The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Gerben Zonderland - 27-07-2005 Treesong Wrote:Davydoff Wrote:Veronica's Lekkerste met dombo Theo en de (als het kan) nog dommere Jorinde Dan heeft ze wel een heel groot talent om haar intelligentie te verbergen. : ![]() - Davydoff - 27-07-2005 Treesong Wrote:Davydoff Wrote:Veronica's Lekkerste met dombo Theo en de (als het kan) nog dommere Jorinde tja sommige mensen zijn al snel onder de indruk van een bekend snoetje..... - Berend Botje - 27-07-2005 bocaloca Wrote:vanavond andijviestampot met spekkies De combinatie van ![]() ![]() lijkt mij niet zo geslaagd eerlijk gezegd. - Mukkus - 27-07-2005 Het gaat er wel leuk uitzien: ![]() - Davydoff - 27-07-2005 Dugarry Wrote:Ik vind neukende engelsen wel grappig eigelijk. !!! The Villa is op zich wel vermakelijk. Het concept van het programma was volgens mij ooit anders, maar is nu veel beter... nu gooien ze gewoon 3 jongens en 6 meiden in een villa en die jongens moeten na 1 nachtje beslissen welke 3 meiden mogen blijven. Die meiden doen die eerste avond/nacht werkelijk alles om er in te blijven. Best wel lachuh om te zien wat sommige er voor over hebben om gratis een klein weekje in Spanje te zitten :wink: - Treesong - 27-07-2005 Ik zeg ook niet dat ze een raketgeleerde is, maar om haar nou dommer dan Theo te noemen gaat me iets te ver... en jorinde pretendeert iig niet dat ze meer is dan een leuke meid die de mazzel heeft gehad om in het televisiewereldje te zijn gerold... iets wat ik over heel veel andere bekende snoetjes die ik ontmoet heb niet kan zeggen :roll: - Davydoff - 27-07-2005 Treesong Wrote:Ik zeg ook niet dat ze een raketgeleerde is, maar om haar nou dommer dan Theo te noemen gaat me iets te ver... en jorinde pretendeert iig niet dat ze meer is dan een leuke meid die de mazzel heeft gehad om in het televisiewereldje te zijn gerold... iets wat ik over heel veel andere bekende snoetjes die ik ontmoet heb niet kan zeggen :roll: close friends ofzo? Maar ik lul natuurlijk ook maar wat. Ik vind gewoon dat ze irritant overkomt en dat ze in KUT programma's zit. Die Nederlandse Pimp my Ride is echt VRESELIJK! - Treesong - 27-07-2005 Davydoff Wrote:Treesong Wrote:Ik zeg ook niet dat ze een raketgeleerde is, maar om haar nou dommer dan Theo te noemen gaat me iets te ver... en jorinde pretendeert iig niet dat ze meer is dan een leuke meid die de mazzel heeft gehad om in het televisiewereldje te zijn gerold... iets wat ik over heel veel andere bekende snoetjes die ik ontmoet heb niet kan zeggen :roll: Ik heb er een aantal keer gesproken o.a. tijdens een diner... en ik kreeg niet de zenuwen van d'r (iets wat ik wel had verwacht natuurlijk, daar ik dezelfde vooroordelen had als jullie :wink: ) - Hoef - 27-07-2005 Kunnen we weer terug naar de belangrijke zaken, stelletje sullebruttiewotsers? Halve kip met tomaat-basilicum-mozzarellasalade en aarpies uit de oven (gemarineerd in olijfolie, veel knoflook en tijm). Aarpies (kleintjes) in bootjes (of hoe heten die stukjes) snijden en kort koken, dan in de oven tot ze mooi bruin zijn. - Berend Botje - 27-07-2005 zwanenhals gevuld met druiven paardenhoef om af te kluiven - Hoef - 27-07-2005 wat dacht u van een pudding met bessesap en als toetje garnalenpap ZUurkool met vette jus! - Mukkus - 27-07-2005 Bier, pap en bloedworst. - Treesong - 27-07-2005 Gerrit Dekzeil! :cry: Ik heb overigens een lekkere pofaardappel gegeten met Griekse salade en een lekker tartaartje (met een prima roseetje erbij). - Berend Botje - 27-07-2005 Treesong Wrote:Gerrit Dekzeil! :cry: Pardon reeds, Sjef zelf! - Legion - 27-07-2005 Heb voor 2 dagen stampot rauwe andijvie gemaakt met spekJES. Goede tip van iemand hier ![]() - Treesong - 27-07-2005 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:Gerrit Dekzeil! :cry: Oh ja... :oops: Dekzeil was van 'de bakker die keek nie, ik pikte een brood' ![]() - Kleine Jan - 27-07-2005 Heb Chinees gehaald vanavond.. en hij was zo aardig, ik neem hem morgen mee naar mijn werk! : ![]() - Berend Botje - 27-07-2005 Legion Wrote:Heb voor 2 dagen stampot rauwe andijvie gemaakt met spekJES. Goede tip van iemand hier zie http://www.degezondeapotheker.nl/AngelaPrinsx.html En dit zijn denk ik de twee stampotten ![]() - Legion - 27-07-2005 Die rechtse was meer stampot met sappige rollade - Bocaloca - 28-07-2005 Legion Wrote:Heb voor 2 dagen stampot rauwe andijvie gemaakt met spekJES. Goede tip van iemand hier :lol: :lol: :lol: het is gewoon heeerlijk ![]() - SB - 28-07-2005 inderdaad, dat kan ik ook wel weer eens een keer maken! goede tip! =D> - Mac - 28-07-2005 stelletje boeren hiero - Bocaloca - 28-07-2005 wat doe jij. jij zet een soort noodle potje in de pan/magnetron stomme chinees =; - Mac - 28-07-2005 nope vandaag ga ik gewoon koken...pasta wordt t denk ik - Bocaloca - 28-07-2005 tss italiaan =; - Mac - 28-07-2005 tsss boer ![]() - Bocaloca - 28-07-2005 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: - Vret Mien Gras - 28-07-2005 Wat lees ik hier weer zinvolle en nuttige posts, geweldig om te lezen! Zeer interessant en prima argumentatie. De uitspraken zijn zeer doorgrond en van hoge kwaliteit. Gewoon in 1 woord super! - Bocaloca - 28-07-2005 gelukkig nog altijd boven het niveau van jou dus dat scheelt weer - Vret Mien Gras - 28-07-2005 bocaloca Wrote:gelukkig nog altijd boven het niveau van jou dus dat scheelt weer Wat een prachtige opmerking weer. Het niveau kan haast niet meer hoger stijgen. Er wordt een geweldige conclusie getrokken met een relevante beargumentatie. |