The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Houston/Casablanca - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Houston/Casablanca (/showthread.php?tid=5958) |
Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Bizar dit. Weer verneukt die Kavcic het! Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 07-04-2011 Hehe, wat een pot. Lijkt Sweeting-Querrey wel van gisteren, al was dat nog een stapje erger. Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 Gelukkig is Simon wel steady. Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 Ad Wim Wrote:Hehe, wat een pot. Lijkt Sweeting-Querrey wel van gisteren, al was dat nog een stapje erger. Dat kan er dan ook nog wel bij dat dat ook zo'n pot was. Die lange drel 3x voor de match geserveerd dan ofzo? Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 haha die kavcic Re: Houston/Casablanca - buurs - 07-04-2011 Keurig Fognini =D> NID natuurlijk :beerbros: Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 hahaha wat gebeurde daar dan? Die break op love duurde iets van 45 sec ofzo? ![]() Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 DIt is zo fucking irri aan het worden!! Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 buurs Wrote:Keurig Fognini =D> Heb je er toch weer mooi 25 puntjes bij ouwe schraperd. Re: Houston/Casablanca - mindlight - 07-04-2011 Fognini, wat een held! Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 07-04-2011 buurs Wrote:ai ai ai, daar gaat Fognini alsnog ](*,)Klasse buurs, gewoon nog een keer. Treurwilg. Re: Houston/Casablanca - buurs - 07-04-2011 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ai ai ai, daar gaat Fognini alsnog ](*,)Klasse buurs, gewoon nog een keer. Treurwilg. maar het helpt wel :wink: Re: Houston/Casablanca - buurs - 07-04-2011 centre court Wrote:buurs Wrote:Keurig Fognini =D> je zou aan het eind maar tekort komen. :8: Re: Houston/Casablanca - Haggie - 07-04-2011 Kavcic, held :cry: Re: Houston/Casablanca - buurs - 07-04-2011 gravel mensen, dat betekent dat de echte Buursweken er weer aankomen :excited: Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Hey Hag weet je al wat? Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ai ai ai, daar gaat Fognini alsnog ](*,)Klasse buurs, gewoon nog een keer. Treurwilg. Een normale discussie kun je niet met 'm voeren, hij braakt alleen dit soort irritante nietszeggende teksten uit. Jammer. Maar waar maak ik me ook druk om, had beide poepzakken niet en ook Kavcic was 2x gekozen in de top. Tamp zal een stuk zuurder zijn denk ik. Re: Houston/Casablanca - Haggie - 07-04-2011 Stille Wrote:Hey Hag weet je al wat? Mijn manager is paar dagen vrij, hij heeft zijn mail nog niet beantwoord. Sorry! #-o Re: Houston/Casablanca - centre court - 07-04-2011 Klasse Gilles! Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 07-04-2011 Toch mooi dit. Gravelseizoen is nog geen week oud, en meteen hebben we al dit soort potjes. Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Zeker mooi zulke potten alleen voor FTM niet zo leuk. Ach ik heb nog 13 actieve deelnemers onder me deze week : ![]() Re: Houston/Casablanca - _Tampie - 07-04-2011 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ai ai ai, daar gaat Fognini alsnog ](*,)Klasse buurs, gewoon nog een keer. Treurwilg. Mwaaach.... Als Montanes 'gewoon' zijn werk doet maakt het niet zoveel uit, 2x25 punten verschil met degenen die Fognini hebben. Nadeel is vooral dat ik anders heel Casablanca bovenin 'dichtgetimmerd' heb en met Kavcic bovendien een mooie troef zou hebben voor nog wat extra verschil. Nu wordt Montanes-Fognini gewoon heel belangrijk want de winnaar daarvan gaat wel de finale halen. Simon wint redelijk eenvoudig, dat vind ik dan belangrijker. Toont aan dat hij hersteld is van vorige week, en hij is in de top weinig gekozen. Nu Starace eraf tikken! In Houston een belangrijke avond! Nishi en Devva belangrijk! Cuevas heb ik ook maar is niet erg belangrijk omdat Blake niet kiesbaar was. Kraai en eve wel zonder Cuevas overigens. Fish eraf zou op zich wel mooi zijn, hoewel andre en Arco met Ramos dan wel een belangrijke troef hebben. Dat moet Nishi dan maar oplossen. Re: Houston/Casablanca - kooltje - 07-04-2011 Aijj GGL geeft break voorsprong uit handen... Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Hij speelt niet best, Heel veel UE vooral met de forehand. Dit is een must-win wedstrijd Re: Houston/Casablanca - kooltje - 07-04-2011 Wel de set voor GGl...Fouten van Somdev =D> Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Ja hij stond 40-0 voor en slaat daarna bijna alles fout. Op 40-14 wel een wereldpassing met de backhand van GGL Re: Houston/Casablanca - kooltje - 07-04-2011 En 3-0 voor GGl...boven verwachting... =D> Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 Ja ik dacht dat Devvarman dit wel zou winnen maar GGL speelt nu echt goed en weinig fouten Re: Houston/Casablanca - Stille - 07-04-2011 64 61 klasse GGL Re: Houston/Casablanca - kooltje - 07-04-2011 Wow... =D> |