The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Houston/Casablanca - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Houston/Casablanca (/showthread.php?tid=5958) |
Re: Houston/Casablanca - Mac - 07-04-2011 yesss belangrijke overwinning dit! nu cuevas nog even winnen en fish verliezen ![]() Re: Houston/Casablanca - kooltje - 07-04-2011 Cuevas easy langs Blake...Nu jij Igor! In IW won je al van hem...dan moet het op gravel zeker lukken... Re: Houston/Casablanca - Haggie - 08-04-2011 63 63 Nishi. Re: Houston/Casablanca - _Tampie - 08-04-2011 Voor de nieuwsgierigen, bestandje om de scenario's door te rekenen. Re: Houston/Casablanca - mindlight - 08-04-2011 Nishikori en Andujar als toernooiwinnaars en ik zit op rozen! Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 Ik kan er niets anders van maken dan max rond plek 20 te eindigen. Jammer! Vandaag hup Montanes, hup Andujar, hup Simon en hup Hanescu. Kom maar op met de 4 HF. Vanavond/vannacht hup Fish, hup GGL, hup Ivo en hup Gabash Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 08-04-2011 Vis en Bergen gewoon de toernooien winnen en er is alsnog weinig aan de hand. Dan kan Starace nog voor een leuke meevaller zorgen. Re: Houston/Casablanca - andre - 08-04-2011 Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 08-04-2011 Stille Wrote:Ik kan er niets anders van maken dan max rond plek 20 te eindigen. Jammer! Vandaag hup Montanes, hup Andujar, hup Simon en hup Hanescu. Kom maar op met de 4 HF. Vanavond/vannacht hup Fish, hup GGL, hup Ivo en hup Gabash andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. ![]() Re: Houston/Casablanca - buurs - 08-04-2011 Tja, met stille weet je het wel. Of hij heeft totaal geen benul/inzicht hoe hij er voorstaat of het is een indekker 1e klas. Re: Houston/Casablanca - _Tampie - 08-04-2011 Montanes-Andujar Simon-Hanescu Simon def. Monta Fish-Garcia Isner-Gaba Isner def. Fish Deze lijkt me wel ok [-o< Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. Dat meen je niet : ![]() Re: Houston/Casablanca - mindlight - 08-04-2011 andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. Dat vermoeden had ik ook. De grootste klaagweken haalt Stille over het algemeen zijn gouden medailles. Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 Ik heb vorig jaar 1 x goud gehaald en nu nog niets dus ik denk dat ik dan maar de hele dag moet gaan klagen ![]() Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 Als ik 25 punten voor Fish optel sta ik nog 33e ![]() Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 08-04-2011 Stille Wrote:Ik heb vorig jaar 1 x goud gehaald en nu nog niets dus ik denk dat ik dan maar de hele dag moet gaan klagenDat doe je sowieso al. Re: Houston/Casablanca - buurs - 08-04-2011 stille is net als ad wim met zijn gifbeker. ![]() Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 Ja man. Dat zei ik alleen omdat Ad het daarover had ![]() Klasse Pablo. Schiet maar lekker op. De volgende partijen zijn een stuk interessanter Re: Houston/Casablanca - _Tampie - 08-04-2011 andre zonder Andujar, wel degelijk enig belang in deze pot. Pot van de dag is natuurlijk Simon-Starace. Re: Houston/Casablanca - centre court - 08-04-2011 Hup Andujar en idd vooral Simon! Troef! Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 08-04-2011 Gifbeker, gifbeker! Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 ![]() Re: Houston/Casablanca - Stille - 08-04-2011 Ad heeft het altijd over must-picks. Dat was Andujar natuurlijk nadat ie maandagmiddag al door was en met Chardy een prima kans had om de KF te halen Re: Houston/Casablanca - buurs - 08-04-2011 Ad heeft zelfs Andujar niet ![]() Dit heeft natuurlijk niks met gifbeker te maken, maar met onkunde. Re: Houston/Casablanca - _Tampie - 08-04-2011 buurs Wrote:Dit heeft natuurlijk niks met gifbeker te maken, maar met onkunde. Dit ben ik wel met je eens ja. Als je zo managet kun je wel alvast 28 gifbekers klaarzetten Ad. :wink: Re: Houston/Casablanca - Mac - 08-04-2011 hup Fognini Re: Houston/Casablanca - mindlight - 08-04-2011 :lol: ![]() Re: Houston/Casablanca - Ad Wim - 08-04-2011 Kijk, tenminste nog iemand die het begrijpt. Van Stille en Buurs kan ik het ook niet verwachten, maar Tampie... Re: Houston/Casablanca - buurs - 08-04-2011 Ik wist de uitslag toch ook niet... Andujar in vorm in zo'n zwak stukje. Ik heb hem bijna blind aangevinkt. Jij hebt daar blijkbaar uitzoekwerk voor nodig. Ik was even vergeten dat jij er helemaal niks van kunt als het op de basis aankomt. Conclusie: het is geen fout van jou. Re: Houston/Casablanca - mindlight - 08-04-2011 Break Fognini =D> |