The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Queens/Halle. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Queens/Halle. (/showthread.php?tid=4604) |
Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Lekker Sam. =D> Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Rochus en Petzschner geven beide niks weg op service maar op 5-6 wordt Ollie op love gebroken en weg is de set. #-o Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 bp rochus, zijn eerste. Hup XXXXXXXXXXavier. Re: Queens/Halle. - buurs - 11-06-2009 3*-1 blaaaaaaaaaaaaaaaakk ![]() Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 :-({|= Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 kut blake. klasse ollie Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 Klasse James en Vis. Nu Ollie idd nog. En Malisse ook graag. Re: Queens/Halle. - Haggie - 11-06-2009 Pfff pleurisweek Re: Queens/Halle. - kuiper - 11-06-2009 Wees blij dat het deze week is en niet met een GS. ![]() ![]() Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 kuiper Wrote:Wees blij dat het deze week is en niet met een GS. Idd deze week kost je hooguit 100 punten op een aantal managers als bijv roddick 't toernooi wint. daar kan ik wel mee leven. Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : ![]() Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Nu ik bij Queens niemand bovenin meer heb gaat mijn sympathie ook uit naar Murray. Hij mag nu 't toernooi winnen. Re: Queens/Halle. - kooltje - 11-06-2009 Ol breakt en kan serveren voor de set Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Lekker Ollie! Re: Queens/Halle. - kuiper - 11-06-2009 Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Oh ja, ik mag hier weer niets over zeggen. Als ik het goed doe ben ik een gloryhunter, als ik het slecht doe mag ik dat niet even aanhalen. Het is toch wat......... ](*,) Ik zal het voor jou speciaal nog een aantal malen herhalen. :lol: Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 Hou op met die Ferrero joh! Op gravel niks presteren, en nu op gras opeens wel?! Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Ad Wim Wrote:Hou op met die Ferrero joh! Op gravel niks presteren, en nu op gras opeens wel?! En dan ook nog de volgende ronde tegen Darcis. ](*,) Re: Queens/Halle. - Bocaloca - 11-06-2009 Dat wordt dan natuurlijk een eitje voor Steve \ ![]() Re: Queens/Halle. - kuiper - 11-06-2009 Hup Ferrero. Kanjer...... :lol: Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 bp malisse [-o< Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 kuiper Wrote:Je begrijpt me niet, want dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Net als vorige week zeggen dat je dacht dat Nadal zou gaan verliezen en het vervolgens 3x herhalen toen het uiteindelijk gebeurde, heeft het nu toch ook helemaal geen zin om dit weer een aantal keer te gaan herhalen? Je koopt er niks voor en raakt alleen maar gefrustreerd.Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Dus het heeft helemaal niks met goed of slecht doen te maken. Wat koop je er nou voor om dat steeds te herhalen, zowel goed als slecht nieuws? Het is ook helemaal niet negatief bedoeld of verwijtend, ik denk alleen met je mee... Re: Queens/Halle. - Scholten! - 11-06-2009 JCF is weer heerlijk aan het ballen, mijn redder in nood. Re: Queens/Halle. - Bocaloca - 11-06-2009 Ad Wim Wrote:kuiper Wrote:Je begrijpt me niet, want dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Net als vorige week zeggen dat je dacht dat Nadal zou gaan verliezen en het vervolgens 3x herhalen toen het uiteindelijk gebeurde, heeft het nu toch ook helemaal geen zin om dit weer een aantal keer te gaan herhalen? Je koopt er niks voor en raakt alleen maar gefrustreerd.Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Even deze post van Adje opslaan hoor ![]() Re: Queens/Halle. - cruijff - 11-06-2009 Die k*t belg! ](*,) Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 cruijff Wrote:Die k*t belg! ](*,)Welke? Re: Queens/Halle. - cruijff - 11-06-2009 Die gekke Rochus ![]() Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Ollie moest op 2-2 4 bps overleven maar pakt daarna 4 games op rij! Door in de poll, Ollie door voor FTM en eindelijk weer een Duitser eruit! :-({|= Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 Die gekke Rochus wint wel, een van de weinigen in mijn team die presteert. Helaas heeft vrijwel iedereen hem... Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Come on Andy en Malisse. Re: Queens/Halle. - cruijff - 11-06-2009 Ik dus niet ![]() |