja Bor, kon je niks beters vinden? :| Dat kleine varken mag je van me uit de lijst halen. ![]() Dan liever Pam uit Dallas! ![]() - waf - 17-07-2006 Bumme Wrote:Ik ging in die tijd altijd wel lekker op Sjeel en Patty van de Dolly Dots ! wel vreemd dat je de lekkerste dan links liet liggen, want dat was natuurlijk anita geilker. :razz: - Gerben Zonderland - 17-07-2006 ![]() =P~ Tis vandaag een Manic Monday.... - centre court - 17-07-2006 jongens dit gaat toch echt ten koste van de draad die speciaal voor herberts legendarische quotes is gemaakt. :wink: - Gerben Zonderland - 17-07-2006 centre court Wrote:jongens dit gaat toch echt ten koste van de draad die speciaal voor herberts legendarische quotes is gemaakt. :wink: Sorry... :oops: Maar op deze manier wordt dit wel het populairste topic van het jaar. :wink: Samen met het "Oh, Evert ten Napel! Houd toch eens je smoel!"-topic is dit toch wel een kanshebber, dacht ik zo. - Bor de Wolf - 17-07-2006 centre court Wrote:jongens dit gaat toch echt ten koste van de draad die speciaal voor herberts legendarische quotes is gemaakt. :wink: Het is toch een rustdag? - de nieuwe - 17-07-2006 Bor de Wolf Wrote:Inderdaad, wat moet je anders ?centre court Wrote:jongens dit gaat toch echt ten koste van de draad die speciaal voor herberts legendarische quotes is gemaakt. :wink: |