The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Miami - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=5946) |
Re: Miami - _Tampie - 25-03-2011 Belangrijke tb bij Nollie-Waw, als Waw wint verwacht ik toch een vlotte derde set (scorebord journalistiek). Komop Nollie! Re: Miami - mindlight - 25-03-2011 Waw pielt 'm er helaas uit. Ik verwacht hetzelfde als jij Tamp. Re: Miami - _Tampie - 25-03-2011 Kut, Waw wint hem met 7-4. Re: Miami - Overdune - 25-03-2011 Goed zo Wawje, nu door. Re: Miami - Overdune - 25-03-2011 Echt, fucking Granollers, waar hebben we het over. Re: Miami - buurs - 25-03-2011 Granollers is so far back to return Wawrinka's serve that he's nearly hitting the line judge and ball kid at the back of the court. Re: Miami - kooltje - 25-03-2011 Verdomme Wawrinka Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Vamos Nollie !!!! Re: Miami - mindlight - 25-03-2011 :-({|= Re: Miami - buurs - 25-03-2011 waw mist 2 cruciale bp :letitallout: Re: Miami - buurs - 25-03-2011 #3 ook gemist op 2e serv Re: Miami - Stille - 25-03-2011 En Nollie wint van Wawje. Het wordt steeds gekker dit toernooi! Nou Lorenzi doe het maar! Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Ook Kuku-Querrey gaat starten. Hup kuku! Schiavone moet effe opschieten.. Re: Miami - kooltje - 25-03-2011 Eerste 2 games moeiteloos naar Sam...Prima...Heb zo een behoefte aan een normale uitslag! Re: Miami - _Tampie - 26-03-2011 Mijn spelers tot nu toe alleen maar verloren vandaag, Benneteau en Raonic. Maar Waw z'n verlies maakt dit helemaal goed! Nu Isner en Djoko winnen en de dag is goed. Potro ook graag want die moet afrekenen met de rest in zijn kwart. Re: Miami - Overdune - 26-03-2011 Waw, dikke DIKKE papzak. ![]() Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2011 Murray, Wawrinka, Verdasco ![]() Beest =D> Wat een idioot toernooi met idiote uitslagen. Wawrinka die van fucking Granollers verliest, Murray van Bogomolov, Verdasco van Andujar, wat een grappen. Re: Miami - kooltje - 26-03-2011 Gaat echt nergens over deze uitslagen...Querrey, Gasquet, Ferrer en Djoko doen gelukkig wel normaal. Daarnaast erg fijn dat Potro en Isner hem eruit pielen. Re: Miami - Michael K - 26-03-2011 Murray is echt vreselijk de laatste tijd. De Austrlian Open ging goed, maar daarna ... De laatste tijd zijn er trouwens wel erg veel lotingen waarbij Soderling-Kohlschreiber en Djokovic-Troicki voorkomt... Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2011 Klopt, het is drama met hem, maar ik dacht dat ie met deze loting wel een beetje vertrouwen en ritme zou krijgen en dat het dan wel vanzelf zou komen. Re: Miami - mindlight - 26-03-2011 Daar vreesde ik ook voor, vandaar dat ik echt niet begreep dat er gisteren mensen waren die hoopten dat hij zou winnen. Maar gelukkig is dat pestventje er alweer uit. Hij gaat de aansluiting nu wel heel snel verliezen met de top-3 trouwens, zeker met het naderende Europese gravel. Re: Miami - Haggie - 26-03-2011 Wat een lachwekkende uitslagen! ![]() Re: Miami - Overdune - 26-03-2011 mindlight Wrote:Daar vreesde ik ook voor, vandaar dat ik echt niet begreep dat er gisteren mensen waren die hoopten dat hij zou winnen. Maar gelukkig is dat pestventje er alweer uit. Hij gaat de aansluiting nu wel heel snel verliezen met de top-3 trouwens, zeker met het naderende Europese gravel. Zoveel heeft hij daar niet te verdedigen, maar hij zal er ook niets winnen. Re: Miami - centre court - 26-03-2011 Kut Wawrinka. Is het dan echt gravel-HC? Hup Rafa dan maar. Kut Isner wint trouwens weer eens 3e set. Bogo had Andreev gewoon gepakt. Re: Miami - mindlight - 26-03-2011 Juist op gravel-HC mag Wawrinka nooit van Nollie verliezen natuurlijk. Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2011 Idd, en zeker niet gebageld worden. Maar dit is nog niet zo slecht als het verlies van Verdasco, dat is echt te treurig voor woorden. Re: Miami - mindlight - 26-03-2011 Ook dat klopt, maar heel Verdasco is te treurig voor woorden, dus dat scheelt alweer. Re: Miami - centre court - 26-03-2011 Nou dat vind ik wel meevallen. Waw is gewoon beter tegenwoordig dan Verdasco en Grannollers en Andujar zijn toch beiden even slecht? Re: Miami - Ad Wim - 26-03-2011 Nou, niet bepaald hoor. Granollers kan nog wel iets op HC, Andujar heeft daar volgens mij in z'n leven ooit pas 3 potjes op gewonnen, waaronder nu dus van Tomic en Verdasco :lol: Re: Miami - Scholten! - 26-03-2011 Die Big John kan door het verlies van Murray nog makkelijk 2 potjes winnen : ![]() |