The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2007 (/showthread.php?tid=2334)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


- kooltje - 30-05-2007

monfils moet inderdaad winnen van chela. goede dag voor jouw he adje


- Ad Wim - 30-05-2007

Canas sluipt ook lekker door het toernooi heen. Ik tip hem bij deze, na de uitschakeling van Gonzo, als halve finalist.


- Haggie - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Monaco trouwens duidelijk beter, mooi kut want dat deel ligt nu wel open met Gonzo exit.

Nu trouwens Monfils-Chela, moet ik voor die ellendige Monfils gaan juichen :|

Niet mee-eens. Come On Chela!!


- kooltje - 30-05-2007

net waren vliegen en monaco nog zo goed? kwaliteiten van bolelli moeilijk in te schatten


- Haggie - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Canas sluipt ook lekker door het toernooi heen. Ik tip hem bij deze, na de uitschakeling van Gonzo, als halve finalist.

Zou niet best zijn als dat gebeurt. Gonzo heeft gefaald en brengt mijn top20 plaats in gevaar. vreselijk dit.


- Ad Wim - 30-05-2007

Tja, ik heb Chela bij MV, dus hij mag op zich best winnen van mij. Maar daarna exit tegen Davy dan.


- Ad Wim - 30-05-2007

kooltje Wrote:net waren vliegen en monaco nog zo goed? kwaliteiten van bolelli moeilijk in te schatten
Er is een verschil tussen goed en Canas op RG natuurlijk.


- Haggie - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Tja, ik heb Chela bij MV, dus hij mag op zich best winnen van mij. Maar daarna exit tegen Davy dan.

Nalbandian bedoel je. Die houdt dit niveau ook niet vol.


- Ad Wim - 30-05-2007

Ja, die bedoel ik natuurlijk. Nalbi staat er altijd op de grote toernooien.


- THE MAILMAN - 30-05-2007

Ik ga juichen voor Monfils....... :razz: :razz: :razz:


- Haggie - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Ja, die bedoel ik natuurlijk. Nalbi staat er altijd op de grote toernooien.

Daar heb je gelijk in. Ik denk toch dat hij net zo presteert als Safin. Goede (tamelijk eenvoudige 1e ronde) en nu eraf tegen Navarro.


- Haggie - 30-05-2007

THE MAILMAN Wrote:Ik ga juichen voor Monfils....... :razz: :razz: :razz:

Ga je gang, postbode..


- Haggie - 30-05-2007

gsm canas


- Ad Wim - 30-05-2007

Almagro is ook warm gelukkig, Starace lijkt weinig energie te gaan verspillen. Melzer komt er ook iets beter in.

Dit gaat Chela trouwens eenvoudig winnen, Monfils oogt nu al vermoeid.


- Ad Wim - 30-05-2007

Wat wel mooi is, die klote Fransen gaan achter elkaar hun twee grootste beloften op Centre Court kwijt raken :razz:


- Genomico - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Lekker Janko Hakkuh

Ad Wim Wrote:Klasse Tipsa =D>

Puke Puke Puke Puke

Ik dacht dat jij zo'n fan was van Safin? Dat blijkt dus wel. Manager belangen gaan toch even aan de kant als je favoriet speelt?

Voor m'n eigen belangen:

Tipsa Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh


- Ad Wim - 30-05-2007

Doe toch niet zo kinderachtig man. Ik heb mezelf al tijden geleden voorgenomen om managerbelangen niet te laten botsen met persoonlijke belangen. Zou jij ook eens moeten doen.


- Ad Wim - 30-05-2007

Even terug on topic: Almagro lijkt het even kwijt te zijn en Monaco heeft wederom geen kind aan Melzer.
Monaco lijkt een misser te worden voor me deze week.


- kooltje - 30-05-2007

knappe zeges starace en monaco...
monfils komt er beter in..kom op jongen!
almagro valt wat tegen..maar het kan natuurlijk nog


- kooltje - 30-05-2007

nu er vandoor..voetballen tegen profs van omniworld..kijken wat het niveau is. zal beter zijn dan dat het lijkt op tv.


- Ad Wim - 30-05-2007

Mijn troef Vassallo nu ook op de baan. En hij heeft meteen de break :razz:


- kooltje - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Mijn troef Vassallo nu ook op de baan. En hij heeft meteen de break :razz:
hij stond 3-0 voor nu nog maar 3-2


- Genomico - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Doe toch niet zo kinderachtig man. Ik heb mezelf al tijden geleden voorgenomen om managerbelangen niet te laten botsen met persoonlijke belangen. Zou jij ook eens moeten doen.

Dat je een win/win situatie creëert is natuurlijk prima. Want als Safin wint, wint je favoriet en anders is het goed voor het persoonlijke belang. Het botst dan wel, maar je wint altijd wel iets. Ik zou het echter niet uit mijn strot kunnen krijgen om zo te juichen als Rafa verliest terwijl het goed is voor m'n eigen belang. Dan ben je dus meer manager dan tennisliefhebber. Niets mis mee natuurlijk, maar had ik niet verwacht van jou.


- Ad Wim - 30-05-2007

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Doe toch niet zo kinderachtig man. Ik heb mezelf al tijden geleden voorgenomen om managerbelangen niet te laten botsen met persoonlijke belangen. Zou jij ook eens moeten doen.

Dat je een win/win situatie creëert is natuurlijk prima. Want als Safin wint, wint je favoriet en anders is het goed voor het persoonlijke belang. Het botst dan wel, maar je wint altijd wel iets. Ik zou het echter niet uit mijn strot kunnen krijgen om zo te juichen als Rafa verliest terwijl het goed is voor m'n eigen belang. Dan ben je dus meer manager dan tennisliefhebber. Niets mis mee natuurlijk, maar had ik niet verwacht van jou.
Nogmaals, ik heb die belangen weten te scheiden. Met andere woorden, ik vind managerbelangen belangrijker. En dat trieste win-win situatie van jou - een term die al helemaal niet klopt - doe ik niet aan. Ik vind Safin een fantastische tennisser, maar ik ben te oud om tennissers te gaan idoliseren.


- Ad Wim - 30-05-2007

Die Vassallo had op 5-3 nog 0-30 op de service van Pipo en wordt nu zelf gebroken als hij voor de set serveert. Waarom kan niemand Pipo gewoon slopen?!


- Scholten! - 30-05-2007

Balen van Vassalo, die bagger Pipo komt terug


- Ad Wim - 30-05-2007

Nalbi wint de eerste set, dat is dan wel weer gunstig.


- Ad Wim - 30-05-2007

Die Almagro weet het toch steeds niet waar te maken. Vorig jaar verloor hij al van Blake en nu lijkt hij van Llodra te gaan verliezen :eeeek: :letitallout:


- Ad Wim - 30-05-2007

Vassallo de TB in, win 'm! Zoveel kansen gehad deze set, pak 'm gewoon!


- Ad Wim - 30-05-2007

Maar hij verliest hem, eikel! Icon_evil