The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
TMS Madrid 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Madrid 2008 (/showthread.php?tid=3838) |
Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 buurs Wrote:Tuurlijk, nu wel, en van Gulbis en Andreev vorige week was het zulke pech, inconsequente clownAd Wim Wrote:Nee, je zegt een beetje geluk, drol ![]() Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 Overdune Wrote:Ik word vooral moe van dat vreselijke, storende fanatisme en subjectivisme. En ik weet dat ik niet de enige ben, maar ik ben wel de enige die erop reageert. Maar goed, ik zal er wel mee ophouden als dit niet gewaardeerd wordt. Al moet iemand toch iets zeggen van al die onzin die ie uitkraamt...buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Ook niet als Davy bps blijft missen zeker... Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 tsonga direct de mb... kutzooi Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 15-15, nog 3 puntjes Robby, come on! Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 15-30 [-o< Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 15-30.. [-o< Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 2 mp ginepri Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 2 mp's, doe het!! Re: TMS Madrid 2008 - kooltje - 15-10-2008 2 mps Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 ![]() Robby, wat een koning! =D> Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen ![]() Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Robby =D> =D> =D> =D> Nu jij Marcel!!!! ![]() Re: TMS Madrid 2008 - kooltje - 15-10-2008 Df...lekker Robby =D> Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen ik heb het van te voren gezegd, Adje, dat ginepri een must-pick was en dat ik het vreemd vond dat hij zo weinig gekozen is. inzicht en kennis Ad \ ![]() feli kooltje, overdune en haggie met jullie goede keuze =D> nu simon morgen even van robby winnen :o Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 Nu had ik trouwens wel graag Simon willen hebben.. Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 En dan gaat Tsonga het ook nog eens weggeven, wat een kans op 2-2... Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen wel grappig, dat bijna iedere week een Buurs-week is ![]() op een gegeven moment is het geen geluk meer, pipo :^o Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 en opnieuw een belangrijke pot hup soderling =D> Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 buurs Wrote:Ik mag het niet, maar kan iemand anders hier dan even op reageren alsjeblieft?Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen Re: TMS Madrid 2008 - kooltje - 15-10-2008 Hoe kan die Granollers zolang hebben meegedaan? wat een dramatisch tb Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 granollers en davy geven bijna een bijna zekere winst uit handen. =D> Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 Tsonga wint toch nog, knap. Maar natuurlijk veel te moeizaam en hij wordt dan ook kanonnenvoer voor Roger als hij zo blijft spelen... Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ik mag het niet, maar kan iemand anders hier dan even op reageren alsjeblieft?Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen Probeer het eens langs je heen te laten gaan, werkt echt uitstekend. Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 Tja, zo ben ik helaas niet. Had me idd heel wat frustratie gescheeld, maar helaas ligt dit niet in m'n aard. Maar goed, blijkbaar heeft het totaal geen nut en zit er bij die jongen echt een steekje los, want helemaal nisk helpt en hij blijft toch vanuit zijn eigen perspectief praten. Dus ik begin het wel aardig op te geven ja... Re: TMS Madrid 2008 - kooltje - 15-10-2008 Nou Tomas...laat maar zien...Dan kan Nalbi gewoon even zijn rust pakken na zijn toernooiwinst. Re: TMS Madrid 2008 - Ad Wim - 15-10-2008 buurs Wrote:Oke, laatste keer dan:Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat een grap weer. Maar niet zo gek in deze Buursweken, elke week zijn er wel van zulke partijen Dat heet voor het geluk geboren. Je hebt voor de rest niet veel anders, dus je moet toch ergens nog enige levensvreugde uit halen... Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 Ad Wim Wrote:Tja, zo ben ik helaas niet. Had me idd heel wat frustratie gescheeld, maar helaas ligt dit niet in m'n aard. Maar goed, blijkbaar heeft het totaal geen nut en zit er bij die jongen echt een steekje los, want helemaal nisk helpt en hij blijft toch vanuit zijn eigen perspectief praten. Dus ik begin het wel aardig op te geven ja... Maar zie ook waar het begint, Buurs maakt een opmerking over Tsonga en de poll omdat ff niet inziet dat het om de BV gaat, jij hakt erop in en hup, daar gaan we weer. En andersom gebeurt dat ook. Die opmerkingen die Buurs daarna maakt zijn volgens mij grotendeels bedoeld om jou uit je tent te lokken en dat lukt altijd prima. Leuk voor Buurs, maar ik word er echt niet goed van, want het is dag-in dag-uit hetzelfde gezeik met quote op quote die halve pagina's bestrijken. Re: TMS Madrid 2008 - kooltje - 15-10-2008 Mijn mening: Het is een forum dus discussie geweldig. Mochten Ad en Buurs iets meer toegeven dan was het nog leuk ook. Maar het is nu reactie op reactie op reactie. Lees er zelf ook overheen Overdune (al gaat dat moeilijk ![]() Re: TMS Madrid 2008 - Overdune - 15-10-2008 kooltje Wrote:Mijn mening: Het is een forum dus discussie geweldig. Mochten Ad en Buurs iets meer toegeven dan was het nog leuk ook. Maar het is nu reactie op reactie op reactie. Kom op, dit heeft niets meer met discussiëren te maken, maar met een persoonlijke vete. En als het al een discussie is gaat het altijd over hetzelfde: wel of geen geluk. Re: TMS Madrid 2008 - buurs - 15-10-2008 Overdune Wrote:Ad Wim Wrote:Tja, zo ben ik helaas niet. Had me idd heel wat frustratie gescheeld, maar helaas ligt dit niet in m'n aard. Maar goed, blijkbaar heeft het totaal geen nut en zit er bij die jongen echt een steekje los, want helemaal nisk helpt en hij blijft toch vanuit zijn eigen perspectief praten. Dus ik begin het wel aardig op te geven ja... Adje heeft de hele dag honger ![]() |