The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennisteams voor Excell Sheet - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Tennisteams voor Excell Sheet (/showthread.php?tid=1719) |
- andre - 21-03-2007 1 Spadea,Vincent ââ¬515 4 2 Safin,Marat ââ¬1140 1 3 Youzhny,Mikhail ââ¬1515 1 4 Murray,Andy ââ¬1700 45 5 Djokovic,Novak ââ¬1715 70 6 Haas,Tommy ââ¬2115 25 7 Roddick,Andy ââ¬2830 45 8 Chela,Juan Ignacio ââ¬955 25 - kooltje - 21-03-2007 benieuwd naar de shet, maar een paar dingen toch al duidelijk. Ik verwacht ljubo fitter als murray, dus ljubo mijn troef en murray moet er zsm uit. Qualifiers allemaal leuk en aardig maar daar gaat niemand veel winst mee pakken. Nadal zeer belangrijk voor de mensen met hem in de gelederen. verliest hij al van youzhny of baghdatis dan is de schade groot. - Ad Wim - 21-03-2007 Vergeet Blake niet! - buurs - 21-03-2007 Ad Wim Wrote:Vergeet Blake niet! :lol: - kooltje - 21-03-2007 Ad Wim Wrote:Vergeet Blake niet!die vergat ik ook niet, maar ga niet het hele veld bespreken ![]() - Ad Wim - 21-03-2007 Blake is altijd alles of niets, hopelijk is het deze week alles [-o< Hij zal ook alles moeten spelen met Safin, Djokovic en Nadal in zijn kwart :o - kooltje - 21-03-2007 Haggie Wrote:Morgen zal ik de Excell Sheet maken heren! Vanavond geen tijd meer voor! #-oal bijna klaar hag? - buurs - 21-03-2007 De eerste 4 punten lijken binnen :razz: - Ad Wim - 21-03-2007 Bij mij ook bij MV. Bij TM heb ik Tojo omdat ik geen geld had voor PHM. Melzer moet ook kunnen,daarna wordt het lastig. Maar als het zo'n toernooi is voor PHM, weet je het nooit... - buurs - 21-03-2007 Als PHM 7 punten haalt, ben ik tevreden :wink: - Ad Wim - 21-03-2007 Ik ook! - centre court - 21-03-2007 Waar blijft haggeman met die sheet? ![]() - Haggie - 21-03-2007 kooltje Wrote:Haggie Wrote:Morgen zal ik de Excell Sheet maken heren! Vanavond geen tijd meer voor! #-oal bijna klaar hag? Ik ga hem NU maken. Heb helemaal geen tijd gehad. 30min is hij klaar. - Haggie - 22-03-2007 Hij ligt in jullie postvak. - Ad Wim - 22-03-2007 ![]() - Ad Wim - 22-03-2007 Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen. Monfils alleen maar door Buurs en mij gekozen :cry: Verder moeten Haas, Chela, DJokovic en Youzhny er zsm uit! - Haggie - 22-03-2007 Sluiter 6-2 6-2 =D> - Haggie - 22-03-2007 Ik zag dat ik Kim 2x vermeld heb op de Excell Sheet. Maakt niet zoveel uit. Geef die man 2 punten en verwijder hem, want langs Becker komt hij niet :wink: - Haggie - 22-03-2007 Ad Wim Wrote:Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen. Ik had jullie wel kunnen vertellen dat hij eruit zou vliegen. Ik snap jullie keuze ook totaal niet. Eerst in Rotterdam verliest hij van v. Scheppingen (toen had ik hem :roll: !), daarna een week later van Benneteau 1e ronde in Indian Wells. Vervolgens speelt hij, om toch wat te doen te hebben, door in Sunrise. Hij wint dat toernooi'TJE dan, want moet je zijn tegenstander toch eens zien. Wat een talenten! R32 Levine, Jesse (USA) N/A 7-6(4) 7-6(3) R16 Vemic, Dusan (SRB) N/A 7-6(3) 6-4 Q Zimonjic, Nenad (SRB) N/A 6-7(7) 7-6(5) 6-1 S Karlovic, Ivo (CRO) N/A 6-7 4-2 RET W Seppi, Andreas (ITA) N/A 6-3 1-6 6-1 Monfils heeft zijn jaar nog niet, dacht dat dat wel te merken was. - kooltje - 22-03-2007 Ad Wim Wrote:Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen.dat is nogal wat zeg. die heb ik alle vier.. - kooltje - 22-03-2007 nog een klein foutje in de sheet....bij de eerste 7 in de totaalstand telt hij de punten van haase en murray niet mee. maak van de G even een E om het te herstellen! - centre court - 22-03-2007 kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen.dat is nogal wat zeg. die heb ik alle vier.. Wat een wensen heeft die man - Ad Wim - 22-03-2007 kooltje Wrote:Tja, ik denk niet dat Chela en Djoko hun prestaties van vorige week kunnen/zullen herhalen.Ad Wim Wrote:Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen.dat is nogal wat zeg. die heb ik alle vier.. Daarbij vond ik Youzhny te onzeker en hij is inmiddels wel duur. Haas kan bij weer een falen van Federer fataal worden, maar ik verwacht dat Roger zich dat niet 2x achtereen laat gebeuren. - Haggie - 22-03-2007 Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, ik denk niet dat Chela en Djoko hun prestaties van vorige week kunnen/zullen herhalen.Ad Wim Wrote:Mijn troeven zijn duidelijk Blake en Ljubicic en Kim en Tojo mogen ook ver komen.dat is nogal wat zeg. die heb ik alle vier.. We shall see. Ben het totaal niet met je eens, maar dat hoort erbij ![]() - THE MAILMAN - 22-03-2007 kooltje Wrote:nog een klein foutje in de sheet....bij de eerste 7 in de totaalstand telt hij de punten van haase en murray niet mee. maak van de G even een E om het te herstellen! Kooltje, ik ben een dummie met excel. Welke G moet ik veranderen in een E? - Haggie - 22-03-2007 Ik pas hem voor je aan en mail hem je nog een keer Mailman! - THE MAILMAN - 22-03-2007 Haggie Wrote:Ik pas hem voor je aan en mail hem je nog een keer Mailman! He super Haggie, de nieuwe versie is al gearriveerd. Tegen jouw snelheid kan TNT-Post niet op....... :razz: :razz: - Haggie - 22-03-2007 THE MAILMAN Wrote:Haggie Wrote:Ik pas hem voor je aan en mail hem je nog een keer Mailman! Dat wilde ik horen. Graag gedaan. Dat Grosjean maar mag schitteren! - THE MAILMAN - 22-03-2007 De eerste ronde is al een eitje voor hem. Ik denk niet dat Verkerk hem een strobreed in de weg kan leggen. - aadje - 22-03-2007 Haggie wil je mij svp ook een nieuwe versie sturen? Dankjewel alvast! :oops: |