The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Madrid - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=5362) |
Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 mindlight Wrote:Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.Inderdaad, ik geef alleen mijn ongelijk toe als erom gevraagd wordt :roll: Toch typisch dat je wel met een dergelijke quote van mij komt, en niet een over waar ik m'n ongelijk toegeef of jij een goede voorspelling van mij bevestigt. En 23 augustus 2007, ik neem dat je dat als grap bedoelt? Zo ken ik er namelijk nog wel 100. Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 _Tampie Wrote:Goh, wat zou ik nou bedoelen als ik vraag wat je met een speler moet? Man man man...Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Heeft helemaal niks met zelfspot te maken dit.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! Re: Madrid - _Tampie - 14-05-2010 Lezen Ad... man man man. Re: Madrid - mindlight - 14-05-2010 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.Inderdaad, ik geef alleen mijn ongelijk toe als erom gevraagd wordt :roll: Jij duwt mij in een rol, en ik geef expliciet aan dat ik in die hoedanigheid reageer. Opvallend dat je de ironie daarvan niet ziet. Het laatste lijkt me niet mogelijk, want je geeft zelf aan dat je zelf niet op jouw ongelijk terugkomt omdat je daar anderen voor hebt. Re: Madrid - _Tampie - 14-05-2010 Ad en ironie... man man man. Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 mindlight Wrote:Inderdaad ja, het een sluit het ander uit :roll:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.Inderdaad, ik geef alleen mijn ongelijk toe als erom gevraagd wordt :roll: En ik duw je helemaal niet in een rol, daar duw je jezelf in. En dan zeg je dat ik overdrijf. Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 _Tampie Wrote:Lezen Ad... man man man.Goed inhoudelijk antwoord zeg! Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 Gaat het storten als Federer voor de wedstrijd moet serveren... Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 Maar toch gewoon uitmaken. Mooi om de koning weer eens in een finaleweekend te zien. Re: Madrid - Overdune - 14-05-2010 Mooi zo. Re: Madrid - Ad Wim - 14-05-2010 Dak gaat nu waarsch dicht, niet echt gunstig voor Ferrer. Ik verwacht ook een erg lastige pot, hup beest! Re: Madrid - mindlight - 14-05-2010 Alweer? Vorige keer ging het toch vrij easy tegen Murray? edit: dat lijkt het nu dus ook weer te gaan. Re: Madrid - mindlight - 14-05-2010 Kut Murray ](*,) Re: Madrid - mindlight - 14-05-2010 Wat een vreselijk mannetje is Murray toch, en wat is het heerlijk om Ferrer van hem te zien winnen ![]() Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 _Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?! Die uitspraken van Ad weer :lol: Geniaal ![]() Hij moet zich niet gaan bemoeien met wat goede en slechte keuzes zijn. Het grappige is ook nog dat in de 3 weken dat Verdasco presteerde hij hem niet koos. En nu het eigenlijk logischer is dat Verdasco even een mindere week zal hebben, hij hem wel kiest ![]() Gulbis was licht favoriet in dat stukje. Verder moet je gewoon vertrouwen houden in bepaalde keuzes die je week in week uit maakt, zoals Almagro. Dat wordt beloond deze week! :eten: Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2010 mindlight Wrote:Alweer? Vorige keer ging het toch vrij easy tegen Murray?Waar zeg ik alweer dan? En juist door deze snelle omstandigheden dacht ik dat het dit keer minder makkelijk zou gaan. Trouwens, beest! 4x op rij de SF halen, het publiek dat zijn naam scandeert ![]() Re: Madrid - mindlight - 15-05-2010 Ai, ik zit terug te lezen, en vorige keer zag je hem juist als favoriet zie ik nu. Dat het publiek zijn naam scandeert is best logisch. Murray ligt slecht in de Zuidelijke landen van Europa en Ferrer speelt thuis. Als het publiek op RG zijn naam gaat scanderen doet hij echt iets goed (hoewel je het nooit weet met het publiek daar). Hij was wel waanzinnig goed zeg gisteren, dat heeft ook Federer nog niet zomaar gewonnen. Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2010 mindlight Wrote:Ai, ik zit terug te lezen, en vorige keer zag je hem juist als favoriet zie ik nu.Idd, ik zag hem in Rome als favoriet, en nu weer, maar ik dacht dat ie het nu een stuk lastiger zou krijgen gezien de omstandigheden en dat Murray vrij goed speelde dit toernooi. Ik lees ook dat het veel closer was dan de score doet geloven. En ter vergelijking, Nadals naam hebben ze nog niet gescandeerd deze week. Ik denk wel dat Federer wint, die was toch ook wel erg goed bij vlagen gisteren. Re: Madrid - mindlight - 15-05-2010 Het was ook wel vrij close, maar op beslissende momenten was Ferrer veel sterker. Mooi ook dat hij steeds naar het net kwam bij bp's. Dat was wel het laatste dat Murray verwachtte, en met die volleys maakte hij imo wel het verschil. Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 Federer heeft vandaag een makkie denk ik. Ferrer heeft geen wapens, op het terugbrengen van de bal na. Hij sliep vannacht niet voor 3 uur en dan moet hij tegen Federer, waarvan hij 2 sets heeft gepakt in 9 ontmoetingen. Bijna altijd ging hij er dik af. Ook toen hij in topvorm was. Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2010 mindlight Wrote:Het was ook wel vrij close, maar op beslissende momenten was Ferrer veel sterker. Mooi ook dat hij steeds naar het net kwam bij bp's. Dat was wel het laatste dat Murray verwachtte, en met die volleys maakte hij imo wel het verschil.Dat vind ik ook het mooie aan hem, zeker van de laatste weken; hij is zo compleet. Hij kan als een muur 100 ballen diep terug slaan, maar ook in een keer het initiatief overnemen met een risicovolle bal en oplopen. En zijn volley is voor Spaanse gravelbegrippen heel goed. Re: Madrid - mindlight - 15-05-2010 Ik zal het anders zeggen Buurs. Als Ferrer ooit van Federer wil winnen, zal hij het vandaag moeten doen. Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 Ferrer was gister goed, maar ik vond het ook de onmacht van Murray. Hij kan eigenlijk alleen scoren als zijn 1e service in is. Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 Almagro breakt Nadal direct. Het is het 1e serviceverlies van Rafa in dit toernooi. Vamos Rafa!!!! Re: Madrid - Overdune - 15-05-2010 Omg, hup Almagro! Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 dit gaat almagro nooit volhouden :wink: Re: Madrid - Overdune - 15-05-2010 Dat lijkt me ook niet idd. :8: Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 en dan breakt almagro opnieuw nadal. nu op love met weergaloze punten. hopelijk wordt het een mooie pot. Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 omg, die almagro is aan het knallen zeg :eeeek: en hij maakt nauwelijks fouten tot nu toe.... 40-0 voor 3-1 Re: Madrid - buurs - 15-05-2010 9 punten op rij voor almagro tegen nadal op gravel :eeeek: |