The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ABN Amro forumdag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: ABN Amro forumdag (/showthread.php?tid=5015) |
Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Berrer-Clement gaat net als Melzer-Troicki naar court 1 k. OP CC spelen Blake-Baghdatis, Monfils-Rochus en Robredo-Mayer (2e). In avondsessie Davy-Lopez en Sijsling-Soderling (2e) Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Monfils al wel live gezien (op gras ![]() Maar uhhh, wtf krijgen we nu? Was dat nog geen zekere verdeling die hier eerder stond? Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 Stille Wrote:Berrer-Clement gaat net als Melzer-Troicki naar court 1 k. OP CC spelen Blake-Baghdatis, Monfils-Rochus en Robredo-Mayer (2e). In avondsessie Davy-Lopez en Sijsling-Soderling (2e)Waar heb je het over? Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Je bent toch niet blind? Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 Jij blijkbaar wel... <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.abnamrowtt.nl/main.cfm?c_id=109&site_id=4&main_id=109&lang=0&datum=2010-02-10">http://www.abnamrowtt.nl/main.cfm?c_id= ... 2010-02-10</a><!-- m --> 00:00:00.0 Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Hehe ik heb toch echt de indruk dat jij het kwijt bent Stille. Ik stel de vraag nog maar een keer. Is het gewijzigd? Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Het is nog wel onder voorbehoud maar Radio RIjnmond meldde het net Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Radio Rijnmond ![]() Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 Tja, Radio Rijnmond, dan noem je ook iets... Re: ABN Amro forumdag - buurs - 09-02-2010 zie die link van atp. Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 En die van de toernooiwebsite. Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Daar staan Blake en Robredo toch nog gewoon op de avond? Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Ik bel effe de man die daar alles verslagen doet, toevallig een collega van me. Ik hoop dat ie nu geen uitzending heeft maar met Thiemo op de baan vkrijg ik hem niet te pakken denk ik Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 Laat maar Stille, het is gewoon zoals wij eerder zeiden. Re: ABN Amro forumdag - buurs - 09-02-2010 wat doe je moeilijk, stille. het is al officieel. nogmaals zie die link van tampie! Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 [quote="Ad Wim"]Tja, Radio Rijnmond, dan noem je ook iets...[/quote) Wat is er mis mee? Zenden van 1100 tot 2200 live vanuit Ahoy uit. Heel veel leuke interviews, live wedstrijdverslagen en elke dag een half uur tv met samenvattingen en reportages met Kristie Boogert. Laten we maar even afwachten wat het juiste schema is. Ik ga voor Davy in de middag, dan kan ik Berrer en Davy kijken Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010 Wacht jij maar lekker af, wij weten wel gewoon dat dat het programma is. Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Maar de helft van wat Radio Rijnmond (ook over Excelsior!) meldt is op basis van geruchten en pertinent niet waar. Als je daar anoniem opbelt met nieuws onderbreken ze gelijk de uitzending. ![]() Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Krijg net SMS, schema zoals op site is dus goed. Ik heb ze direct even bedankt dat ze net op de radio het foutief hebben doorgegeven. Hier kan ik dus niets aan doen he Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Wie wil er morgen liever naar Berrer-Clement dan Monfils-Rochus? Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010 Haha dat zien we morgen wel. Als wij op tijd zijn vind ik het al een hele prestatie, en dan zie ik ter plekke wel welke pot het wordt. Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 We boffen wel hoor. Wat een kut avondsessie! En daar betaal je dan nog meer voor en dan kirjg je 2 partijen te zien zonder een top 4 geplaatste Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 09-02-2010 Schitterende line-up. Ik wil beginnen bij Monfils, maar pak zeker wat mee van Berrer-Clement. Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Wat is Thiemo nou aan het kloten. Komop nou! Re: ABN Amro forumdag - Mac - 09-02-2010 1e partij is denk ik even kijken welke van de 2 een leukere partij is. Wil ze allebei wel een stukje zien denk ik Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010 Kijk dat willen we zien Thiemo! Jij moet Monfils gaan pakken ![]() Ik wil eigenlijk eerst met mijn Duitse vlag naar Berrer. Zeer gave speler om te zien Monfils is ook wel geinig maar daar verwacht ik geen spanning Re: ABN Amro forumdag - buurs - 09-02-2010 ollie gaat winnen! Re: ABN Amro forumdag - centre court - 09-02-2010 Uiteraard minimaal 1 setje zien van Monfils! Allez gael! Maar daarna een setje Berrer-Clement lijkt me ook mooi. Als 1 van beide dan een 3e set oplevert kunnen we daar naar kijken. Re: ABN Amro forumdag - cruijff - 09-02-2010 Was trouwens nog wel even leuk dat Tsjonga "gewoon" aanwezig was in Rotterdam.. Kon gezellig met alle kids op de foto ![]() Re: ABN Amro forumdag - buurs - 09-02-2010 buurs Wrote:kan iemand mij zijn mobiele nummer even pm'en? |