The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Mac - 31-07-2005 Kleine Jan Wrote:Mac Wrote:aaah heerlijk gefondued net! ontplof ook bijna nee hoor...nou ja mn ouders waren weer thuis na weekje vakantie. maar heb wel getoost op nikki hoor ![]() - Kleine Jan - 31-07-2005 En wat vonden je ouders van haar? - Mac - 31-07-2005 ze keken me wel btje raar aan ja toen ik zei dat ik toostte op iemand van mn forum ![]() - Kleine Jan - 31-07-2005 Mac Wrote:ze keken me wel btje raar aan ja toen ik zei dat ik toostte op iemand van mn forum Volgende keer moet je haar vragen mee te eten... misschien vinden je ouders het dan minder raar :wink: - Mac - 31-07-2005 paps mams...dit is Nikki! ze komt van een forum waar ik ook zit en ze is jarig vandaag dus ze komt mee eten. jaaa dat komt een stuk beter over denk ik! - Berend Botje - 31-07-2005 Kennedy Wrote:Treesong Wrote:Maar natuurlijkKennedy Wrote:En een pak luchtig toetje heb ik meester gemaakt! En wat is het geworden? Schoolmeester, schaakmeester, meester in de rechten? Of gewoon soldaat? - Gerben Zonderland - 31-07-2005 Kleine Jan Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Pannekoeken! Met kaas & spek, bruine basterdsuiker, stroop en chocopasta. =P~ Nee hoor, die was speciaal voor Treesong, met zijn pannekoekenmiddenveld. :8: - Treesong - 31-07-2005 Berend Botje Wrote:Kennedy Wrote:Treesong Wrote:Maar natuurlijkKennedy Wrote:En een pak luchtig toetje heb ik meester gemaakt! Daar het om een pak luchtig toetje gaat, gok ik spreekstalmeester... :wink: - Treesong - 31-07-2005 Gerben Zonderland Wrote:Kleine Jan Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Pannekoeken! Met kaas & spek, bruine basterdsuiker, stroop en chocopasta. =P~ PannekoekEcatalOgus 4 ever! :wink: - Gerben Zonderland - 31-07-2005 Treesong Wrote:Berend Botje Wrote:Kennedy Wrote:Treesong Wrote:Maar natuurlijkKennedy Wrote:En een pak luchtig toetje heb ik meester gemaakt! Tuchtige Loetje ken ik wel, maar die doet hele andere dingen. : ![]() - Davydoff - 01-08-2005 Pittige biefstukreepjes met kokos Bereidingstijd ca. : 15 minuten Bereidingstechniek : (Roer)bakken Moeilijkheidsgraad : Eenvoudig Ingrediënten 500 gram biefstuk Conimex Wok Olie 1 bakje Conimex Boemboe voor Rendang Vlees 1 pakje Conimex Romige Kokosmelk 2 eetlepels Conimex Sambal Badjak 5 eetlepels Conimex Geraspte Kokos 3 eetlepels grofgehakte koriander Niet met vork en mes eten, maar gewoon van die "pittige" cassave(?!) kroepoek halen en met de handjes op eten. - Moker - 01-08-2005 Ik ga zo Nasi halen bij de sjinees =P~ - Bredanaar - 01-08-2005 Davydoff Wrote:Pittige biefstukreepjes met kokos ![]() - Treesong - 01-08-2005 Zo... vandaag is het bedrijf van moeder de vrouw officieel geopend en dat moet gevierd worden met een happie buiten de deur... Ik mag het restaurant kiezen dus de keus is gevallen op m'n favoriete Spanjool (in de rosse buurt) waar ik al eet sinds m'n studentenjaren en waar ze nog steeds geen woord Nederlands spreken, maar een erg lekkere zarzuela in elkaar weten te fietsen =P~ - Davydoff - 01-08-2005 ![]() - Gerben Zonderland - 01-08-2005 Davydoff Wrote: Ik ben meer fan van de Bali. - Davydoff - 01-08-2005 Gerben Zonderland Wrote:Davydoff Wrote: die is lekker bij de Nasi. - Kleine Jan - 05-08-2005 Ik ga vanavond Kleine Jans Magic Balls maken : De beste gehaktballen die er zijn! - Berend Botje - 08-09-2005 Hoef Wrote:wat dacht u van een pudding met bessesap Voor de liefhebber heb ik het nummer in Mp3 gezet: http://sr1.mytempdir.com/150420 - Dugarry - 09-09-2005 Kip, patat en appelmoes Met als toetje een tompoes en een roomsoes! - Kleine Jan - 12-09-2005 Dat programma wat nu op RTL4 is (The Best).. met die 2 gasten en dat grietje... altijd leuk om naar te kijken en krijg er altijd echt honger van zeg.... Quote:Over koken: The best maandag 12-09, 17:04 uur - El Parasito - 12-09-2005 Vieze brocolli met aardappelen ene een slavink, kan het nog viezer? - Kleine Jan - 12-09-2005 El Parasito Wrote:Vieze brocolli met aardappelen ene een slavink, kan het nog viezer? Ik ga naar de Chinees met Paps en Mams... Grote Garnalen en Bangang als een bijgerecht! =P~ - Treesong - 12-09-2005 Morgen weer Gordon Ramsays Hell's Kitchen... in de categorie : "Hoe grof kun je zijn tegen een stel domme Amerikanen voordat ze huilend weglopen" : ![]() - Ekslem - 30-09-2005 Gisteren beurs gehad in Amsterdam. Daarna met het personeel wezen eten bij Gaucho, =D> , heeeeeeeeerlijk gegegeten! - Treesong - 30-09-2005 Ekslem Wrote:Gisteren beurs gehad in Amsterdam. Daarna met het personeel wezen eten bij Gaucho, =D> , heeeeeeeeerlijk gegegeten! Toch wel die in de Beethovenstraat hè? :wink: - Ekslem - 30-09-2005 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Gisteren beurs gehad in Amsterdam. Daarna met het personeel wezen eten bij Gaucho, =D> , heeeeeeeeerlijk gegegeten! Ik zou het niet weten. Om het hoekje bij het Krasnapolsky waar de beurs was, vlakbij de Bijenkorf dus. - Treesong - 30-09-2005 Da's niet de Beethovenstraat :waf: - Ekslem - 30-09-2005 Hehe, ok, maar het was wel goeie shit :razz: - Treesong - 30-09-2005 Met een lekkere steak bikken is nimmer wat mis =P~ |