The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Competitiemanager 2007/2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Competitiemanager 2007/2008 (/showthread.php?tid=2501) |
- Bumme - 22-08-2007 joep Wrote:Nu blijkt dat ook voor competitiemanager de assists verdwijnen en (mede omdat ik geen VI-abonnee ben) het inschrijfgeld (om fatsoenlijk te kunnen meespelen), wat mij betreft zelfs onbehoorlijk is, ik ook aan dit spel niet meer kan meedoen. Steek jij die centen maar lekker in je trouwfeestje! :wink: - Mist - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Klopt en er staat ook nog "verdeeld over 15 weken ontvang je in totaal 31 game credits;"Mist Wrote:Dat de play-offs meetellen betekent wel dat je naast het platina abo voor de competitie dus nog minstens een goud bundel voor de play-offs moet bijbestellen. Dan mag je hopen dat het met bijv. de kerst- en oudjaar rondes goed uitkomt, anders kun je nog een noodbundeltje gaan kopen. - Quatro - 22-08-2007 31 game credits - verdeeld over 15 weken ontvang je in totaal 31 game credits; deze worden om de twee weken aangevuld. Bij elke aanvulling ontvang je een bevestiging per SMS heeft iedereen deze kosten ook meegenomen? - Ekslem - 22-08-2007 Quatro Wrote:31 game credits - verdeeld over 15 weken ontvang je in totaal 31 game credits; deze worden om de twee weken aangevuld. Bij elke aanvulling ontvang je een bevestiging per SMS Voor die SMS zul je toch niet hoeven te betalen lijkt me? Als dat wel het geval zou zijn, doe ik toch weer niet mee! EDIT: in de regels hebben ze de regel van max. 1 credit per transferperiode iig toegevoegd. - Treesong - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Voor die SMS zul je toch niet hoeven te betalen lijkt me? Het is inderdaad een grof schandaal! ![]() - Ekslem - 22-08-2007 Gaat me totaal niet om het geld. Vind een prijsstijging van meer dan 100% eigenlijk al te gek voor woorden. Zeker als de kwaliteit afneemt imo. ALs je dan ook nog eens voor een ontvangen SMS zou gaan betalen (dus nog meer kosten) dan kunnen ze een dikke krijgen. Zou gewoon schandalig zijn als het dat al niet is. - Treesong - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Gaat me totaal niet om het geld. Vind een prijsstijging van meer dan 100% eigenlijk al te gek voor woorden. Zeker als de kwaliteit afneemt imo. Het gaat je dus wel om het geld :roll: En of het ten nadele gaat van de kwaliteit valt nog te bezien - Ricochan - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Gaat me totaal niet om het geld. Vind een prijsstijging van meer dan 100% eigenlijk al te gek voor woorden. Zeker als de kwaliteit afneemt imo. Ik weet wel zeker dat je voor die sms moet gaan betalen, waarom zouden ze die anders verzenden, ze zijn niet gek daar bij SD maar wel geldziek. - joep - 22-08-2007 Bumme Wrote:joep Wrote:Nu blijkt dat ook voor competitiemanager de assists verdwijnen en (mede omdat ik geen VI-abonnee ben) het inschrijfgeld (om fatsoenlijk te kunnen meespelen), wat mij betreft zelfs onbehoorlijk is, ik ook aan dit spel niet meer kan meedoen. Huh?? Heb ik daar in een dronken bui iets over gezegd, of hang jij hier de Dick Vledder uit? :lol: - Ekslem - 22-08-2007 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Gaat me totaal niet om het geld. Vind een prijsstijging van meer dan 100% eigenlijk al te gek voor woorden. Zeker als de kwaliteit afneemt imo. Het gaat me om het principe. Een klant in het algemeen pikt zo;n prijsstijging nu eenmaal niet. Zker niet als er alternatieven zijn en er geen goede reden is voor die prijsstijging. - Treesong - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Het gaat me om het principe. Ik heb daar twee woorden voor: de Euro. :lol: Ekslem Wrote:Zker niet als er alternatieven zijn en er geen goede reden is voor die prijsstijging. Dat is dan ook de enige vraag waar ik antwoord op wil zien. Wat is de reden? - Ekslem - 22-08-2007 Ik had geen alternatief voor de euro wijsneus of ik had moeten verkassen naar Limburg waar je met kralen kunt betalen. - Treesong - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Ik had geen alternatief voor de euro wijsneus of ik had moeten verkassen naar Limburg waar je met kralen kunt betalen. Zeg dan niet 'In het algemeen' ![]() - Ekslem - 22-08-2007 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Ik had geen alternatief voor de euro wijsneus of ik had moeten verkassen naar Limburg waar je met kralen kunt betalen. Ging over de klant grapjas - Bredanaar - 22-08-2007 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............! OK, hoezo wordt jullie bevestigingsbrief onderschreven met: Sportieve groeten, Telesport Tourpoule ???????? Zit de Telegraaf ook al in het complot? - Ekslem - 23-08-2007 Quatro Wrote:31 game credits - verdeeld over 15 weken ontvang je in totaal 31 game credits; deze worden om de twee weken aangevuld. Bij elke aanvulling ontvang je een bevestiging per SMS Bevestigings SMS is alleen bedoeld om 14 keer die 1,50 te kunnen innen. SMS kost dus 1,50, maar dit betaal je voor de credits. Geen additionele kosten dus voor de SMS zelf (alhoewel het kosten van het versturen natuurlijk al lang in die 1,50 zijn meegenomen!) - Ricochan - 23-08-2007 Bredanaar Wrote:Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............! Er is een anders spel van de telegraaf ook samen met sportdreams ![]() - Ekslem - 24-08-2007 Adil Ramzi staat gewoon nog in de database :lol: - de nieuwe - 24-08-2007 Takak vorig seizoen ook :roll: - gittermaster - 24-08-2007 Kantelberg kun je niet eens kiezen... - AssyriskaFF - 24-08-2007 Wat is dat hele creditgedoe? Snap er geen snars van. - Ekslem - 24-08-2007 AssyriskaFF Wrote:Wat is dat hele creditgedoe? Snap er geen snars van. Je moet je portemonnee trekken moatje - Hoef - 24-08-2007 Ik heb geen zin me er in te verdiepen en doe dus niet mee. Als ze gewoon ââ¬20 willen vragen, best, maar dit ga ik niet doen. Bovendien heb ik alleen een telefoon van mijn werk en die ga ik er echt niet voor laten opdraaien, ik kost al genoeg door tijdens mijn werktijd op het forum te zitten :wink: - Ekslem - 24-08-2007 Ook wel een grap om ze een mail te sturen dat je geen GSM hebt en daardoor niet mee kunt doen :razz: - Treesong - 24-08-2007 Ekslem Wrote:Ook wel een grap Quote:Beste Sportdreams, :lol: - Ekslem - 24-08-2007 :lol: - Ricochan - 24-08-2007 HIj is idd leuk :8: Aanvoerder - Sjaak - 24-08-2007 Ik heb een testteam gemaakt, nu is dat nog ongeldig omdat ik nog geen aanvoerder heb gekozen. Dit schijnt te kunnen op je overzichtspagina.... heb een vermoeden dat je dat pas kan doen als je je team hebt gepromoveerd naar je wedstrijdteam. Weet iemand dit? - de nieuwe - 24-08-2007 Nee hoor, ook in je testteam kun je gewoon een aanvoerder kiezen. Gewoon het "C"-tje aanklikken. - FC Petr - 25-08-2007 Hoef Wrote:Ik heb geen zin me er in te verdiepen en doe dus niet mee. Als ze gewoon ââ¬20 willen vragen, best, maar dit ga ik niet doen. Bovendien heb ik alleen een telefoon van mijn werk en die ga ik er echt niet voor laten opdraaien, ik kost al genoeg door tijdens mijn werktijd op het forum te zitten :wink: Same here. :wink: |