The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Bakke - 30-09-2005 De gedachte alleen al... #-o - Marshall - 30-09-2005 Bakke Wrote:Marshall Wrote:Hier een eenvoudige Pasta Stroganoff... Niet te moeilijk doen op de vrijdag helaas, op... ![]() - Treesong - 01-10-2005 Even naar de markt gelopen voor een moot gebakken vis... piepers en karotten er bij en smullen maar! =P~ (En morgen zuurkool met vette sjuuuuu....) - Bakke - 01-10-2005 Ik maak voor morgen slavinken, een of andere vage aardappelschijvenshit van Aviko, doperwtjes en penen, en tomaat-basilicumsoep. - FC Wageningen - 01-10-2005 Kip Siam :8: - Gerben Zonderland - 01-10-2005 Tagliatelle met spinazie, gehakt en ei. - El Parasito - 01-10-2005 Mijn lievelingseten: Lasasgna! - Bor de Wolf - 01-10-2005 Wat de pot schaft... ![]() - Mac - 01-10-2005 een heerlijke pizza funghi! alleen ietsje te zout! - Bor de Wolf - 01-10-2005 en over twee dagen: ![]() - Ekslem - 02-11-2005 Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> - Treesong - 02-11-2005 Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> Da's toch 1 van de betere Chinezen =P~ - harry_bierdop - 02-11-2005 Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> Nou dat hoef ik echt niet te doen hoor, dan krijg ik me een dip!! Net een kopje cup-a-kippesoup op met 2 boterhammen (uiteraard soppen) en krijg nu al een ADD! - Ekslem - 02-11-2005 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> Dat heb ik geproefd, wat een heeeeeeeeeeeerlijke lunch was dat! Zeker voor herhaling vatbaar! - Treesong - 02-11-2005 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> Aan de buitenkant lijkt het gewoon een standaard draken-sambalbij-toeristentoko... gelukkig werkte ik ooit met een Chinees die me op het hart drukte er eens te gaan eten ![]() - Ricochan - 02-11-2005 Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> je bedoelt zeker dim sum? En zijn jullie wel eens in restaurant kung fu geweest? Is dat wat? - Bakke - 02-11-2005 Nu even een boterhammetje met gebakken ei, wat voor verrassing er over pakweg 2 uurtjes op tafel staat is nog een verrassing. - Bor de Wolf - 02-11-2005 druk, druk, druk ![]() - Ekslem - 02-11-2005 Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Net gelucnht in Amsterdam bij de Golden Chopsticks. Van die Chinese tapas met een lekker biertje durbij =D> Ook dimsum op idd, maar volgens mij is dat allemaal gestoomt. We hebben dus ook gebakken zooi op. - Balthazar - 02-11-2005 Boerenkool, met liefde klaar gemaakt door mams : ![]() - Treesong - 02-11-2005 Ekslem Wrote:We hebben dus ook gebakken zooi op. Da's nasi goreng - Treesong - 02-11-2005 kijk, weet ik meteen wat ik vanavond ga eten! ![]() - Gerben Zonderland - 02-11-2005 Gemarineerde Pangasius (ja, ik eet wel es vis) met wat paprika, een gefruit uitje en spitskool. Toetje = vruchtenkwark uit een bakje... - Treesong - 02-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:Toetje = vruchtenkwark uit een bakje... Ik dacht dat je alles zelf maakte :waf: - Gerben Zonderland - 02-11-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Toetje = vruchtenkwark uit een bakje... Waarom dacht jij dat? - Ekslem - 02-11-2005 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:We hebben dus ook gebakken zooi op. Nee dat was het niet! Echt ik blijf maar aan dat eten van vanmiddag denken... :razz: - Bor de Wolf - 02-11-2005 Treesong Wrote:kijk, weet ik meteen wat ik vanavond ga eten! Vanavond feest bij Treesong! Wie neemt het bier mee? - Treesong - 02-11-2005 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:kijk, weet ik meteen wat ik vanavond ga eten! Ik dacht dat jij je huis niet meer uitkwam? :wink: - Davydoff - 02-11-2005 Treesong Wrote:kijk, weet ik meteen wat ik vanavond ga eten! welk restaurant ![]() - Bor de Wolf - 02-11-2005 Treesong Wrote:Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:kijk, weet ik meteen wat ik vanavond ga eten! Voor lekker eten wel. Bovendien is na de avondspits de kans op een aanslag nihil. Tijdens natuurlijk niet. |