The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
MV Game 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: MV Game 2007 (/showthread.php?tid=1593)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


- _Tampie - 16-01-2007

omyaca Wrote:Hij heeft een hele makkelijke loting, kan zo doorstromen naar de halve finale als hij langs Nalbandian (2-0 voor Haas in de HtH) komt.
Hij heeft bovendien al laten zien dat hij goed kan spelen op de AO (maakte het vorig jaar Federer heel lastig en heeft al 2 x halve finale gehaald).

Eigenlijk onbegrijpelijk, dat zo weinig mensen dit hebben opgemerkt en Haas hebben gekozen. Doordat hij vorig jaar al vroeg Federer tegenkwam slechts 150 punten te verdedigen. Kwartfinale is zeker haalbaar, en daar houdt het nog niet op.


- centre court - 16-01-2007

Haas is zelf toch ook ruk in vorm. Heeft in 2 vd 3 sets moeite met fucking Montanes. Bozoljac gaat hem al pijn doen in de 2e ronde.
Soderling was hier de absolute zekerheid. Jammer dat hij zo slecht was vandaag. Hij had ver kunnen komen. Zeker nu Nalbi ook zo aan 't kloten is.


- Ad Wim - 16-01-2007

Precies wat CC zegt, Haas heeft sinds de US Open vrijwel niks meer gepresteerd, verloor in Kooyong alle drie partijen en heeft verder dit jaar helemaal niet gespeeld.
Vorig jaar versloeg hij zelf Federer in Kooyong en haalde daarvoor de halve finale in Doha, dat is wel een verschil. Bovendien is ie nu ergens in de 1900 en pas rendabel als hij de kwart haalt en dat gaat hij niet halen in mijn ogen. Bovendien was Soderling gewoon beter in vorm en een stuk goedkoper.


- Genomico - 16-01-2007

Ad Wim Wrote:Precies wat CC zegt, Haas heeft sinds de US Open vrijwel niks meer gepresteerd, verloor in Kooyong alle drie partijen en heeft verder dit jaar helemaal niet gespeeld.
Vorig jaar versloeg hij zelf Federer in Kooyong en haalde daarvoor de halve finale in Doha, dat is wel een verschil. Bovendien is ie nu ergens in de 1900 en pas rendabel als hij de kwart haalt en dat gaat hij niet halen in mijn ogen. Bovendien was Soderling gewoon beter in vorm en een stuk goedkoper.

Precies, laat de rest maar achteraf lullen :wink: Maar je noemt precies de redenen op waarom bijna iedereen, incl. mezelf, voor Soderling ging.


- kooltje - 16-01-2007

jongens help mij eens even, welke site staat de stand en de regels?


- centre court - 16-01-2007

kooltje Wrote:jongens help mij eens even, welke site staat de stand en de regels?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/">http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/</a><!-- m -->


Je hebt Federer kooltje?


- centre court - 16-01-2007

30 van de 100 vullen er bij MV ook al geen team meer in. apart.


- kooltje - 16-01-2007

centre court Wrote:
kooltje Wrote:jongens help mij eens even, welke site staat de stand en de regels?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/">http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/</a><!-- m -->


Je hebt Federer kooltje?
ja..stom?


- Ad Wim - 16-01-2007

Ja, waarschijnlijk wel.


- Aragorn - 16-01-2007

hmm, alleen Malisse eruit bij mij. Eens kijkene of mijn Roddick gok goed uitpakt.


- Dre - 16-01-2007

Gaat wel lekker. Tot nu toe alleen Moya eruit.


- kooltje - 16-01-2007

Ad Wim Wrote:Ja, waarschijnlijk wel.
bedankt voor deze zeer duidelijke uitleg. bang dat je de top tien uitgespeeld wordt?


- centre court - 17-01-2007

Ik hoop dat ie er nog een tijdje in blijft. Dan zijn iig djoko en gasquet eruit. Icon_twisted


- kooltje - 17-01-2007

als federer het toernooi wint is het nog een foute keuze?


- Genomico - 17-01-2007

kooltje Wrote:als federer het toernooi wint is het nog een foute keuze?

Als Federer het toernooi niet wint, is het een gigantische foute keuze en ben je al bijna kansloos voor de rest van het jaar. Als hij het toernooi wel wint, dan had je nog steeds betere keuzes kunnen nemen.


- Ad Wim - 17-01-2007

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, waarschijnlijk wel.
bedankt voor deze zeer duidelijke uitleg. bang dat je de top tien uitgespeeld wordt?
Voor 8100 euro kun je Berdych, Blake, Gasquet, Murray en Safin nemen. Die zie ik ten eerste al samen 200 punten halen en die hebben niet 1000 euro budget te verdedigen, maar juist alleen maar te winnen.


- kooltje - 17-01-2007

safin ligt er al bijna uit...blijven nog 150 punten over.


- Ad Wim - 17-01-2007

Grappig man, we zullen aan het eind van de AO wel zien waar je staat en hoeveel budget je hebt.


- kooltje - 17-01-2007

ik zal ongetwijfeld slechte keuzes maken begin van het jaar. leg me nog even 1 ding uit. ik heb deze week hetzelfde budget als jullie. rond de 12000. ik heb alleen week 1 niet meegedaan. hoe kan dat?


- Ad Wim - 17-01-2007

Nee, voor een GS heb je 12500 budget. En ik heb daar bovenop nof iets van 450 euro budget dus ik had deze week 12950 euro of zo. Jij waarsch 12500.


- kooltje - 17-01-2007

ok dus loop met punten meer achter als met budget, das mooi. federer wint het toernooi uiteraard...dus komt nog goed.


- Ad Wim - 17-01-2007

Dan nog, als Federer het toernooi wint en eerdergenoemde spelers halen bijvoorbeeld 150 punten, dan loop je weliswaar 50 punten in, maar ik loop iets van 600 euro budget uit. Dan heb ik dus 1000 euro meer budget voor de komende weken en dat is erg veel. Punten is belangrijk, maar budget is voor de lange termijn belangrijk.


- Ad Wim - 17-01-2007

Safin-Roddick komt er dus alsnog. Dit zal voor veel managers een sleutelpartij worden, zeker voor de managers met Roddick. Als Safin wint namelijk, hebben die managers niet zo'n beste week. Echter, als Andy wint kunnen ze een topweek hebben.

Marat speelt nog niet heel goed en heeft al 2 5-setters achter de rug dus ik verwacht er niet al te veel van. Maar hij krijgt in ieder geval een kans...


- Elikian - 17-01-2007

centre court Wrote:30 van de 100 vullen er bij MV ook al geen team meer in. apart.
Zijn er ook een heel aantal die zich volgens mij alleen ooit geregistreerd hebben, en that's all Smile Ach ja, ik zie wel.


- Ad Wim - 17-01-2007

Ik sta er nog niet zo best voor deze AO, maar Gasquet en Berdych moeten voor mij het verschil gaan maken. Hopelijk hebben deze talenten een goede AO en halen ze samen 100 punten of meer voor me binnen, kan ik wel gebruiken.
En verder heb ik mijn pijlen op Blake gericht, hij gaat de finale halen, ik voel het gewoon!


- buurs - 17-01-2007

Ik denk dat Nadal de finale gaat halen :razz:


- buurs - 17-01-2007

En ik denk ook dat Nadal de AO gaat winnen Hakkuh


- Haggie - 17-01-2007

Jou mag ik wel Buurs.. :8:


- buurs - 17-01-2007

Haggie Wrote:Jou mag ik wel Buurs.. :8:

:crazy: :8:


- Elikian - 17-01-2007

Hij houdt gewoon niet zo van mensen met reële ideeen Wink