The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Umag / Gstaad / Los Angeles - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag / Gstaad / Los Angeles (/showthread.php?tid=4672) |
Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 31-07-2009 klasse juan, op naar die toernooiwinst! hup massu, kreun je ook langs seppi. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 31-07-2009 Massu slaat gister Ferrer naar huis en lijkt er nu kansloos af te gaan tegen Seppi... Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 31-07-2009 hoeveel dfs van massu, kool? Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 31-07-2009 1 df van Seppi en 2 van Massu, GSM 6-4 6-4 9-8* tb met davydenko aan service...ace op tweede service ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 31-07-2009 aha, dat is gunstig, dan hoeft alleen nog maar sela of melzer te winnen. bij voorkeur sela. ik vond het al zo opvallend dat buurs geen dfs meer postte :lol: Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 31-07-2009 Isner nog geen ace geslagen, dat lijkt me toch iets fysieks... Koning Ivan ook achter, voorlopig niet top, vooral Ljubicic moet winnen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 31-07-2009 Ivan al minimaal 3 mp gemist, en moet nu de tb in, maak het af koning! =D> Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 31-07-2009 klasse Ball, puike zege opnieuw! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 31-07-2009 gaat weer lekker melzer van 4-2 naar 4-6... Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 31-07-2009 Uhh ja in de eerste set, maar de tweede pakt hij na 3 mp's tegen te hebben gehad ](*,) Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 31-07-2009 gisteren meegenomen noemen ze dat gerechtigheid. maar jurgen kennende gaat hij dit toch nog verliezen... hup sela! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - buurs - 01-08-2009 Ad Wim Wrote:aha, dat is gunstig, dan hoeft alleen nog maar sela of melzer te winnen. bij voorkeur sela. Er zijn mensen die ook nog iets anders doen in hun vakantie.... En zo te horen ben je door het oog van de naald gekropen met Ljubicic en Serra miste ook nog 5 bp voor 5*-1 in de 1e set.... Maar ik ben blij met deze uitslagen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 01-08-2009 fish trekt zich terug. ML-WEEK.. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 01-08-2009 ongelooflijk zeg, ook dit nog. die mayer is ook gewoon nog gekozen ook, op basis van een paar leuke grasresultaten en nu gaat querrey ook nog makkelijk naar de finale. wat een zeldzaam ellendige week zeg... Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Haggie Wrote:fish trekt zich terug. ![]() Hoe kom je daar nou bij? Ik heb 4 opgaves deze week, Ljubicic die (bleek achteraf) 4 MP's mist en de wedstrijd verliest, en dit is het eerste echte mazzeltje, hoewel ik Fish ook heb en dat dus eigenlijk ook wel meevalt. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - andre - 01-08-2009 Ik stond er uitstekend voor, maar gisteren was een waardeloze dag. Ondanks het favoriet zijn, zijn Isner, Fish en Ljubicic uitgeschakeld en Crivoi verloor ook. Dat Chardy verloor was wel logisch, maar hier had juist wel een verrassing mogen vallen. Nog diverse kandidaten voor de weekwinst, maar op dit moment lijkt het vooral tussen Bokkie en Tampie te gaan. Al met al een mooie week met wisselende kansen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - andre - 01-08-2009 mindlight Wrote:Inderdaad. Mayer lijkt me ook veel minder kansrijk tegen Ball.Haggie Wrote:fish trekt zich terug. En Ad, Querrey moet tegen Haas. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Ad Wim Wrote:ongelooflijk zeg, ook dit nog. die mayer is ook gewoon nog gekozen ook, op basis van een paar leuke grasresultaten en nu gaat querrey ook nog makkelijk naar de finale. wat een zeldzaam ellendige week zeg... Als jij verwacht dat Querrey Haas gemakkelijk verslaat wordt het inderdaad een eitje naar de finale. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Eigenlijk is de opgave van Fish erg logisch. Hij heeft al een F en een W gehaald op 250 toernooien, dus de enige manier om punten te pakken voor de ranking was door dit toernooi te winnen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 01-08-2009 waarom doet ie dan uberhaupt mee? en dan wordt haas-querrey enorm belangrijk zeg... Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Dat bedacht ik me maandagavond ook, kon me ook geen reden bedenken, maar was laf en ging toch maar voor Fish. Ik denk dat ritme opdoen de voornaamste reden geweest is. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 01-08-2009 mindlight Wrote:Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen.volgens mij valt voor jou de schade nog redelijk mee, zeker voor iemand die ferrero helemaal niet overwogen heeft ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Bocaloca - 01-08-2009 Nog 6 spelers over, wat zeiken jullie nou ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 01-08-2009 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen.volgens mij valt voor jou de schade nog redelijk mee, zeker voor iemand die ferrero helemaal niet overwogen heeft Ja dat klopt, zoals ik al aangaf, dat was een gevoelskwestie, en daar zat ik helemaal mis. Mayer, Ljubicic en Beck hebben de schade gelukkig redelijk beperkt. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 01-08-2009 Wat een verhaal...Iedereen geeft maar op... Moeten allemaal op tijd in Amsterdam zijn zeker...Bah...watjes Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 01-08-2009 en de eerste set van Belluci.. Koning! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 01-08-2009 belluci, never in doubt! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 01-08-2009 wat een verhaal is dit ook weer. gozer had 12 punten moeten hebben maar heeft er nu al 162 ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - centre court - 01-08-2009 Heerlijk Bellucci! Ontzettend graveltalent dat je er bent! |