The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Miami - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=6371) |
Re: Miami - Stille - 25-03-2012 Raonic dus! Opgave in de dubbel maar het blijkt meer uit voorzorg te zijn geweest Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2012 Mooi, geen enkele quali in de derde ronde. Kost me dus niet meer dan 100 punten, dat geintje. Nu Federer het nog afmaken. Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2012 _Tampie Wrote:29 van de 32 seeds door als Djoko ook wint. Record?Laat het maar een voorspelbaar toernooi worden, dan wint Federer. Re: Miami - centre court - 25-03-2012 Blijven dromen Ad. Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2012 Dromen doe ik over dingen die onwaarschijnlijk zijn. Re: Miami - Stille - 25-03-2012 Dan is jouw hele leven een droom : ![]() Re: Miami - Stille - 25-03-2012 Murray def raonic walkover. Kutzooi!! Re: Miami - Stille - 25-03-2012 Tampie mazzel week!! Re: Miami - centre court - 25-03-2012 Dimitrov serveert voor de zege tegen Berdych! Re: Miami - _Tampie - 25-03-2012 Wel klote dat dimi wint, maar voor Murray wordt het weer wat minder lastig. Dimi stond hoog in de punten/euro ranking, maar doordat ik Federer wilde moest hij sneuvelen. Ik heb Dimi geloof ik wel bij Zweeler jaarspel. Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2012 Jammer van Raonic, maar dat kan me nu niet zoveel schelen. Kampioenen! Re: Miami - centre court - 25-03-2012 Klasse Dimi! Re: Miami - andre - 25-03-2012 Waarschijnlijk niet zo slecht als vorige week, maar weer een waardeloos toernooi. Dat wordt weer lafjes beetje voor beetje bijhalen op de kleine toernooien. (en Ajax nog kampioen ook) Re: Miami - Haggie - 25-03-2012 Dimitrov top! Nu jij Jo! Re: Miami - EB Sports - 26-03-2012 Nu Nadal en F. Mayer nog. Re: Miami - Genomico - 26-03-2012 EB Sports Wrote:Nu Nadal en F. Mayer nog. Kun je even naar de radio luisteren, aub? Het gaat niet zo goed met Isner, een break achter in de 2e set en hij wordt behandeld aan zijn bovenbeen. Re: Miami - Genomico - 26-03-2012 Dubbelhandige backhand slices van Mayer, zelfs aan het net. Apart hoor. Re: Miami - Genomico - 26-03-2012 Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (ÃÂ la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale ![]() Re: Miami - Haggie - 26-03-2012 Super Mayer. ![]() Re: Miami - Atlanta - 26-03-2012 Pfff wat een slechte week zeg. Balen van John, was hij geblesseerd? Alleen winst van Federer kan het nog enigszins goedmaken. Re: Miami - EB Sports - 26-03-2012 Ruim 90 euro gewonnen bij Unibet bij winst Mayer, na 25 euro ingezet te hebben. Re: Miami - centre court - 26-03-2012 Lekker Rafa en Mayer! Rafa het toernooi winnen en het begint er goed op te lijken. Re: Miami - _Tampie - 26-03-2012 Simon was ook redelijk geblesseerd toch? Volgende ronde weer een makkie voor Murray! Daarna Tipsa en dan Nadal [-o< Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2012 Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek! Re: Miami - Haggie - 26-03-2012 Ad Wim Wrote:Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek! Isner slechte keus! Re: Miami - Haggie - 26-03-2012 Genomico Wrote:Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (ÃÂ la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale Let op Jo!!!!! ![]() Laatste onderlinge ontmoeting was voor Jo! Re: Miami - buurs - 26-03-2012 Genomico Wrote:Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (ÃÂ la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale Dit valt me wel tegen van jou. Hier staat mayer om bekend... Re: Miami - buurs - 26-03-2012 Ad Wim Wrote:Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek! ha ha, komt ie weer met z'n buursweek.... :-s op basis waarvan? Bijna alle cruciale potten zijn fout gevallen. Dat jij mispicks als Raonic en Isner kiest kan ik niks aan doen...Raonic sowieso max 45 en Isner had ik er al een ronde eerder uit verwacht. Ik heb vorige week meerdere keren aangegeven dat Isner belabberd speelde. 1 goede wedstrijd en een superloting leidde tot een finale. Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2012 Inderdaad, Isner had nu zo'n lastige loting... En Raonic idd 45, Murray was zo goed vorige week... Tampie-week dan. Prima, want hij heeft Federer en Murray. Re: Miami - buurs - 26-03-2012 Ad Wim Wrote:Inderdaad, Isner had nu zo'n lastige loting... Jij moet toch inmiddels ook wel weten dat de ene week de andere niet is...helemaal bij de subtoppers. |