The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Trainingsresultaten - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: Trainingsresultaten (/showthread.php?tid=1360) |
- Box Brother - 31-01-2007 Sjaak naar 2 op reflexes.... - Forever - 31-01-2007 Levi naar 4 op balgevoel.... - Box Brother - 31-01-2007 Forever Wrote:Levi naar 4 op balgevoel.... Ik snap niet hoe jij zo snel popt, wat is jouw trainingsschema ? - Forever - 31-01-2007 Box Brother Wrote:Forever Wrote:Levi naar 4 op balgevoel.... Op dit moment. maandag-donderdag: 3x balgevoel vrijdag: fitness (2x) en having fun. zaterdag en zondag: 3x balgevoel. Ik heb natuurlijk het voordeel van de teamtraining van zaterdag. En volgens mij heeft de stijging van 3 naar 4 (10 dagen) niet veel langer geduurd dan de stijging van 2 naar 3 in balgevoel. - Box Brother - 31-01-2007 en met die 2x fitness en 1x having fun pak je 21% fitness mee om die 6 dagen te compenseren ? - Forever - 31-01-2007 Box Brother Wrote:en met die 2x fitness en 1x having fun pak je 21% fitness mee om die 6 dagen te compenseren ? jup. Zo lang Levi nog altijd voor lage niveau's traint, valt volgens mij de fitness-penalty wel mee. En op deze manier ben ik altijd wedstrijdfit op zaterdag. - Legion - 01-02-2007 Bostoen naar 4 op voorzetten - Marshall - 02-02-2007 Ik had gehoopt vandaag nog net finishing 5 te pakken maar met nog 1 training te gaan heb ik m nog niet dus laatste training nu fitness, met morgen 2x kom ik rond de 85% fitness uit... - T00L - 02-02-2007 reken er maar niet op dat je in 3 dagen van 4 naar 5 popt, dat duurt wel ietje langer ![]() - Box Brother - 04-02-2007 The player Sjaak Born has raised to 2 on the Handling (GK) skill - Nr. 12 - 05-02-2007 Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben. - Lamme Lennie - 05-02-2007 Nr. 12 Wrote:Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben. Op welke manier hebben deze met elkaar te maken? - Nr. 12 - 05-02-2007 Lamme Lennie Wrote:Nr. 12 Wrote:Kracht op 3 vervolgens ga ik op snelheid trainen. Omdat deze met elkaar te maken hebben. Met kracht ben je langzaam en met snelheid ben je makkelijker te passeren. Dit werkt vica versa voor aanvallers. Het is belangrijk bij 1 tegen 1 situaties, die veel voorkomen. Het gaat dan wel in combinatie met, voor vededigers, tackling en voor aanvallers, met dribbeling en techniek. Maar Speed/Strenght zijn wel bijstats. Die ik iig bij wil houden. - Marshall - 06-02-2007 05/02/07 The player Harold van Merkenstein has raised to 5 on the Finishing skill - T00L - 06-02-2007 anders ga je dat in elk topic spammen? - Antidote - 06-02-2007 Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen. - Lamme Lennie - 06-02-2007 Antidote Wrote:Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen. Train je ook nog wat anders? :wink: - Antidote - 06-02-2007 Lamme Lennie Wrote:Conditie :wink:Antidote Wrote:Dan zit ik wel niet in CT, maar toch moet ik het ff kwijt. Gisteren ben ik gestegen naar 9 tackling en met de verandering van teamtraining verwacht ik begin komende week op 10 te komen. Verder niet al te veel bijstats. Wel heel wat die één training van een stijging af zitten. Mijn speler ziet er als volgt uit. tackling: 9 game vision: 3 crosses: 2 long pass: 1 short pass: 1 speed: 1 strenght: 2 - Lamme Lennie - 06-02-2007 Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler. Wat is je naam in Footstar? Dan kan ik dat vast wel opzoeken. - Vietjes - 06-02-2007 Techniek naar 4 Positiespel naar 6 Positiespel 6 Spelinzicht 5 Techniek 4 Korte Passes 2 Afstandsschoten 2 Lange Passes 1 Kracht 2 - Antidote - 06-02-2007 Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.Zie mijn onderschrift LL! - T00L - 06-02-2007 Netjes Eddy Als jij je nou als aanvallende middenvelder gaat ontwikkelen (maar dan wel alleen langs afstandschoten als je dat ook kan :p), dan ga ik me wat meer op het verdedigende werk richten... Henk als alleskunner erbij en we hebben een middenveld wat elkaar op alle punten aanvult. Overigens lijkt het me wel een strak plan om eindelijk eens speed te gaan trainen. - Lamme Lennie - 06-02-2007 Antidote Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.Zie mijn onderschrift LL! Hmmz, ben er nog niet uit wat nu de juiste tactiek is. Gezien het feit dat ik meer waard ben dan jij, zou ik zeggen dat het trainen van verschillende skills beter is dan 1 skill heel goed trainen. Maar aan de andere kant is jouw national ranking weer hoger. Nog niet echt een peil op te trekken. - T00L - 06-02-2007 die nationale ranking zegt helemaal weinig. Die houdt bijvoorbeeld ook rekening met gescoorde doelpunten en man of the match awards - Depor - 06-02-2007 The player Joep Segeren has raised to 6 on the Finishing skill - Fred Naaigaren - 07-02-2007 The player Cas Oosterhuis has raised to 2 on the Positioning skill - Vietjes - 07-02-2007 T00L Wrote:Netjes Eddy Strak plan. Ik heb overigens nog wel m'n twijffels bij het nut van snelheid voor centrale middenvelders. Ik hou me dan ook liever bezig met andere skills. Tenzij het tegendeel bewezen wordt......Van afstandschieten zit in m'n trainingspakket (2 maal een blokkie van 3) dus als het goed is moeten er binnekort van 3 de 6 invliegen :wink: - T00L - 07-02-2007 Heb je jezelf gezien in die wedstrijd waarvan ik het filmpje hier geplaatst heb? Heb je gezien hoeveel runs je vanaf eigen helft tot de 16 van de tegenstander maakte? Zo ja, dan zie je vast ook het nut van snelheid in ![]() Andersom geldt natuurlijk hetzelfde. Als de middenvelder van de tegenstander er vandoor gaat met de bal, moet je em eerst inhalen voordat je de bal weer kan veroveren. - Antidote - 07-02-2007 Lamme Lennie Wrote:Heb juist express gekozen om één skill om de volgende redenen.Antidote Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ik ben wel benieuwd wat de invloed is van deze manier van trainen op de waarde en de ratings van de speler.Zie mijn onderschrift LL! - straks wordt je ouder en duurt het langer om te trainen per skill stijging, vooral als je boven lvl 10 komt. - bijna geen concurrentie op mijn positie - mijn team kon al lang geen kampioen meer worden of degraderen, dus de 2e helft was het gewoon uitzitten. - Vietjes - 07-02-2007 T00L Wrote:Heb je jezelf gezien in die wedstrijd waarvan ik het filmpje hier geplaatst heb? Heb dat filmpje nog steeds niet gezien. Toch eens doen |