The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Hamburg / Indianapolis - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Hamburg / Indianapolis (/showthread.php?tid=4663) |
Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 thxs ML. Nu moet Ferrer zijn werk nog even doen! Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 mindlight Wrote:Nou Buurs, die bal op 5*-3 30-30 van PHM die hij achter de baseline speelde vind ik toch wel typisch hoor. Cuevas liep er al niet eens meer op. dat klopt. maar die sloeg hij in het begin van de partij ook. Re: Hamburg / Indianapolis - mindlight - 25-07-2009 buurs Wrote:mindlight Wrote:Nou Buurs, die bal op 5*-3 30-30 van PHM die hij achter de baseline speelde vind ik toch wel typisch hoor. Cuevas liep er al niet eens meer op. Nee, niet zo dramatisch. Maar hij speelt 9 games op rij weergaloos tennis, en dan is daar de druk van het uitserveren en ineens is die klasse weg en gaat hij stomme fouten maken. Nu is het tegen Cuevas en komt hij er mee weg, maar dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Re: Hamburg / Indianapolis - Ad Wim - 25-07-2009 mindlight Wrote:En de break, het is dat Cuevas mentaal nog een grotere drol is dan PHM...hoezo? het is juist ijzersterk dat hij ook deze pot er weer gewoon uitsleept. tegen brands en riba ook al. hij moet alleen niet opeens weer goed gaan tennisssen, want dan krijgt ie weer mogelijkheden om te choken. wat ie nu uiteindelijk gewoon niet eens doet. laat iedereen maar lullen paolo, jij staat gewoon in de finale van een 500 =D> moet wel gezegd dat dit natuurlijk een buursweek is en dat hij volgende week waarsch gewoon weer 1e ronde verliest... Re: Hamburg / Indianapolis - mindlight - 25-07-2009 Nou dit was toch echt een choke. Alleen daarna weer keurig opgepakt, zoals hierboven al te lezen viel. En idd, het is knap dat hij alsnog wint, maar dat had ook sterk te maken met het falen van Cuevas, die zijn best deed nog harder te choken op 5-5. Re: Hamburg / Indianapolis - Ad Wim - 25-07-2009 een choke is het pas als je voor staat en verliest, en dat hebben beiden niet gedaan. en cuevas is blijkbaar in absolute topvorm, dus dit is gewoon netjes en geen meer dan logische overwinning op een lager geklasseerde... nu ferrer nog idd. wat is de h2h tegen davy? Re: Hamburg / Indianapolis - mindlight - 25-07-2009 1-1 volgens mij. Maar dan heb ik een bredere definitie van choken in mijn hoofd. Het is dan dus ook zinloos om tijdens een partij (of set) over choken te spreken? En in dat geval heeft Cuevas de partij in set 2 natuurlijk gechoked... Re: Hamburg / Indianapolis - Ad Wim - 25-07-2009 ach , we hebben het hier vaker over gehad en die definitie ligt ook gewoon niet vast. ik vind een minimale voorwaarde van choken toch wel verliezen. choken is voor mij dan ook riant voor staan, maar de spanning grijpt je naar de keel (choke) en je geeft de partij weg. Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 ferrer van 5-2 naar 5-4 maar davy speelt nu ook wel erg goed, dus verdiend. Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 het niveau is heel hoog op dit moment. Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 Ferrer van 5-2* naar 5-7 0-1* :| Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 En Ferrer geeft het in de 2e set bij 5*-3 weg ![]() Re: Hamburg / Indianapolis - Ad Wim - 25-07-2009 jezus, ook dit nog. gewoon zes kwartfinalisten hebben in hamburg maar juist de twee die ik niet heb halen de finale, hoe fucking cru is dat?! nog zuurder maakt het dat davy vorige week mijn absolute troef was en er toen helemaal geen zin in had en nu opeens weer de sterren van de hemel speelt. al was het natuurlijk best een logische pick... Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 querrey wint de 1e set van dancevic met 6-4 =D> Re: Hamburg / Indianapolis - mindlight - 25-07-2009 Ad Wim Wrote:ach , we hebben het hier vaker over gehad en die definitie ligt ook gewoon niet vast. ik vind een minimale voorwaarde van choken toch wel verliezen. choken is voor mij dan ook riant voor staan, maar de spanning grijpt je naar de keel (choke) en je geeft de partij weg. Exact, en dat deed PHM natuurlijk wel, alleen op het moment dat de partij weggegeven leek, chokete Cuevas daar nog even dubbel zo hard overheen ![]() Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 3-0 in de 2e set voor Sam =D> Re: Hamburg / Indianapolis - centre court - 25-07-2009 Ik lees 11 blz lang berichten over phm alsof ie er al 10x uit ligt en wat zie ik... hij zit er gewoon nog in. En Buurs is bijna de enige die 'm heeft. ![]() Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 :lol: Re: Hamburg / Indianapolis - mindlight - 25-07-2009 Het was dan ook een bijzondere partij :8: Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 25-07-2009 En weet je wat het mooiste is.... Ik heb het team voor Raging Bull en Kuiper ook gemaakt en zij zijn samen met mij de enige die PHM hebben :8: Allez! Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 26-07-2009 Wow, wat begint PHM goed :eeeek: Davy wordt van links naar rechts gestuurd! PHM op love naar 3*-1 =D> Re: Hamburg / Indianapolis - _Tampie - 26-07-2009 Davy is minder onder de indruk en breekt stoicijns op love terug. Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 26-07-2009 wat een ballen worden er geslagen =D> Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 26-07-2009 PHM is tactisch wel een druif... Keer op keer maakt hij de verkeerde keuzes. Re: Hamburg / Indianapolis - _Tampie - 26-07-2009 En het zesde breekpunt in de game benut Davy eindelijk, *4-3, helemaal op koers. Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 26-07-2009 PHM speelt weer veel te afwachtend en daardoor kan Davy zijn eigen spel spelen. Dan is PHM kansloos. 5-3 nu Re: Hamburg / Indianapolis - _Tampie - 26-07-2009 En de eerste set, 6-4. Tweede set 6-3 denk ik. Re: Hamburg / Indianapolis - _Tampie - 26-07-2009 Ik zie net dat ik tijdens de US Open op vakantie ben. :-k ](*,) Re: Hamburg / Indianapolis - buurs - 26-07-2009 Het ziet er goed uit voor je. Re: Hamburg / Indianapolis - _Tampie - 26-07-2009 _Tampie Wrote:En de eerste set, 6-4. Tweede set 6-3 denk ik. Nee 6-4 natuurlijk, Mathieu begint met serveren. Als Davy wint is het nog maar een kleine 600 punten naar de top 20 van FTM, misschien moet ik mijn doelen maar gaan bijstellen. |