The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Elbow - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Elbow (/showthread.php?tid=3904) |
Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008 Ik ben stom geweest, en mijn savegame is nu verdwenen ![]() Ik moet dus weer opnieuw beginnen. Op zich niet zo'n ramp, want ik stond toch nog onderaan, maar zo schiet het ook niet op hehe. Re: Tennis Elbow - mindlight - 07-11-2008 Ai dat is rot Eli, gewoon zonde van de tijd... Trouwens, ik vind die defenders eigenlijk nog wel te doen, heb zelf zwaar moeite met power baseliners. Re: Tennis Elbow - mindlight - 07-11-2008 Portugal F1: QR1: Mindlight - Eilwood 6-1 QR2: Mindlight - Groen 6-1 QR3: Mindlight - Sergeyev 6-2 Mijn eerste main draw ![]() Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008 ben je nu voor het werk aan het spelen :wink: ? Ik kan helaas vandaag niet ![]() Re: Tennis Elbow - mindlight - 07-11-2008 Hehe ja vanochtend iets eerder opgestaan om nog wat potjes te kunnen doen. Maar helaas kan ik tot zondag einde van de middag ook niet meer spelen nu, wel mooi vooruitzicht dat ik in een eerste ronde van een hoofdtoernooi mag vervolgen. Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Elikian Wrote:Ik ben stom geweest, en mijn savegame is nu verdwenenEr zitten toch ook 4 autosaves in? Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008 Ja, maar ik had mijn profile gewist .. en blijkbaar daarmee ook je savegames ![]() Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 mindlight Wrote:Ai dat is rot Eli, gewoon zonde van de tijd...Ik heb ook geen problemen met gasten die alleen maar alles hebben, daar moet je gewoon geduld tegen hebben. Wachten op de halfcourt bal of de fout. Maar speel maar eens in 2007 tegen Zeballos of Junqueira. Die gasten hebben alles terug en slaan ook nog eens een bal die ik op de lijn sla, compleet de andere hoek in met hun 90% spinballen, daar kun je dan gewoon niet bij. En elke halfcourt bal gaat ook met zoveel spin de hoek in. Die vind ik echt niet te doen... Re: Tennis Elbow - mindlight - 07-11-2008 Nee precies, maar dat geldt dus ook voor die power baseliners. Die moet je echt aan het rennen zetten naar de hoeken, anders krijg je onverbiddelijk die bal loeihard om de oren. Maar ik snap precies wat je bedoelt, die gasten zijn gewoon zwaar vervelend. Maar ik verheug me nu al op zondag, eindelijk een échte eerste ronde. Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Haggie Wrote:We zullen het wel zien wanneer jij je 1e toernooizege paktTja, moet je kijken hoe goed jouw mannetje ook is. De mijne heeft nu ongeveer bij alles 45/50. Als die straks ook richting de 80 gaan, dan moet het toch goed komen, zou je zeggen... Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Voor het eerst ver in een future op dit niveau, kwartfinale nu. Vamos! Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Jaaaaaaaaaa, wat een pot! Elke game deuce, 3-1 achter gestaan, op 5-3 voor 4 bp's weggewerkt en toch winnen! Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008 en? Hoe is het afgelopen ad ![]() Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 En in de halve finale was 1 break genoeg tegen een serve-volleyer. Finale nu! Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008 kom op dan! Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Finale 6-0 6-0 ![]() Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Maar ik stijg verdomme maar 70 plaatsen ![]() Maar goed, wel mijn 1e future gewonnen in week 6 :razz: Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008 Ad Wim Wrote:Maar ik stijg verdomme maar 70 plaatsen Netjes ad! Nu door knallen.. ![]() Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Ja, maar ik moet nu dus quali's blijven spelen. Schiet niet op zo ![]() Maar goed, wel weer flink wat punten erbij dus mijn mannetje wordt steeds beter. Re: Tennis Elbow - AssyriskaFF - 07-11-2008 Geef mij maar Virtua Tennis 3, dat kun je ook op de PC spelen. Grafisch ook beter en kwa gameplay al helemaal. Maar Tennis Elbow is best te pruimen. Ik ben een liefhebber van Tennisspellen dus ik waag mij wel hieraan ![]() Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008 Ik lees net dit in de docu: - always do little left & right moves when waiting for your opponent shots and services, you'll start to run more quickly Interessant wel. Ik ga maar weer eens op nieuw beginnen... note to self: je profile niet meer wissen. Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 Volgens mij kun je ook iets doen met die uitballen. Je ziet nl al meteen een figuurtje linksonderin, misschien kun je iets drukken om hem toch nog in te laten gaan of zo... Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 AssyriskaFF Wrote:Geef mij maar Virtua Tennis 3, dat kun je ook op de PC spelen. Grafisch ook beter en kwa gameplay al helemaal. Maar Tennis Elbow is best te pruimen. Ik ben een liefhebber van Tennisspellen dus ik waag mij wel hieraanDit spel heeft ook z'n tekortkomingen hoor. Zo vind ik het slecht dat je geen lengte in je slagen kunt kiezen. En de beweging vind ik ook niet al te best. Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 En qua invulling vind ik het slecht dat ze Fault! roepen als een bal in het net gaan en dat je geen enkele beleving bij je mannetje ziet. En hoe leuk zou het zijn als je kon challengen! Re: Tennis Elbow - AssyriskaFF - 07-11-2008 Ad Wim Wrote:AssyriskaFF Wrote:Geef mij maar Virtua Tennis 3, dat kun je ook op de PC spelen. Grafisch ook beter en kwa gameplay al helemaal. Maar Tennis Elbow is best te pruimen. Ik ben een liefhebber van Tennisspellen dus ik waag mij wel hieraanDit spel heeft ook z'n tekortkomingen hoor. Zo vind ik het slecht dat je geen lengte in je slagen kunt kiezen. En de beweging vind ik ook niet al te best. Ja best te pruimen zei ik. Dus niet geweldig. SNap er trouwens geen reet van. Soms sla ik wel in de hoeken soms niet. Moet je twee ker drukken? Of moet je de knap inhouden? Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 07-11-2008 En dit is ook zo slecht: eerst 2x 6-0 in de qualis en dan opeens een onwijs goede gast tegenover me. 6-4 verloren, maar positieve is dat ik er eerder 6-2 of 6-1 van verloren zou hebben. Sjezus, wat was die gast goed zeg :eeeek: EN dat klopt toch niet, dat er zo'n verschil in zit... Re: Tennis Elbow - mindlight - 07-11-2008 Nee ok, maar het spel is blijkbaar goed genoeg om ons door deze komkommer-tijd heen te spelen. Natuurlijk zijn er zat verbeterpunten aan te wijzen, maar qua gameplay vind ik het wel erg relaxed hoor. En lengte van de slagen kun je in redelijke mate wel bepalen toch? Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008 6-4 3-6 5-7 .... teruggekomen van *2-5 in de 3e set, en dan nog verliezen. Partij van 53 minuten. Zo zuur dit ![]() Totaal 210 punten gespeeld: 102-108. Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008 Ik had nog even 45min speeltijd vandaag. Zo balen dat je dan ook nog de Q's van de futures moet spelen. Zondagavond of iets dergelijks kan ik beginnen in de maindraw van Kuweit voor een 2e titel op rij.. :8: ![]() Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008 Iedereen begint met ongeveer 30 punten, en een futures winst is er 20 ofzo, dus je moet 2 futures zowieso winnen om "onderaan aan te haken" zeg maar. En je zult een ranking van rond de 500 moeten halen als je challenger-qualies wil gaan proberen. |