The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Queens/Halle. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Queens/Halle. (/showthread.php?tid=4604) |
Re: Queens/Halle. - centre court - 10-06-2009 mindlight Wrote:Volgende belangrijke partij. Davai Dmitri! Idd zeer belangrijk dat Tursu dit wint. Re: Queens/Halle. - Scholten! - 10-06-2009 Mijn twee favoriete spelers tegen elkaar! ![]() Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Frederico Gil gaat iig voortvarend! =D> Re: Queens/Halle. - kooltje - 10-06-2009 Hewitt wat doe je? drie keer gebroken in 1 set op gras ](*,) Berdych eruit is lekker... Bagh en Muller eraf is klote... Ivo maakt 94% op eigen eerste service dan is hij lastig te verslaan =D> Re: Queens/Halle. - centre court - 10-06-2009 Volgens Eurosport vervangt De Voest Safin. =D> Re: Queens/Halle. - kooltje - 10-06-2009 Karlo verliest de tweede tb maar nu dan wel de break in de derde... Hewitt op tijd wakker... Kohl Tursu gaat op een derde set af...kom op Tursu! Re: Queens/Halle. - kooltje - 10-06-2009 GSM Hewitt...op naar Andy... Karlo heeft een dubbele break te pakken... Kohl breakt Tursu terug in de tweede set... Re: Queens/Halle. - buurs - 10-06-2009 tursunov van 5-0 naar 5-4* in de tb :| Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Ja, hij is echt aan het kutten, en daar is het al 5-5. Hoe geef je een set weg. :| Re: Queens/Halle. - buurs - 10-06-2009 tursu is lachwekkend ![]() Re: Queens/Halle. - Stille - 10-06-2009 Paul Henri Tursunov. Wat een ei :razz: Re: Queens/Halle. - kooltje - 10-06-2009 Haas wint de eerste set tegen Tsonga =D> Kom op PHM...Belangrijke wedstrijd voor FTM Re: Queens/Halle. - Scholten! - 10-06-2009 Tursu ](*,) ](*,) JCF verneukt 2 bp's Re: Queens/Halle. - Scholten! - 10-06-2009 JCF breakt, maakt hij mijn dag dan nog goed? =D> Re: Queens/Halle. - centre court - 10-06-2009 Wat een teringlul blijft die PHM toch he. JCF... ook al zo'n figuur, helemaal niets meer op z'n eigen ondergrond en dan kan ie op gras ineens wel weer tennissen. Dit was echt een belangrijke pot. ![]() Re: Queens/Halle. - Scholten! - 10-06-2009 GSM JCF, goede afsluiter dit! 15 aces JCF, heel netjes zeg. Re: Queens/Halle. - andre - 10-06-2009 Kohlschreiber is een belangrijke misser. Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Nogal ja, ook hier. En voor de volledigheid ook hier nog maar even, Monfils heeft zich teruggetrokken voor zijn partij tegen Darcis. Re: Queens/Halle. - centre court - 10-06-2009 Dan is 't achteraf toch maar goed dat ie gisteren nog ff won. Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Ja inderdaad :lol: Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 10-06-2009 Wat een kutdag weer, met als toppunt dat Monfils zich terug trekt, had dan gisteren gewoon verloren man! Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 10-06-2009 Haggie Wrote:Ik zei het al eerder, Buurs is al weken mateloos uit vorm. Leuk om te zien.buurs Wrote: Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Monsterachtig 3 punten meer en nog JCF, Kiefer en Kohlschreiber vs. Youzhny. Dat wordt uitlopen \ ![]() Re: Queens/Halle. - andre - 10-06-2009 Hallo, er zijn meer tegenstanders voor Monsterachtig dan Buurs. Eruit met Kohlschreiber, JCF gun ik het eigenlijk wel. Re: Queens/Halle. - mindlight - 10-06-2009 Ook hallo, lees mijn post eens in het kader van de opmerkingen van Buurs eerder dit jaar. Die kijkt naar de directe concurrent (de rest zijn figuranten). In dit geval is dat Monsterachtig. En ik gun het zowel JCF, Kohllie als Kiefer niet (nou ja deze week dan), en Youzhny juist wel, maar dat doet niets af aan het feit dat Monsterachtig gaat uitlopen ![]() Re: Queens/Halle. - andre - 10-06-2009 Ik kan je post zo snel even niet vinden, maar ongetwijfeld heb je helemaal gelijk. Re: Queens/Halle. - Vos - 11-06-2009 Jongens.Wat een support ineens voor de nr 1,ik zou denk ik voor de underdog zijn. Re: Queens/Halle. - Haggie - 11-06-2009 Jezus. Wat een ongelooflijk scheitdag gister! Had geen zin om online te komen toen ik de wedstrijden volgde. Cilic, Tursu, Phm ... Omg! Wat treurig dit! :| Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 andre Wrote:Ik kan je post zo snel even niet vinden, maar ongetwijfeld heb je helemaal gelijk. Nee, ik ook niet meer, zal wel ergens in een toernooitopic hebben gestaan. Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 Gisteren was trouwens niet zo'n hele slechte dag. Cilic out, PHM out, Haas door. Wel erg sneu voor Monfils dat hij nu aan zijn linkerpols geblesseerd is geraakt, die had hij ook nog niet gehad volgens mij. Ander minputje gisteren was de winst van Kohllie, die moet er echt uit nu. |