The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nachtdienst - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Nachtdienst (/showthread.php?tid=54) |
- Kleine Jan - 20-11-2005 Ja dat zet je wel een rare foto neer.... hahaha... laten het wel even op nationale bodem houden :wink: - Kleine Jan - 20-11-2005 Echt wel een plaatje hoor :/\ ![]() - Treesong - 20-11-2005 Neem d'r maar mee, dan ga ik met deze dames een feestje bouwen :waf: ![]() ![]() - Kleine Jan - 20-11-2005 maar kunnen zij jou op de hoogte houden van het laatste nieuws in de wereld? :wink: - Treesong - 20-11-2005 Kleine Jan Wrote:maar kunnen zij jou op de hoogte houden van het laatste nieuws in de wereld? :wink: Ja hoor, als ik de een lig te stiften, mag de ander hardop de krant voorlezen... - Kleine Jan - 20-11-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:maar kunnen zij jou op de hoogte houden van het laatste nieuws in de wereld? :wink: :lol: ![]() ok.. daar heb ik niet van terug.... :lol: - Treesong - 20-11-2005 :waf: - Kleine Jan - 20-11-2005 toch hou ik het op Sacha deze nacht.. misschien hebben de andere dames morgennacht een kans... :8: - Treesong - 20-11-2005 Primadeluuks! Ik ga maar eens kijken of ik nu de trein naar droomenland kan halen... sterkte! - Kleine Jan - 20-11-2005 Treesong Wrote:Primadeluuks! Ik ga maar eens kijken of ik nu de trein naar droomenland kan halen... sterkte! Is goed... weltrusten! - Kleine Jan - 21-11-2005 Mogguh!! - goa - 21-11-2005 Treesong Wrote:Maar om op eigen bodem te blijven: =D> =P~ - Kleine Jan - 21-11-2005 Ik hou het op Sacha... :wink: - goa - 21-11-2005 Ok dan hou ik het nu even op: ![]() - Treesong - 21-11-2005 Kleine Jan Wrote:Ik hou het op Sacha... :wink: Carice heeft één enorm voordeel: haar favoriete gerecht is macaroni cheese :8: - EJR - 21-11-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Ik hou het op Sacha... :wink: En ze schijnt van poezen te houden! : ![]() - Kleine Jan - 10-03-2006 Zo.. we mogen weer eens.... eerste nachtdienst op mijn nieuwe afdeling.. zal mij benieuwen!!! :razz: Riekki gaat me gezelschap houden... voor de mensen die dat ook willen, die kunnen zich nu nog aanmelden... - Kleine Jan - 10-03-2006 niet allemaal tegelijk, de plaatsen zijn maar beperkt!! :| - Riekki - 10-03-2006 Het zit je ook niet mee KJ. En Psv verloren gister, en geen forumvriendjes die je willen vergezellen, en dan ook nog weten dat als je thuiskomt het bed ijskoud is.... Arme jongen - Kleine Jan - 10-03-2006 Ik heb het inderdaad niet echt makkelijk op het moment.... gelukkig ben jij er nog en heb ik een electrische deken.... - Riekki - 10-03-2006 zal ik Femke dan maar ef langs sturen ![]() - Kleine Jan - 10-03-2006 Riekki Wrote:zal ik Femke dan maar ef langs sturen Doe maar, ik zal het vast aan de portier doorgeven dat er een dronken vrouwtje met bruin krullend haar onderweg naar mij is... EDIT: stuur anders Claudia maar langs.... :razz: - Riekki - 10-03-2006 hahaha....dan komt er van werken weinig terecht - Kleine Jan - 10-03-2006 Riekki Wrote:hahaha....dan komt er van werken weinig terecht Heb anders nog genoeg te doen, stuur ze anders allebei maar... dan kunnen ze me mooi helpen.. als denk ik dat ik aan dronken Femke weinig heb.. - Riekki - 10-03-2006 ik denk dat de baas weinig aan jouw heeft als Claudia naast je zit :wink: - Kleine Jan - 10-03-2006 Riekki Wrote:ik denk dat de baas weinig aan jouw heeft als Claudia naast je zit :wink: de baas is er ook niet, die is op wintersport :wink: - Riekki - 10-03-2006 Kleine Jan Wrote:Riekki Wrote:ik denk dat de baas weinig aan jouw heeft als Claudia naast je zit :wink: Ah gezellig....beetje skieen en feesten in een kroegje met van die gluiperige gladde skileraren.....(of was jouw baas een man?) - de nieuwe - 10-03-2006 Hey, ik ben blijkbaar niet de enige die het niet al te druk heeft deze nacht. :razz: - Depor - 10-03-2006 Geen nachtdienst maar stapdienst gehad...na flink wat bier achter de kiezen wens ik de nachtdiensters een fijne nacht, ik zal aan jullie denken als ik me nog een keer omdraai in mijn lekkere warme bed. Werkze! :lol: - Kleine Jan - 10-03-2006 Bedankt heren! |