The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nachtdienst - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Nachtdienst (/showthread.php?tid=54) |
- Kleine Jan - 14-11-2005 als ik thuis zou zitten en alcohol zou lusten zou ik het ook op een zuipen zetten.... - Treesong - 14-11-2005 Kleine Jan Wrote:als ik thuis zou zitten en alcohol zou lusten zou ik het ook op een zuipen zetten.... Ga maar niet drinken, Kleine Jan... de Riesling van vrijdag zorgt nog steeds voor roodvonk... ehhh... dat mijn hoofd bonkt - Kleine Jan - 14-11-2005 Ik vind het er altijd wel intressant uitzien... hoe Ludo (die slechterik van GTST) een glas wodka of whiskey in 1 keer achterover gooit als hij weer een gemeen plan gesmeed heeft... - Treesong - 14-11-2005 Newsflash: Robespierre is geboren! - Treesong - 14-11-2005 Kleine Jan Wrote:Ik vind het er altijd wel intressant uitzien... hoe Ludo (die slechterik van GTST) een glas wodka of whiskey in 1 keer achterover gooit als hij weer een gemeen plan gesmeed heeft... Dat gaat dan hoop ik gepaard met een welluidend: BROEHAHAHAHAHA! - Kleine Jan - 14-11-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Ik vind het er altijd wel intressant uitzien... hoe Ludo (die slechterik van GTST) een glas wodka of whiskey in 1 keer achterover gooit als hij weer een gemeen plan gesmeed heeft... Juist.. die lach heb ik nu al helemaal onder de knie.. nu die alcohol nog! - Riekki - 14-11-2005 iemand nog een biertje ![]() - Treesong - 14-11-2005 Riekki Wrote:iemand nog een biertje Als het maar geen Oranjeboom is... ![]() - Riekki - 14-11-2005 Treesong Wrote:Riekki Wrote:iemand nog een biertje Nee hoor...het is nog erger....Holger :roll: - Treesong - 14-11-2005 Haha, ga ik goegelen op Holger, krijg ik me daar een verzameling lelijke rotmoffen te zien :lol: - Riekki - 14-11-2005 voor 3 euri 95 per krat mag ik me dan ook geen illusies maken....Maar het is redelijk te pruimen - Treesong - 14-11-2005 Riekki Wrote:voor 3 euri 95 per krat mag ik me dan ook geen illusies maken....Maar het is redelijk te pruimen Kreeg je korting met je daklozenkrantverkopersausweis? :waf: - Kleine Jan - 14-11-2005 Treesong Wrote:Riekki Wrote:iemand nog een biertje Grappig dat je nou net DAT biermerk noemt. Dat is de eerste en enige keer dat ik ooit dronken ben geweest van bier.. dronken met echt alles erop en eraan..... - Treesong - 14-11-2005 Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Riekki Wrote:iemand nog een biertje Da's logies, tis vreselijk smerige rotzooi... :| Ik weet nog wel dat ze het North Sea gingen sponsoren... was ik mooi klaar met m'n paspartoe en drie dagen niks anders dan plastieken bekers zuipen met dat bocht - Kleine Jan - 14-11-2005 Heb het wel vaker gehoord... iedereen die ik daarover spreek zegt dat Oranjeboom niet te zuipen is... Een corona in de zon met een citroentje vind ik nog best te pruimen.,. - Riekki - 14-11-2005 Treesong Wrote:Riekki Wrote:voor 3 euri 95 per krat mag ik me dan ook geen illusies maken....Maar het is redelijk te pruimen En een knipoog van het kassameisje :razz: - Treesong - 14-11-2005 Kleine Jan Wrote:Heb het wel vaker gehoord... iedereen die ik daarover spreek zegt dat Oranjeboom niet te zuipen is... Zekers... ze kosten hier alleen reteveel geld en je moet er toch zeker vier wegtikken voor je een buzz krijgt ![]() - Bor de Wolf - 14-11-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Heb het wel vaker gehoord... iedereen die ik daarover spreek zegt dat Oranjeboom niet te zuipen is... Laat ik er nu precies vier in mn koelkast hebben liggen. Maar ik denk dat er er maar eentje nodig is voor een buzz. Bier na wijn is namelijk altijd gein. ![]() Alvast welterusten... - Treesong - 14-11-2005 Ik stop er ook maar es mee... Noorwegen is onafhankelijk en morgen roept de plicht - Kleine Jan - 14-11-2005 Ik zat me al af te vragen... waar blijft Bor met z'n plaatje :wink: - Kleine Jan - 14-11-2005 Treesong Wrote:Ik stop er ook maar es mee... Noorwegen is onafhankelijk en morgen roept de plicht wat moet je doen dan?? - Riekki - 14-11-2005 Truste Tree - Bumme - 14-11-2005 Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Ik stop er ook maar es mee... Noorwegen is onafhankelijk en morgen roept de plicht Nu Noorwegen onafhankelijk is lijkt het mij een mooi streven om morgen het binnenhalen van de EK-titel te vieren.... - Treesong - 14-11-2005 Bumme Wrote:Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Ik stop er ook maar es mee... Noorwegen is onafhankelijk en morgen roept de plicht Als het volgens hetzelfde stramien als gisterenavond gaat, lijkt mij dat een zeer haalbaar streven ![]() - Bumme - 14-11-2005 Sterker nog, de oprichting van Pre-Crime moet ook kunnen.......... - Gerben Zonderland - 14-11-2005 Bumme Wrote:Sterker nog, de oprichting van Pre-Crime moet ook kunnen.......... Gek misschien, maar naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant van afgelopen zaterdag vind ik dit ineens een prima naam voor een 'preventief abortusbureau'. :| - Kleine Jan - 18-11-2005 Zijn er nog mensen die nachtdienst hebben?? Ik in ieder geval niet!! ![]() - Treesong - 18-11-2005 Ik heb zojuist de eerste druk van Sergeant Peppers gekocht en hoop de Millenniumwisseling nog even mee te maken vanavond :o - Kleine Jan - 20-11-2005 Zo..... ik ben weer binnen hoor... :x - Lamme Lennie - 20-11-2005 Ik ook! |