The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Sport 1-tennis - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Sport 1-tennis (/showthread.php?tid=4858) |
Re: Sport 1-tennis - buurs - 02-04-2011 Er is nu weer een actie bij sport1 van â⬠5,- per maand. Re: Sport 1-tennis - Ad Wim - 03-04-2011 Lol, ik denk laat ik voor de grap even checken of de finale straks op het 1e kanaal heb, heb ik opeens alle kanalen :eeeek: \ ![]() Re: Sport 1-tennis - buurs - 03-04-2011 wow Ad =D> kun jij ook eens een keer genieten ![]() Re: Sport 1-tennis - Ad Wim - 03-04-2011 Dat golf, darts en basketbal kan me geen reet schelen, maar een maand dat tenniskanaal is wel leuk, zeker deze maand, en ook nog af en toe een leuke voetbalwedstrijd. Hopelijk vergeten ze het uit te zetten. Re: Sport 1-tennis - buurs - 03-04-2011 Ik bel ze wel even :8: Re: Sport 1-tennis - buurs - 03-04-2011 Ik heb gebeld. Morgen heb je weer 1 kanaal. :eten: Re: Sport 1-tennis - buurs - 03-04-2011 nu op sport1 live een analyse van Jan! Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 Voor iedereen die wel en niet van golf houdt. Vanaf 21 uur beginnen DE MASTERS op sport1. Dit is het 1e grandslam toernooi van het jaar met de meeste traditie. Je hoeft absoluut niet van golf te houden om dit leuk te vinden. Deze holes zijn van de buitencategorie, waar alleen de echte toppers aan meedoen. Re: Sport 1-tennis - mindlight - 07-04-2011 Ik heb het regelmatig geprobeerd te kijken, maar ik vind het vreselijk. Re: Sport 1-tennis - Ad Wim - 07-04-2011 Je denkt toch niet serieus dat ik golf ga kijken? Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 Dit is het wimbledon van golf. die greens zijn gruwelijk met up- en downhill putts. op deze manier moeten veel greens gespeeld worden. deze put is trouwens legendarisch. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=eE5nxzSljCg">http://www.youtube.com/watch?v=eE5nxzSljCg</a><!-- m --> Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 kijk nu naar het introfilmpje op sport1! Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 omg, dit moet je echt zien! alleen de omgeving en omstandigheden zijn al gruwelijk ![]() Re: Sport 1-tennis - mindlight - 07-04-2011 Als dat youtube filmpje het hoogtepunt belichaamt blijf ik verre van Sport1 de komende weken. Re: Sport 1-tennis - Mac - 07-04-2011 hehe tja golf brengt mij ook net wat te weinig sensatie om het echt intensief te kijken maar af en toe wil ik het nog wel eens kijken. Zo'n put van tiger kan ik best van genieten bijvoorbeeld. Maar om nou een heel toernooi intensief te volgen gaat mij ook wat te ver. Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Ik ken het Buurs. Augusta is het Mekka van het Golf maar ik geef toch de voorkeur aan de Europa League en het darten Re: Sport 1-tennis - Ad Wim - 07-04-2011 Golf wint het natuurlijk nog wel van darten. Golf komt nog wel iets van talent, tactiek en balgevoel bij kijken. Het is iig een sport. Re: Sport 1-tennis - mindlight - 07-04-2011 Hehe inderdaad, darten komt wel op de laatste plaats. Hoewel, bij nader inzien wordt die plek gedeeld met de hippische sport. Re: Sport 1-tennis - Mac - 07-04-2011 iets? ik denk dat qua talent en balgevoel golf ongeveer gelijk staat aan tennis hoor en misschien zelfs nog hoger om maar niet te spreken over het mentale aspect. Qua tactiek not even close natuurlijk. Re: Sport 1-tennis - Mac - 07-04-2011 jullie vergeten trouwens synchroonzwemmen. Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Synchroonzwemmen is tenminste Olympisch : ![]() Re: Sport 1-tennis - Mac - 07-04-2011 hippische sport toch ook?> Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Tiger gaat niet zo lekker he Buurs. Staat op 1 onder par terwijl McIlroy op -7 staat :8: Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Mac Wrote:hippische sport toch ook?> Klopt zowel het springen, de dressuur als eventing. Alleen springen vind ik wel geinig om te kijken. Dressuur niet. Daar moet je echt verstand van hebben want ik zie er nooit enig verschil in : ![]() Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 MCIlroy is het grootste talent op de tour samen met Mannasero. Tiger speelt op zijn huidige niveau. Ik ben zelf een enorme fan van Mickelson. Linkshander met heel veel gevoel. Hij heeft de Masters ook al eens gewonnen. Dit is natuurlijk pas de 1e dag. Vanaf zaterdag/na de cut wordt het pas echt mooi. Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Ja Woods draait sinds al dat geouwehoer niet zo best. Mickelson linkshander, soort Rafa :roll: Re: Sport 1-tennis - Stille - 07-04-2011 Camilo Villegas. Doet die ook mee? spiderman! Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 Stille Wrote:Ja Woods draait sinds al dat geouwehoer niet zo best. Mickelson linkshander, soort Rafa :roll: Mickelson is de Federer van het golf. Hij heeft veel touch. Re: Sport 1-tennis - buurs - 07-04-2011 Stille Wrote:Camilo Villegas. Doet die ook mee? spiderman! hij doet ook mee. Re: Sport 1-tennis - _Tampie - 08-04-2011 buurs Wrote:Ik ben zelf een enorme fan van Mickelson. buurs Wrote:Mickelson is de Federer van het golf. :-k |