The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- Treesong - 20-11-2005

gittermaster Wrote:Majstro is de baas in Amsterdam!

Is dit topic toch nog ergens goed voor :waf:


- Meazza - 20-11-2005

Ajax heeft ook een keer gewonnen....zucht :wink:


- gittermaster - 20-11-2005

Smile ach ja, als ze verloren hadden, had hoogstwaarschijnlijk dit topic ook hier ergens gestaan Wink


- FC Petr - 22-11-2005

Tukkers, wordt het niet eens tijd voor een hattrick van jullie superheld Blaise N'Kufo.
Ik zit te twijfelen hem optestellen maar in welke vorm verkeert ie op het moment.............is ie er toe in staat tegen Sparta?


- Mukkus - 22-11-2005

Wat rijmt er trouwens op N'Kufo?


- Bocaloca - 22-11-2005

tartufo Tongue


- Mukkus - 22-11-2005

Ufo.


- Tukker_Rulez - 22-11-2005

FC Petr Wrote:Tukkers, wordt het niet eens tijd voor een hattrick van jullie superheld Blaise N'Kufo.
Ik zit te twijfelen hem optestellen maar in welke vorm verkeert ie op het moment.............is ie er toe in staat tegen Sparta?

Kufo presteert pas echt goed op het moment dat hij het koud heeft. Ik kom net terug van de supportersavond en het was ongeveer 4 graden toen ik weg ging. Kufo liep voor me en het eerste wat hij zei toen hij buiten kwam was: "Oeh ein bisschen kalt", en vervolgens deed hij zijn muts op.
Zaterdag wordt het, volgens de voorspellingen, nog zo'n 4 graden kouder, dus ik kan je bijna wel verzekeren dat hij er tegen Sparta minimaal 2 in knalt.


- Kleine Jan - 23-11-2005

El Ahmadi of Brama? Icon_question


- Treesong - 23-11-2005

Kleine Jan Wrote:El Ahmadi of Brama? Icon_question

Ogen dicht! Kerstmis! :razz:


- Kleine Jan - 23-11-2005

Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:El Ahmadi of Brama? Icon_question

Ogen dicht! Kerstmis! :razz:

Verwerken! Sad


- Kennedy - 23-11-2005

Kleine Jan Wrote:El Ahmadi of Brama? Icon_question
Brama,die weet Afonso tenminste vaak te vinden die andere pannenkoek mooi thuis laten :8:


- Kleine Jan - 23-11-2005

maar speelt El Ahmadi denk je?


- Kennedy - 23-11-2005

Ik hoop het niet ,maar denk het wel hmmm Gako is ook weer terug he!!
Je hoort nog.....KJ


- Balthazar - 23-11-2005

De tweejaarlijkse supportersavond is een gelegenheid om de beleidsbepalers en de trainer aan de tand te voelen. Deze editie, de derde in anderhalf jaar tijd, werd van die mogelijkheid maar mondjesmaat gebruik van gemaakt; criticasters bleven veelal thuis of op hun kruk in de ARKE Lounge zitten. Het was tekenend dat het meeste spektakel in de pauze plaatsvond, toen het boek 40 Jaar FC Twente werd gepresenteerd en diverse oud-spelers een exemplaar in ontvangst mochten nemen. Was er dan nog nieuws te melden? Er heeft zich volgens Plageman nog geen club voor Majstorovic gemeld, maar de leiding houdt er rekening mee dat Twente niet zijn eindstation is. Berglund staat op de lijst van (72!) spelers die gevolgd worden, maar Coolen was in Denemarken voor een aantal andere spelers. En die straalverwarming in het stadion... die komt er, met een beetje hulp van de sponsoren.


- Kennedy - 23-11-2005

Quote:Met El Ahmadi speel je in prinicipe met 10 man, want het is iemand die echt niks te zoeken heeft op dit niveau en daarnaast heb je met Afonso een speler, die veel meer
toevoegt aan het spelletje.

Quote:EL DRAMADI man sorry er moeten echte kerels in het veld staan, zoals een NIEMEYER of (idd) een Sibum.
Bovendien heb ik onze Elahmadi dit jaar nog geen 1x een voldoende zien halen in de diverse wedstrijden!!!

Neem maar een andere pannenkoek?


- Kleine Jan - 23-11-2005

Brama dan maar.. die mag de ballen gaan voorgeven op Koné..


- Mukkus - 23-11-2005

Kleine Jan Wrote:Brama dan maar.. die mag de ballen gaan voorgeven op Koné..

Ja, die Brama heeft een aardige trap in de benen, maar of hij hiertoe is staat is......


- Kleine Jan - 23-11-2005

Moeilijk moeilijk...

in ieder geval bedankt, Kennedy! :Big Grin

En Mukkus natuurlijk ook, voor de kleine, maar toch zeer nuttige bijdrage :wink:


- Kennedy - 23-11-2005

Kleine Jan Wrote:Brama dan maar.. die mag de ballen gaan voorgeven op Koné..
Zijn broer???? :wink:


- Vret Mien Gras - 26-11-2005

Kennedy woar bin ie?
De wg kwiet?
Ik wa!
Goaw vanaam'd nog e'm 'n paars sjikker'n onie dan......
hel'moal de weg kwiet, ghah zo geet dat weej wa


- Mukkus - 27-11-2005

Vret Mien Gras Wrote:Kennedy woar bin ie?
De wg kwiet?
Ik wa!
Goaw vanaam'd nog e'm 'n paars sjikker'n onie dan......
hel'moal de weg kwiet, ghah zo geet dat weej wa

Heb je ruzie gehad, Vret?


- Vret Mien Gras - 27-11-2005

neu goa noe weer stad in en goa alles op 'n kop zett'n en geet d'r bie


- Vret Mien Gras - 27-11-2005

kennedy is spoorloos, hel'moal de weg kwiet


- Vret Mien Gras - 06-12-2005

Op verzoek van Moker:

Middenstip van pepernoten
ENSCHEDE – Een middenstip van pepernoten. Bij FC Twente wisten ze dinsdagochtend in het Arke Stadion even niet wat ze zagen. Een deel van de middenstip was verdwenen en op de uitgegraven plek lagen pepernoten. De grasplag hing in een plastic boven de middenstip aan draden.

De draden waren vermoedelijk afkomstig uit een van de lichtmasten. Ook in de platsic zak zaten pepernoten. Niemand heeft nog de verantwoordelijkheid opgeëist voor het verwijderen van het gras. De middenstip is inmiddels weer in oude staat hersteld.


- Vret Mien Gras - 06-12-2005

Hij kreeg afgelopen zondag alweer zijn derde rode kaart in dienst van FC Twente. En wederom was Blaise N’Kufo het niet eens met de beslissing van de scheidsrechter. De spits kreeg drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

Blaise N’Kufo maakte volgens de scheidsrechter een natrappende beweging naar Levtsjenko van FC Groningen...

N’Kufo zelf: ‘Dat is niet waar. Ik werd omlaag getrokken door die speler en in een reactie maak ik die beweging. Mijn schoenen gingen uit, ik wilde opstaan... Maar trappen wilde ik zeker niet. Die speler van Groningen bevestigde dat zelfs nog. Ik snap niets van die kaart.’

Trainer Rini Coolen: ‘Ik heb zondagavond de beelden teruggezien. Je ziet de beweging van dat been... het gaat richting die speler. Het was een reactie, N’Kufo zegt dat het niet zijn bedoeling was om na te trappen. Hij was teleurgesteld, het was een frustratiemoment. De regels zeggen dat je rood krijgt voor zo’n actie. Of ik het terecht vond? Ik heb er moeite mee dat daar rood voor staat, maar ik weet wat de regels zijn. Daarom was het geen verrassing.’


Die rode kaart heeft FC Twente tegen FC Groningen de das om gedaan. Toch?

N’Kufo: ‘Dat zou kunnen, ik voel me daar schuldig over. Ik wil mijn ploeg absoluut niet benadelen, dit was niet mijn bedoeling. Dat verwijt ik mezelf.’

Coolen: ‘Het gekke is dat ik geen kwaadheid heb gevoeld, wel teleurstelling. De kans is toch groot dat we door dat moment de wedstrijd hebben verloren. De eerste twintig minuten speelden we best goed en N’Kufo speelde een belangrijke rol. Na die kaart werd dat natuurlijk anders.’

Het was al zijn derde rode kaart sinds N’Kufo bij FC Twente speelt. Vorig seizoen was het raak tegen NEC, dit seizoen kreeg hij rood in het bekerduel tegen RKC en nu dus Groningen. Dat is opvallend veel voor een spits.

N’Kufo: ‘Ik snap het niet. Voor ik hier kwam voetballen, heb ik nog nooit rood gehad. Nooit! Waarom nu opeens wel? Ik zeg niet dat het persoonlijk is, maar ik vind het wel raar. Ik deed helemaal niets en dan krijg je dit. Ik kan me daar boos over maken. Ik vind het ook niet terecht.’

Coolen: ‘Blaise verwijt het zichzelf, maar hij vindt het wel onterecht. Hij voelt dat er bij hem anders gekeken wordt dan bij een andere speler. Als spits krijgt hij veel te verduren en hij heeft het gevoel om kleine dingen al rood te krijgen. We hebben er een gesprek over gehad. Blaise weet wat de regels zijn, hij weet dat hij hiervoor rood kan krijgen en hij beseft heel goed dat dit op een heel slecht moment komt...’


- Bocaloca - 09-12-2005

tukkers kennen jullie de uitdrukking mie??
En dan niet mie van bami
Maar een of ander meiske uit Enschede blert dat te vaak op msn Tongue


- Kennedy - 09-12-2005

Ik ben mie moe!!
Heb ie mie dat wa is zien doen!!

Kan zoveel dingen betekenen Boca offe ze is mie geil :wink:

laat je fantasie werken en verdiep je in onze streektaal :wink:


- Kennedy - 11-12-2005

'Twente haalt middenvelder en spits'

FC Twente krijgt in de winterstop 2 broodnodige versterkingen. Een nieuwe middenvelder en spits zullen aan de selectie worden toegevoegd. Dit verklaarde trainer Coolen zaterdagavond na de nederlaag tegen AZ tegen Dipo. Namen werden er vanzelfsprekend niet genoemd, Vooral een nieuwe spits lijkt hard nodig, omdat er weinig tot niet gescoord wordt. Ook een aanjager/spelverdeler op het middenveld is zeer gewenst om de weg naar boven op de ranglijst toch nog enigszins op tijd te vinden.


En een nieuwe trainer lijkt me ook heel verstandig kabouter plop met die Van Staa,ze mochten niet eens het publiek bedanken,kom terug en weg waren ze in de kleedkamers dus gewoon lekker opgeplataat :letitallout:


- Vret Mien Gras - 11-12-2005

Die druiloor heeft geen versterking nodig, die druiloor moet gewoon betere wissels brengen. Als je 0-0 tegen Sparta staat wissel je geen aanvaller voor aanvaller. Als je achter staat tegen AZ breng je niet Lompoutis in voor een aanvaller dat is gewoon stupide. En ook nog een aanvaller voor een andere aanvaller. Door die domme wissels heeft hij het publiek op z'n dak gekregen.