The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- Kennedy - 11-01-2006

FC Twente - NAC Breda verplaatst
De eredivisiewedstrijd FC Twente - NAC Breda zal niet op zaterdag 11 maart gespeeld worden, maar is in verband met een rechtstreekse televisieuitzending op RTL 5 verplaatst naar vrijdag 10 maart om 20:30.


- Dugarry - 11-01-2006

:roll:


- Kennedy - 11-01-2006

Dugarry Wrote::roll:
beetje vroeg he!!!


- Ekslem - 13-01-2006

En de Tukkers leveren hun bier ook weer aan de AH's....


- Vret Mien Gras - 13-01-2006

Ekslem Wrote:En de Tukkers leveren hun bier ook weer aan de AH's....

Tuurlijk, teveel klanten van AH drinken Grolsch :wink:


- Vret Mien Gras - 24-01-2006

Boschker laakt instelling ploeggenoten

24 januari 2006, 11:04
Door: Pim Dikkers

Het rommelt in Enschede, enkele dagen na de vechtpartij tussen N'Kufo en Majstorovic klapt doelman Sander Boschker uit de school. "Een aantal van onze middenvelders en aanvallers moeten eens meer voor elkaar door het vuur gaan."

De doelman heeft de schlemielige nederlaag tegen Ajax nog niet verwerkt. De wedstrijd was voor Boschker extra speciaal omdat hij in het verleden één seizoen onder contract stond bij de Amsterdammers. "Ik had zó graag van Ajax gewonnen, het is voor mij een speciale wedstrijd. Ik bedoel, als je in de 88ste minuut met 2-1 leidt, mag je het nooit meer weggeven. Een gelijkmaker kan eventueel nog gebeuren, maar 2-3? Nee. Ongelooflijk. Onverteerbaar", meent Boschker in het AD.

Volgens de 35-jarige doelman is het niet de eerste keer dat enkele ploeggenoten zichzelf belangrijker vinden dan het team. "Het zijn altijd dezelfden. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn elke keer mensen die het verrekken om mee te verdedigen en te voorkomen dat de tegenstander diepe ballen kan geven. Ze moeten harder werken, daar begint succes mee. Je kunt wel naar boven kijken en een kruis slaan, maar daarmee alleen win je geen wedstrijden."


- Mukkus - 24-01-2006

Vret Mien Gras Wrote:Boschker laakt instelling ploeggenoten

24 januari 2006, 11:04
Door: Pim Dikkers

Het rommelt in Enschede, enkele dagen na de vechtpartij tussen N'Kufo en Majstorovic klapt doelman Sander Boschker uit de school. "Een aantal van onze middenvelders en aanvallers moeten eens meer voor elkaar door het vuur gaan."

De doelman heeft de schlemielige nederlaag tegen Ajax nog niet verwerkt. De wedstrijd was voor Boschker extra speciaal omdat hij in het verleden één seizoen onder contract stond bij de Amsterdammers. "Ik had zó graag van Ajax gewonnen, het is voor mij een speciale wedstrijd. Ik bedoel, als je in de 88ste minuut met 2-1 leidt, mag je het nooit meer weggeven. Een gelijkmaker kan eventueel nog gebeuren, maar 2-3? Nee. Ongelooflijk. Onverteerbaar", meent Boschker in het AD.

Volgens de 35-jarige doelman is het niet de eerste keer dat enkele ploeggenoten zichzelf belangrijker vinden dan het team. "Het zijn altijd dezelfden. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn elke keer mensen die het verrekken om mee te verdedigen en te voorkomen dat de tegenstander diepe ballen kan geven. Ze moeten harder werken, daar begint succes mee. Je kunt wel naar boven kijken en een kruis slaan, maar daarmee alleen win je geen wedstrijden."

N'Kufo?


- Kennedy - 24-01-2006

yup zwaaiarmneger!!! :wink:


- FC Petr - 24-01-2006

Zielig gedoe daar in tukkerland, hup Sparta. Hakkuh


- Kennedy - 24-01-2006

FC Petr Wrote:Zielig gedoe daar in tukkerland, hup Sparta. Hakkuh
Smerige ramptoerist :wink:


- Vret Mien Gras - 24-01-2006

Die smiley mag je wel weg laten!


- FC Petr - 24-01-2006

Vret Mien Gras Wrote:Die smiley mag je wel weg laten! :wink:



- Vret Mien Gras - 24-01-2006

FC Petr Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Die smiley mag je wel weg laten!
Ik weet dat ik dat heb verdiend.



- Kennedy - 24-01-2006

Ga tegels leggen ofzo!!!


- Vret Mien Gras - 24-01-2006

En hout sprokkelen!!!


- FC Petr - 24-01-2006

Ja Vret, ga tegels leggen......ofzo!!!


- Tukker_Rulez - 24-01-2006

Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Boschker laakt instelling ploeggenoten

24 januari 2006, 11:04
Door: Pim Dikkers

Het rommelt in Enschede, enkele dagen na de vechtpartij tussen N'Kufo en Majstorovic klapt doelman Sander Boschker uit de school. "Een aantal van onze middenvelders en aanvallers moeten eens meer voor elkaar door het vuur gaan."

De doelman heeft de schlemielige nederlaag tegen Ajax nog niet verwerkt. De wedstrijd was voor Boschker extra speciaal omdat hij in het verleden één seizoen onder contract stond bij de Amsterdammers. "Ik had zó graag van Ajax gewonnen, het is voor mij een speciale wedstrijd. Ik bedoel, als je in de 88ste minuut met 2-1 leidt, mag je het nooit meer weggeven. Een gelijkmaker kan eventueel nog gebeuren, maar 2-3? Nee. Ongelooflijk. Onverteerbaar", meent Boschker in het AD.

Volgens de 35-jarige doelman is het niet de eerste keer dat enkele ploeggenoten zichzelf belangrijker vinden dan het team. "Het zijn altijd dezelfden. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn elke keer mensen die het verrekken om mee te verdedigen en te voorkomen dat de tegenstander diepe ballen kan geven. Ze moeten harder werken, daar begint succes mee. Je kunt wel naar boven kijken en een kruis slaan, maar daarmee alleen win je geen wedstrijden."

N'Kufo?

Boschker was na die derde goal echt ongekend boos. Brama heeft de taak om tijdens de corners bij de rechterpaal te staan, maar op het moment dat Emanuelson schoot, stond Brama 2 meter van de paal af.Het is dom van boschker om zijn teamgenoten af te vallen. De frustratie zit/zat heel erg hoog blijkbaar. Er was volop strijd van Twentse kant, maar uiteindelijk was het geluk weer met de dommen.


- Treesong - 24-01-2006

Tukker_Rulez Wrote:maar uiteindelijk was het geluk weer met de dommen.

Inderdaad! Anders was het zo 2-6 geweest... :waf:


- FC Petr - 24-01-2006

Speelt die lange zweed nog wel mee tegen Sparta?
ach maakt ook niet uit.....


Hup Sparta!!


- Ekslem - 24-01-2006

Ik plaats het hier nog maar eens. Wat zijn die gerk en Vidarsson voor spelers (beetje aanvallend ingesteld?) en zullen zij wederom in de basis starten tegen SP-AR-TA?


- Balthazar - 24-01-2006

Ekslem Wrote:Ik plaats het hier nog maar eens. Wat zijn die gerk en Vidarsson voor spelers (beetje aanvallend ingesteld?) en zullen zij wederom in de basis starten tegen SP-AR-TA?


Vidarsson is een stofzuiger. en ondanks zijn fout zondag is het een hele goede.

Gerk is gekocht om Blaise weer te voorzien van de nodige goals. dus aanvallend ingesteld.


- Mukkus - 24-01-2006

Balthazar Wrote:Vidarsson is een stofzuiger.

Twente had belangstelling voor de zweed Husqvarna en de engelsman Dyson, maar die bleken jammer genoeg te duur.


- recreantb - 24-01-2006

Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:Ik plaats het hier nog maar eens. Wat zijn die gerk en Vidarsson voor spelers (beetje aanvallend ingesteld?) en zullen zij wederom in de basis starten tegen SP-AR-TA?


Vidarsson is een stofzuiger. en ondanks zijn fout zondag is het een hele goede.

Gerk is gekocht om Blaise weer te voorzien van de nodige goals. dus aanvallend ingesteld.

Wilde Cziommer niet wederom terugkeren???Die speelt nu zeer goed bij Roda!


- Tukker_Rulez - 24-01-2006

Cziommer komt na dit seizoen wel weer terug bij Twente. Vidarsson is echter een linksbenige middenvelder en daar was Twente juist naar op zoek.


- recreantb - 24-01-2006

NKufo, gaat die nog naar ajakkus?


- Kennedy - 24-01-2006

http://www.ajaxfilmsite.nl/movies0506/twenteajax/twenteajax.wmv

Volgende keer plaats ik een verfbom in dat vak teringlijers!!!!!!


[/i]


- Vret Mien Gras - 24-01-2006

We zijn tevredenmet de nieuwe aankopen. Gerk is aanvallend en zeer sterk, hij laat zich niet snel wegzetten.
Kufo blijft.
Daniel vertrekt zodra een club geld neertelt. Hij wil alleen naar Fey. PSV of Ajax (???) of een buitenlandse topclub.
Cziommer zal zeker wel weer terugkeren. Hier ligt zijn hart. Als hij het niet kan redden bij een andere topclub dan FC Twente dan wil hij hier blijven ballen.


- recreantb - 24-01-2006

Kennedy Wrote:http://www.ajaxfilmsite.nl/movies0506/twenteajax/twenteajax.wmv

Volgende keer plaats ik een verfbom in dat vak teringlijers!!!!!!


[/i]

:eeeek:


- Tukker_Rulez - 24-01-2006

Die geweldig hoogstaande muziek, dat doet et em :roll:


- boeskoolcity - 26-01-2006

'FC Twente bestraft mopperende Boschker'

26/1/2006 15:58

Sander Boschker staat een straf te wachten, zo meldt Tubantia. Het bestuur van FC Twente heeft de doelman ter verantwoording geroepen voor zijn kritische uitlatingen in het AD van dinsdag. Op welke manier Boschker moet boeten, is nog niet bekend.
Boschker uitte zijn teleurstelling over de manier waarop Twente zondag in de laatste minuten verloor van Ajax. De routinier verweet de middenvelders en aanvallers niet voor elkaar door het vuur te gaan en niet hard genoeg te werken. 'Ze verrekken het! En het zijn altijd dezelfden.'

Boschker speelde tegen Ajax zijn vierhonderdste wedstrijd in het betaalde voetbal. Vooraf werd hij nog gehuldigd. 'In de roes van de teleurstelling ging na afloop alles langs me heen, ik wandelde door een lange, donkere tunnel.'

Een vergelijkbare kritische houding kostte Stijn Vreven zijn plek in de selectie bij Vitesse. Ook de Belg laakte de instelling van zijn collega's. De Arnhemmers zetten ook Youssouf Hersi tijdelijk terug. Hij liet zich weinig vleiend uit over coach Edward Sturing