The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49


- kooltje - 30-05-2006

centre court Wrote:verdasco wint en roitman begint aan een wederopstanding.
als jij het maar ziet en ad niet Wink. wat ad zei wel waar..hrbaty ervaren met 5 sets..maar is hij ook fit genoeg?


- kooltje - 30-05-2006

we zijn trouwens allemaal tennis kenners (zeggen we) en een beetje chauvinistisch...maar niemand heeft Melle!!


- Ad Wim - 30-05-2006

Monaco lastige loting.


- kooltje - 30-05-2006

Ad Wim Wrote:Monaco lastige loting.
en alweer 3-3


- Genomico - 30-05-2006

Ik heb Haggie's Fernando 1 (Gonzalez) al eens aangemoedigd en dat heeft erg geholpen. De komende 2 weken (t/m volgende week vrijdag of zo, de dag van de halve finale) zal ik Haggie's andere favoriet, Fernando 2 (Verdasco), d.m.v. deze avatar gaan aanmoedigen :Big Grin


- centre court - 30-05-2006

kooltje Wrote:we zijn trouwens allemaal tennis kenners (zeggen we) en een beetje chauvinistisch...maar niemand heeft Melle!!

zoals ik gister al zei tegen ad, managerbelangen en oranje-belangen gaan echt niet samen. ik zou eigenlijk Sluiter, als Rotterdammer en Feyenoordambassadeur zijnde, altijd moeten hebben. zeker als ie al 7 punten heeft en Lapentti als 2e ronde. maar als ik 'm had genomen had ie op zeker verloren. :wink:


- Genomico - 30-05-2006

centre court Wrote:
kooltje Wrote:we zijn trouwens allemaal tennis kenners (zeggen we) en een beetje chauvinistisch...maar niemand heeft Melle!!

zoals ik gister al zei tegen ad, managerbelangen en oranje-belangen gaan echt niet samen. ik zou eigenlijk Sluiter, als Rotterdammer en Feyenoordambassadeur zijnde, altijd moeten hebben. zeker als ie al 7 punten heeft en Lapentti als 2e ronde. maar als ik 'm had genomen had ie op zeker verloren. :wink:

Precies, win-win situaties creeeren!!


- Matador! - 30-05-2006

Hup Melle! =D>

Wat een nicht die gast op je avatar Genomico...


- centre court - 30-05-2006

murray en monfils al 2 uur bezig en we zitten pas eind 2e set. dit gaat murray niet trekken als ie zelf de 2e set wint.

edit: sp murray dus nu ook.


- kooltje - 30-05-2006

centre court Wrote:
kooltje Wrote:we zijn trouwens allemaal tennis kenners (zeggen we) en een beetje chauvinistisch...maar niemand heeft Melle!!

zoals ik gister al zei tegen ad, managerbelangen en oranje-belangen gaan echt niet samen. ik zou eigenlijk Sluiter, als Rotterdammer en Feyenoordambassadeur zijnde, altijd moeten hebben. zeker als ie al 7 punten heeft en Lapentti als 2e ronde. maar als ik 'm had genomen had ie op zeker verloren. :wink:
nou bedankt dan dat reamon derde ronde haalt


- Ad Wim - 30-05-2006

Matador! Wrote:Hup Melle! =D>

Wat een nicht die gast op je avatar Genomico...
=D>


- centre court - 30-05-2006

simon vliegt er knikkerhard uit. weer 2 bp hernandez in set 3.


- Ad Wim - 30-05-2006

Simon wordt meteen weer gebroken. Wat is dit?!


- Genomico - 30-05-2006

Matador! Wrote:Hup Melle! =D>

Wat een nicht die gast op je avatar Genomico...

Als ie de halve finale maar haalt!! :Big Grin

Maar ik zal inderdaad eens naar een ander plaatje gaan zoeken. Alleen wordt dat wel na middernacht :Big Grin


- kooltje - 30-05-2006

Ad Wim Wrote:Simon wordt meteen weer gebroken. Wat is dit?!
nou ja hernandez heeft natuurlijk een prima kwalificatie achter de rug


- centre court - 30-05-2006

murray-monfils is toch echt een prachtige pot nu hoor. zeer spannend en hele mooie punten.


- kooltje - 30-05-2006

melle 5-3 achter, dus van 3-1 naar 3-5


- kooltje - 30-05-2006

ok geen juiste timing..maar wat kwam er binnen???!!


- centre court - 30-05-2006

hrbaty op weg naar zijn zoveelste 5 setter in een GS, kooltje kan 't maarzo gaan redden met zijn roitman en norman.


- kooltje - 30-05-2006

centre court Wrote:hrbaty op weg naar zijn zoveelste 5 setter in een GS, kooltje kan 't maarzo gaan redden met zijn roitman en norman.
norman heb ik genomen voor de eerste ronde..en roitman hoopte ik dat hij verder kan komen als hij van hrbaty wint. maar voorlopig staat hij nog een set achter en is norman net begonnen..wel dubbele break voor


- centre court - 30-05-2006

na 2.15 uur 1-1 in sets bij murray-monfils. kan me nu al verheugen op 't feit dat murray straks op zeker kramp krijgt. hopelijk is de 3e set zo geen walkover.


- centre court - 30-05-2006

kooltje Wrote:
centre court Wrote:hrbaty op weg naar zijn zoveelste 5 setter in een GS, kooltje kan 't maarzo gaan redden met zijn roitman en norman.
norman heb ik genomen voor de eerste ronde..en roitman hoopte ik dat hij verder kan komen als hij van hrbaty wint. maar voorlopig staat hij nog een set achter en is norman net begonnen..wel dubbele break voor

roitman met een dubbele break voor in de 4e set, dus dat wordt een 5e set en aan de 3e en 4e set te zien moet dat lukken voor roitman. al weet je 't niet met hrbaty in een 5e set.
norman staat ook goed met 3-1 voor.


- Scholten! - 30-05-2006

Ik moet zeggen dat Monfils en Murray er wel een spektakel van maken. Daar horen ook fouten bij, maar ik vond het eind vd 2e set toch mooi om te zien. Regelmatig een dropshot en lange rally's. Ik denk dat Murray gaat winnen...


- centre court - 30-05-2006

die norman kan trouwens echt helemaal niks hoor. zeker niet op gravel. onvoorstelbaar dat hij hier staat en ook gewoon weer voor staat in zijn 1e ronde partij.


- kooltje - 30-05-2006

centre court Wrote:die norman kan trouwens echt helemaal niks hoor. zeker niet op gravel. onvoorstelbaar dat hij hier staat en ook gewoon weer voor staat in zijn 1e ronde partij.
uit mijn hoofd zat hij vorijg jaar derde of vierde ronde.hij heeft een dodelijke service en dan stokt het. ronde hier na tegen gael of andy


- Ad Wim - 30-05-2006

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Simon wordt meteen weer gebroken. Wat is dit?!
nou ja hernandez heeft natuurlijk een prima kwalificatie achter de rug
Nou nou, wat een tegenstand had hij daarin: Jones, Prpic en Saulnier :roll:


- centre court - 30-05-2006

kooltje Wrote:
centre court Wrote:die norman kan trouwens echt helemaal niks hoor. zeker niet op gravel. onvoorstelbaar dat hij hier staat en ook gewoon weer voor staat in zijn 1e ronde partij.
uit mijn hoofd zat hij vorijg jaar derde of vierde ronde.hij heeft een dodelijke service en dan stokt het. ronde hier na tegen gael of andy

heb 'm idd een keer gezien op wimbledon. verwoestende service maar verder echt niks. die service zal dan nu wel zo goed lopen dat ie een paar potjes wint. verrassend.


- kooltje - 30-05-2006

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Simon wordt meteen weer gebroken. Wat is dit?!
nou ja hernandez heeft natuurlijk een prima kwalificatie achter de rug
Nou nou, wat een tegenstand had hij daarin: Jones, Prpic en Saulnier :roll:
maar hoe won hij? eerste set inkome daarna niet meer dan 3 games in set weggegeven. en saulnier geen verkeerde na mijn weten.


- Scholten! - 30-05-2006

Feit blijft wel dat ie nu voorstaat tegen Simon, en dik! Ik snap er echt niks van. Simon, laatste weken minder actief op toernooien maar toch op gravel dit seizoen al leuk gepresteerd, gaat eraf tegen een Q. Gewoon kut!!


- kooltje - 30-05-2006

fysio vooor andy.