The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Galatasaray zal Europa wederom domineren - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Galatasaray zal Europa wederom domineren (/showthread.php?tid=784)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

- FC Petr - 19-10-2006

Hé Deniz, kom je even langs. :lol:

- Balthazar - 19-10-2006

FC Petr Wrote:Hé Deniz, kom je even langs. :lol:

Ga jij maar aan die shoarma clit likken :razz:

- FC Petr - 19-10-2006

Zolang die naar knoflook smaakt vind ik het okee. :wink:

- Ricochan - 20-10-2006

Levensgenieters,

wij van de ultrAslan shoarma gang staan altijd achter onze club in goede tijden. We zijn eendagsvliegen zoals jullie vaak bewiezen hebben. Toen we voor het laatst de beste van Europa werden waren we ook slecht begonnen aan de reeks. In de laatste 3 wedstrijden maakten we alles weer goed, maar dat was een wonder boven wonder.

Het plannetje van de Uefa heeft uitgepakt. Zogenaamd zou onze stadion niet veilig genoeg zijn waardoor we genoodzaakt zijn om in het slechtste stadion van Turkije moeten spelen. In de Ali Bim Bam Salami Yen hell zouden wij namelijk een te grote dreiging zijn voor de CL-titel. Toch zal cimbom la bomba Europa dit seizoen nog zijn macht laten zien. Ik ruik 9 punten in de komende 3 wedstrijden. Met Hasan Sas op rechts en Arda op links zien wij de zijkanten van PSV, Bordeaux en Liverpool ons geen kans laten. Door onderschatting van de tegenstanders zullen we echter alsnog het onderspit delven.

Ik heb ook nog een mededeling voor de noobs op deze site. Ik deel al jaren mijn voetbalkennis met de trouwere leden van dit forum. Helaas heeft niemand zich zodanig weten te ontwikkelen dat hij mijn kennisniveau aankan. Al zou iemand mij immiteren, wat ik erg logisch zou vinden, hij zou meteen in het mand vallen.

You know it is so

- Dugarry - 20-10-2006

=D> Bor =D>

Gelukkig heb ik nooit gereageerd op de posts van Deniz, ik wist wl dat er poep aan de knikker zat....

En Deniz is in Turkije een meisjesnaam, varkenskoppen!

- DENIZ - 20-10-2006

Dugarry,

net als al je andere reacties en die van jouw mede-forummers zijn deze gebaseerd op niets. Wij van de UltrAslan walgen van deze instelling. We adviseren jullie dan ook om eerst na te denken voordat jullie wat beweren. Toch zal ik de UltrAslan goed vertegenwoordigen door jullie kennisniveau omhoog te brengen.

You know it is so!

- Bor de Wolf - 20-10-2006

DENIZ Wrote:Dugarry,

net als al je andere reacties en die van jouw mede-forummers zijn deze gebaseerd op niets. Wij van de UltrAslan walgen van deze instelling. We adviseren jullie dan ook om eerst na te denken voordat jullie wat beweren. Toch zal ik de UltrAslan goed vertegenwoordigen door jullie kennisniveau omhoog te brengen.

You know it is so!

Pak ze Deniz! Ze tonen geen respect!

Je trouwe vriend,

Bor

- Treesong - 20-10-2006

Nice try, wolf =D>

- Ricochan - 20-10-2006

Kan mac ff de iP adressen checken...

- Treesong - 20-10-2006

Ricochan Wrote:Kan mac ff de iP adressen checken...

Dat zal niets opleveren. De link tussen bor en denies is echter established en daarmee is de kous eigenlijk af... Xtragaap4de

- Ricochan - 10-01-2007

Galatasseraizai heeft gisteren klop gehad van Feijenoord met 2-1, en Pi-Air scoorde vanaf 45 meter een wereld goal, de mensen daar hadden hem al gevraagd of hij ze even klop wilde geven en dat lukte hem dus weer eens :8:
Tim vincken scoorde de andere goal, en Feijnoord speelde verder met een heel jong team volgens pi-air op de radio... =D>

- Depor - 10-01-2007

Ja Pi-Air is rijp voor het verzorgingstehuis, dan is het niet moeilijk om te zeggen dat je team heel jong is Wink

- Ricochan - 10-01-2007

Depor Wrote:Ja Pi-Air is rijp voor het verzorgingstehuis, dan is het niet moeilijk om te zeggen dat je team heel jong is Wink

Hij was wrs ook te lui om naar het doel te lopen daarom schoot hij maar vanaf 45 meter :!:

- waf - 10-01-2007

Ricochan Wrote:Galatasseraizai heeft gisteren klop gehad van Feijenoord met 2-1, en Pi-Air scoorde vanaf 45 meter een wereld goal, de mensen daar hadden hem al gevraagd of hij ze even klop wilde geven en dat lukte hem dus weer eens :8:
Tim vincken scoorde de andere goal, en Feijnoord speelde verder met een heel jong team volgens pi-air op de radio... =D>

het was integraal op eurosport. was een weergaloos mooi doelpunt van piair. verder speelden ekramy, pardo, ribeiro, schet, vincken, guzman, buys, adalberto (??), lensky, drenthe. en galatasaray speelde toch wel met bekende namen.

leuk dat die jonge jongens ervaring kunnen opdoen en kunnen laten zien wat ze kunnen. verder is het een oefenpot, dus zegt het weer geen ene hol. donderdag live de finale tegen werder bremen.

- Ricochan - 10-01-2007

Donderdag maar wel ff kijken dan hoe ze ervoor staan tegen een echte ploeg, en niet tegen deze koekenbakkers :Big Grin

- waf - 10-01-2007

Ricochan Wrote:Galatasseraizai heeft gisteren klop gehad van Feijenoord met 2-1, en Pi-Air scoorde vanaf 45 meter een wereld goal, de mensen daar hadden hem al gevraagd of hij ze even klop wilde geven en dat lukte hem dus weer eens :8:

hier de goal van piair:

http://www.youtube.com/watch?v=o7vN2ZICBYE

- Vret Mien Gras - 10-01-2007

waf Wrote:

hier de goal van piair:

Geweldig.
Mooi goal.

- Balthazar - 10-01-2007

waf Wrote:

het was integraal op eurosport. was een weergaloos mooi doelpunt van piair. verder speelden ekramy, pardo, ribeiro, schet, vincken, guzman, buys, adalberto (??), lensky, drenthe. en galatasaray speelde toch wel met bekende namen.

leuk dat die jonge jongens ervaring kunnen opdoen en kunnen laten zien wat ze kunnen. verder is het een oefenpot, dus zegt het weer geen ene hol. donderdag live de finale tegen werder bremen.

Stagiair Adalberto heeft bij zijn eerste optreden in de hoofdmacht van Feyenoord een goede indruk gemaakt op Erwin Koeman. De coach van de Rotterdammers vond de negentienjarige Braziliaanse verdediger voldoen.
'Hij is een type slager', concludeerde Koeman op de website van Feyenoord na afloop van de 2-1 overwinning op Galatasaray in Turkije.

'Adalberto is en meedogenloze verdediger. Hij heeft niet de mooiste motoriek, maar doet wat-ie moet doen. In de tweede helft kreeg hij het moeilijker, maar dat is logisch als je ziet dat hij net bij ons is', aldus Koeman, die de andere proefspeler, Cadu (18), op de bank hield.

De Canadees Jacob Lensky debuteerde wel, maar zal niet tevreden terugkijken. De achttienjarige middenvelder viel al na 35 minuten uit met kramp in beide kuiten. Toch bekoorde zijn spel Koeman wel.

'Je ziet aan alles dat deze jongen heel goed kan voetballen. Hij baalt er van dat hem dit tegen zo'n mooie tegenstander overkomt. Misschien was het de spanning, ik zal het er morgen eens met hem over hebben.'

- Ricochan - 10-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:

hier de goal van piair:

Geweldig.
Mooi goal.

Idd :Big Grin

- Tripplexxx - 10-01-2007

Mooi goal, maar natuurlijk stond Mondragon in het doel. Dat maakt hem iets minder mooi, maar toch... :wink:

- Depor - 10-01-2007

Geweldige goal!

- Ekslem - 10-01-2007

Idd, keepersfoutje pur sang :8:

- kooltje - 10-01-2007

hij waardeert het enthousiasme van zijn medespelers ook echt :eeeek:

- Kennedy - 10-01-2007

Super goal!!! =D>

- FC Wageningen - 10-01-2007

kooltje Wrote:hij waardeert het enthousiasme van zijn medespelers ook echt :eeeek:
arrogante lul is 't ook. :wink:

- Ekslem - 10-01-2007

FC Wageningen Wrote:
kooltje Wrote:hij waardeert het enthousiasme van zijn medespelers ook echt :eeeek:
arrogante lul is 't ook. :wink:

Vanwaar de wink?

- de nieuwe - 10-01-2007

waf Wrote:

hier de goal van piair:

=D>

- Riekki - 10-01-2007

Volgens mij komt vanavond de sloeberfinale op eurosport

Besiktas - Galatasaray

benieuwd hoeveel slachtoffers er vallen op de tribune

- centre court - 11-01-2007

Besiktas wint na penalty's van de grote rivaal. Hoe zal 't toch met Deniz gaan? Icon_twisted

- Ricochan - 11-01-2007

Hahahahaha ze winnen echt nooit meer wat die stumperds !