The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2007 (/showthread.php?tid=2334)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


- Ad Wim - 30-05-2007

Monfils wint uiteindelijk van Chela, dat is mooi.

Maar Almagro verliest gewoon van fucking llodra op gravel #-o :letitallout: :eeeek:

En Vassallo gaat er ook af. Klote einde van een verder mooie dag...


- Bocaloca - 30-05-2007

wat een bal van federer :eeeek:


- Ad Wim - 30-05-2007

En wat is die Federer weer ongelofelijk goed :eeeek:
Ik neem mijn uitspraak terug, Starace is kansloos tegen deze Federer.

Ik durf zelfs de uitspraak te doen dat Federer RG gaat winnen.


- Genomico - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:En wat is die Federer weer ongelofelijk goed :eeeek:
Ik neem mijn uitspraak terug, Starace is kansloos tegen deze Federer.

Ik durf zelfs de uitspraak te doen dat Federer RG gaat winnen.

Ascione, poeh poeh... Nadal ook gezien gisteren?


- Genomico - 30-05-2007

Tjonge, ik schakel in bij *4-3 (deuce) voor Federer en Roger speelt idd super =D> Al 1 winner gemaakt sindsdien. 5-5 dus :razz:


- Bocaloca - 30-05-2007

ascioooooooneeee =D> =D> =D>


- Genomico - 30-05-2007

Wow, Thierry!! Notworthy Wat een punt.


- Genomico - 30-05-2007

Alles of niets nu!! Nummer 1 onwaardig spel dit :razz:


- Bocaloca - 30-05-2007

hup fransman hup


- Genomico - 30-05-2007

Zo, het eerste punt dat Roger maakt in de tiebreak *9-8 nu. Wat een ongelovelijke afgang had dit kunnen zijn zeg. Ascione maakt 9 onnodige blunders en nog wint Roger maar met 10-8


- Ad Wim - 30-05-2007

Wat ben je toch grappig Geno :roll:

En ik heb Nadal gisteren inderdaad gezien. Verloor bijna een set van Del Potro die al een maand niet gespeeld had... :roll:

Wil je weer een kratje bier verliezen? Undecided


- Genomico - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Wat ben je toch grappig Geno :roll:

En ik heb Nadal gisteren inderdaad gezien. Verloor bijna een set van Del Potro die al een maand niet gespeeld had... :roll:

Wil je weer een kratje bier verliezen? Undecided

Met alle plezier! Alleen heb ik liever win/win situaties :wink: Maar als je deze zo makkelijk maakt, ga ik die natuurlijk niet uit de weg.


- Tripplexxx - 30-05-2007

Genomico Wrote:Zo, het eerste punt dat Roger maakt in de tiebreak *9-8 nu. Wat een ongelovelijke afgang had dit kunnen zijn zeg. Ascione maakt 9 onnodige blunders en nog wint Roger maar met 10-8

Is dit een pro-Nadal opmerking?

Ascione speelde een alles of niks spelletje. Maakte de mooiste punten en de lelijkste afzwaaiers. Volgens mij had Federer geen zin om zijn vrije dag weer terug te moeten komen. Dat kon je wel merken aan zijn spel. Eerste twee sets briljant tennis overigens....


- centre court - 30-05-2007

Nou ben weer terug na een lange dag werk...

ultieme verbazing bij 't zien van de uitslag bij almagro! In 5 sets eraf tegen Llodra!? Op gravel?! Dit gaat mij echt de pet te boven. En hij is zo goed... zag hem laatst nog ''live'' op tv heel erg goed spelen tegen robredo en nu dit. Heel apart.

Chela eraf tegen Monfils... balen. Monfils had blijkbaar vorige week geen opleving.

Safin in straight eraf tegen Tipsa... 't komt nooit meer goed met hem. hij is simpelweg niet goed genoeg meer blijkbaar.

De positieve punten zijn dat monaco echt on fire is nu én dat ie Roger Vasselin als tegenstander krijgt ipv de onberekenbare Steppie.(hoe slecht moest gonzo dan wel niet zijn gister?)
Daarnaast zijn de nederlagen van gasquet en vassalo mooi meegenomen. Canas wint ook maar dat was wel verwacht.


- Ad Wim - 30-05-2007

Almagro is eigenlijk nog het ergst. Hoe kan het nou dat die jongen het telkens niet waarmaakt op RG?! Je gaat toch verdomme niet van Llodra verliezen, terwijl je ook nog 2-1 in sets voorstaat?!


- centre court - 30-05-2007

verschrikkelijk toch. die llodra kan al niet tennissen, laat staan op gravel.

chela kan een keer verliezen op RG van de thuisspelende monfils... maar dit kan echt niet hoor. almagro moet zich heel diep schamen.


- Tripplexxx - 30-05-2007

Ad Wim Wrote:Almagro is eigenlijk nog het ergst. Hoe kan het nou dat die jongen het telkens niet waarmaakt op RG?! Je gaat toch verdomme niet van Llodra verliezen, terwijl je ook nog 2-1 in sets voorstaat?!

Ik vind dat zo'n onzin Ad. Alsof met 2-1 in sets voorstaan daar iets mee te maken heeft....

Ja als hij 2-1 in sets leidt en met 5-1 voorstaat en dan verliest, tja dan heb je een punt....


- centre court - 31-05-2007

Ben 't hier toch echt met ad eens hoor. 't kan gebeuren dat je gewoon een totale offday hebt en vanaf 't begin niets lukt. maar hij staat na 3 sets gewoon 2-1 voor, dan moet je Llodra ten alle tijde slopen. geen excuses mogelijk. dat thuisvoordeel zegt op zo'n poepbaan niets. almagro is vaak zat genoemd als één vd weinige die naast nadal federer moet kunnen verslaan op gravel. dan kan dit dus echt niet. ik denk dat als ik dit live had gezien dat ik 't niet had kunnen bevatten.


- Tripplexxx - 31-05-2007

centre court Wrote:Ben 't hier toch echt met ad eens hoor. 't kan gebeuren dat je gewoon een totale offday hebt en vanaf 't begin niets lukt. maar hij staat na 3 sets gewoon 2-1 voor, dan moet je Llodra ten alle tijde slopen. geen excuses mogelijk. dat thuisvoordeel zegt op zo'n poepbaan niets. almagro is vaak zat genoemd als één vd weinige die naast nadal federer moet kunnen verslaan op gravel. dan kan dit dus echt niet. ik denk dat als ik dit live had gezien dat ik 't niet had kunnen bevatten.

Ik vind het echt onzin. Ik hoor hier zo vaak dat een speler het verkloot, of dat hij meer breakkansen had gehad en dus de wedstrijd verdiende. Ook zo'n onzin, het gaat gewoon erom dat je er op de belangrijke momenten staat. Zo ook in deze partij. Het is gewoon een Grand Slam waarin er best of 5 gespeeld wordt en een 2-1 voorsprong zegt dan niks. In een Grand Slam worden na 3 sets de mannen van de jongens onderscheiden. Het ging volledig gelijk op tot de tiebreak derde set. Beide heren een set dik gewonnen, waarna de tiebreak nipt naar Almagro ging. Toen stonden de heren al 2 uur op de baan in zware omstandigheden.

Ik denke echt dat Almagro een probleem heeft als het gaat om het spelen van best of 5 wedstrijden. Of het nu mentaal is of fysiek, hij presteert gewoon niet goed op de Grand Slams. Tien deelnames, 7 x exit in eerste en de rest in de tweede ronde. Veel te mager voor een speler met zijn kwaliteiten.


- cruijff - 31-05-2007

Wat een k*t RG ...Mathieu, Nadal en Ferrer nog over #-o :cry: #-o


- kooltje - 31-05-2007

cruijff Wrote:Wat een k*t RG ...Mathieu, Nadal en Ferrer nog over #-o :cry: #-o
ik ga ook hard....nadal, ferrer, starace, monaco en brzezicki


- Ad Wim - 31-05-2007

Ik ben er pas 2 kwijt, maar daar kunnen er vandaag wel een paar bijkomen :|


- kooltje - 31-05-2007

Ad Wim Wrote:Ik ben er pas 2 kwijt, maar daar kunnen er vandaag wel een paar bijkomen :|
ga ervan uit dat nadal en ferrer wel winnen...brzezicki mag me verrassen


- Ad Wim - 31-05-2007

Ik hoop op Hernandez tegen Kohlschreiber, want de wedstrijd daarna kan ie ook wel winnen. Hajek en Mathieu moeten ook kunnen tegen Ulihrach en Simon. Andreev-Massu wordt erg close, denk ik maar ik zie toch Andreev als favoriet. Nadal en Ferrer moeten idd eitjes worden.


- kooltje - 31-05-2007

allemaal 50-50 wedstrijden voor jouw...maar je gaat iig beter dan mij...

win je poll even dan mag je tegen mij


- Ad Wim - 31-05-2007

Graag, want dan winnen PHM en Andreev ook.

Ik vind trouwens PHM wel favoriet tegen Simon en Hernandez ook tegen Kohlschreiber. Hajek en Andreev inderdaad 50-50.


- kooltje - 31-05-2007

vind phm simon ook 50-50, hernandez wel favoriet inderdaad


- kooltje - 31-05-2007

beginnen vandaag wel gelijk met de mannen. gaudio hewitt op tv. gaudio moet minstenens elf games halen dan is me poll veilig. maakt verder niet uit wie er doorgaat.
djoko start ook om elf uur..maar die zal wel winnen. al overtuigde hij niet tegen onbekende colombiaan


- Ad Wim - 31-05-2007

Voor mij moet Gaudio max 15 games halen, dan zit ik ook wel redelijk goed.

Djoko ging gisteren trouwens fucking hard uit z'n dak toen hij won, zegt genoeg.

Wel kut dat ik moet werken, had graag Eiwit zien spelen.


- kooltje - 31-05-2007

oh dat is even balen...dus je ziet niks ervan? internet? vanavond mathieu simon voor je...