The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


- Mukkus - 07-10-2007

Coach heeft het maar druk gehad vandaag...

Quote:Goedendag!

Hanso Vermeer: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Bobby Kaaij: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Scoren. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...

Lionel Wijsmuller: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.

Klaas-Jan Klinkenberg: Je kunt er altijd op vertrouwen dat hij zijn eerlijke mening geeft over het vertoonde spel. Dat is waardevol, denk ik.

Gerold van Strien: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...

Johnny Waverman: Dit is een goede soldaat. Hij loopt nooit uit de pas en doet wat hem gezegd wordt.

Hanso Vermeer: Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.


Gegroet maar weer!

Dat laatste van Hanso Vermeer, is dat een melding dat hij uitgetraind is?


- Bocaloca - 07-10-2007

Denk het niet Mukkus.
Had zelf overigens ook aardig wat meldingen. ben van middenvelders overgestapt naar verdedigers. Denk dat je de jonge broekjes toch amper doortraint in je a team ( gezien de stats en de opbrengst)


- Mukkus - 07-10-2007

Bocaloca Wrote:Denk het niet Mukkus.
Had zelf overigens ook aardig wat meldingen. ben van middenvelders overgestapt naar verdedigers. Denk dat je de jonge broekjes toch amper doortraint in je a team ( gezien de stats en de opbrengst)

Er was toch een federatie voor jeugdteams, die wist hoe dit in elkaar stak?


- Bocaloca - 07-10-2007

jep er is een federatie. Daar denken ze te weten hoe het in elkaar zit.
maar mijn spelertje had ook geen medling gekregen bijvoorbeeld. Gewoon gepromoveerd en een leuk spelertje geworden


- Sjeffer - 07-10-2007

Is niet uitgetraind Mukkus, is gewoon een melding dat hij jarig was.


- Mukkus - 07-10-2007

Dank je, Sjeffer.


- Lib - 08-10-2007

Bocaloca Wrote:daag me maar uit Libje.
Bokken FC. Maar volgens mij kan je pas vanaf de 8e uitdagen ofzo?
Ik ga mijn middenvelders allemaal promoten. of in ieder geval de wat getalenteerde. Daarna maar eens verdedigers trainen in de jeugd

Uitnodiging staat!


- Bocaloca - 08-10-2007

Zal hem vanavond aannemen Smile


- Mukkus - 23-10-2007

Kweet niet of dit hier al ergens staat:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/menu%202/temp/menu31336/Uitgetraind.html">http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/m ... raind.html</a><!-- m -->

Commentaar van de coach dat een jeugdspeler is uitgetraind:
Quote:XXX (de Trainer) beweert dat hij in de jeugdacademie niet meer kan verder groeien! Om eerlijk te zijn denk ik dat hij wel eens gelijk kan hebben...

Het is misschien het moment om eens te denken aan de toekomst van XXX (de Speler) . Om te blijven groeien moet hij eigenlijk in de eerste ploeg voetballen. Jij beslist natuurlijk of dat een goed idee is of niet.

Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.

Hij worstelt om aan te haken bij het niveau van de anderen. Ik denk ook niet dat hij het in zich heeft om veel beter te worden.

Ik denk niet dat het ons kunnen veroorloven om dit soort jongens in het team te houden, baas. Hij heeft geen enkel talent!

Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding.

Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat hij nog veel beter kan worden, ongeacht de training die we hem geven. Het lijkt erop dat hij de grens van zijn ontwikkeling heeft bereikt.

Om eerlijk te zijn, denk ik dat we met zijn ouders om de tafel moeten om over zijn toekomst te praten. Hij gaat het niet maken in het voetbal; hij heeft er domweg geen talent voor.

Het zou een compliment zijn om hem zelfs maar 'middelmatig' te noemen. Hij heeft geen toekomst in de voetballerij - dat is zeker.

Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?

Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.

Je moet gaan nadenken over zijn toekomst. Ik denk dat hij naar de eerste selectie moet om zijn spel verder te ontwikkelen. Of dat een goed plan is? Dat kan alleen jij bepalen.


Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

______________________________________________________________
Twijfel


In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!



- kooltje - 24-10-2007

71 en 86% balbezit...leuke keeper heb je adder
ik ga er mee stoppen na dit seizoen..levert echt niks op.


- Bocaloca - 26-10-2007

het blijft een gaaaar iets

ineens haalt mn midd van 2 sterren eerst nu 5 sterren. Ligt misschien aaan vorm en aanvallend

Talentje van 16 haalt nu ook ineens 6 sterren. Krijgt nu dus de goede training
Zou volgens de coaches nu goed verdedigen en redelijk passen moeten hebben ( als het scoutrapport klopt)


- Bocaloca - 27-10-2007

Mensen die volgende week een friendly willen spelen?


- Birger - 27-10-2007

ja, daag maar uit Wink


- Bocaloca - 27-10-2007

heb nou al afgesproken met Mukkus :razz:


- Bocaloca - 01-11-2007

De jonge Bokken
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld rampzalig
Rechterverdediging bovennatuurlijk
Centrale verdediging buitenaards
Linkerverdediging reusachtig
Rechteraanval uitstekend
Centrale aanval zwak
Linkeraanval uitmuntend

:lol: :lol: :lol:


- Lib - 06-11-2007

Iemand in voor een oefenpotje deze week?


- Aragorn - 07-11-2007

Heb mijn opleiding gesloten sjezus wat een bagger komt daaruit voort.


- Bocaloca - 07-11-2007

Lib kom maar weer dan Smile

Ik verwacht nog wel een aantal leuke splers uit mijn jeugd te krijgen


- kooltje - 07-11-2007

Denk er hard aan te stoppen met de jeugopleiding. Komt echt niks behoorlijks uit.
De jeugdpulls die jullie laten zien op het forum zijn allemaal met een uitstekend bij zaakwaarnemers?
Moet je echt elke week 20.000 betalen om het op uitstekend te houden of kan je ook aan 10.000 soms genoeg hebben?


- Bocaloca - 07-11-2007

20 om dit zo te houden

Tja ik heb al 150k uit mn jeugdopleiding gehad, en wacht nog op 1 speler / eind van het seizoen wat ik ga doen


- Lib - 07-11-2007

Bocaloca Wrote:Lib kom maar weer dan Smile

Ik had het over deze week....niet met kerst :wink:

De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 19-11-2007


- Bocaloca - 07-11-2007

:lol: :lol: oepsie Wink


- Sjeffer - 15-11-2007

Voor het eerst een talentje uit de opleiding gehaald, ben zeker niet ontevreden. Hopelijk klaverjast ie vannacht ook nog wat mee met de vleugel- en 20% conditietraining.

Manus Braes (183269271)
17 jaar en 17 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 18-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 610 €/week
Eigenaar: Sjeffer Utd
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: slecht
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Grappig trouwens ook dat slecht keepen :lol: Is gescout als redelijk vleugelspeler en heeft naast de vleugel ook wel es in de spits gestaan.


- Aragorn - 17-11-2007

Ben er mee gestopt, de mainstat zou je nog wel wat mee kunnen maar die bijstats zijn zo dramatisch.


- EB Sports - 18-11-2007

Wat leuk: ik kan weer 2 keer pullen, omdat ik vannacht rond kwart over 2 met de nieuwe jeugdopleiding gebeld heb naar de scouts.


- kooltje - 20-11-2007

wilde er net mee stoppen...nu toch weer benieuwd:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sicco Emich.

Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' rampzalig op het gebied van Positiespel wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Keepen, dan zou deze jongen wel eens topklasse kunnen zijn.


- Jansoe - 20-11-2007

Topklasse keeper, dan moet je die natuurlijk wel gaan trainen he :wink:


- kooltje - 20-11-2007

morgen eerste wedstrijd...kijken hoeveel sterren...indien hij echt goed is...gewoon twee trainingen op keepen...voor de rest toch geen toptalenten.


- Box Brother - 20-11-2007

kooltje Wrote:morgen eerste wedstrijd...kijken hoeveel sterren...indien hij echt goed is...gewoon twee trainingen op keepen...voor de rest toch geen toptalenten.

2 trainingen had een averechts effect toch ? kan je beter training 1 keepen en training 2 conditie doen...


- kooltje - 20-11-2007

nee de tweede training had toch minder effect...niet averechts? of zit ik ernaast? anders inderdaad conditie.