The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Bangkok / Beijing - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Bangkok / Beijing (/showthread.php?tid=3778) |
Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 26-09-2008 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:en 0-40 met UE nummer 3, het wordt Gonzo zeer makkelijk gemaakt in deze game.Tja, dit zei ik ook al. Dat Phau het nooit twee sets lang vol zou houden... Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Keurige rebreak van Phau, nou Ad, laat het toegeven maar beginnen dan he.Ja, jij ja. Wat moet ik in godsnaam toegeven dan?! Lijkt mij niet lastig. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Hij speelde toch een dramatische game op een belangrijk moment? Dat was zo voorspelbaar, dat is gewoon het verschil tussen top en subtop... Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 mindlight Wrote:Je ziet toch zelf ook wel dat zijn niveau duidelijk gezakt is? En dat hij een drama-game speelde op een cruciaal moment. En nu weer?Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:en 0-40 met UE nummer 3, het wordt Gonzo zeer makkelijk gemaakt in deze game.Tja, dit zei ik ook al. Dat Phau het nooit twee sets lang vol zou houden... Ik hoef dus niks toe te geven volgens mij... Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 26-09-2008 Dag gasquet..ongelofelijke eikel die je bent Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Juist Gonzo, geduld is een schone zaak =D> Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Klasse Rainer =D> Kijk, ML, daar geef ik je dan wel weer gelijk in; dat ik ernaast zat wat betreft Gasquet en jij dat wel goed voorspelde... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 26-09-2008 Hehe thnx Ad, En Gonzo/Phau is nog te vroeg. Maar ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven mocht Gonzo deze nog pakken. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Ik heb niks specifieks gezegd over de uitkomst, ik heb alleen gezegd dat Phau zijn spel van de 1e set geen twee sets volhoudt. En dat blijkt, gezien het einde van de 2e set... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 26-09-2008 Hehe, maar als hij nu weergaloos gaat spelen en Gonzo op zou rollen is dat toch des te knapper? Dan houdt hij het zelfs langer vol ![]() Maar idd niet waarschijnlijk, dus ok, you got me. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Ik ben weg, vamos Gonzo! Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 bp gonzo voor 4-4 Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 2e kans Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 gemist #-o Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 mp phau Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 GSM Phau ![]() Komt Haggie goed weg met 2 grote verrassingen.... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 26-09-2008 Hoe was het spel? :wink: Was ff lunchen Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 26-09-2008 Djoko te goed voor Soderling. Soderling 1 zwakke game in de eerste set met veel tweede services en meteen aan het begin van de tweede een zwakke servicegame. Wedstrijd lijkt gespeeld. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Pfff, wat balen van Gonzo zeg. Je zou toch denken dat hij het afmaakt, na het einde van die tweede set gezien te hebben. Maar gelukkig heb ik Phau daar ook nog. Hopelijk houdt Ferrero het nog vol tegen Roddick, dan valt het allemaal nog mee... Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 4 df al voor roddick.... :roll: Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Als Melzer en Gonzo vermoeidheid gaan voelen, moet Roddick daar ook last van hebben natuurlijk... Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 A-Rod breakt =D> Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Lol, Roddick moet het vandaag alleen maar van zijn aces hebben, vrijwel elke rally gaat verloren. Dat komt dus nog wel goed... Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 Ad Wim Wrote:Lol, Roddick moet het vandaag alleen maar van zijn aces hebben, vrijwel elke rally gaat verloren. Dat komt dus nog wel goed... Dat is meestal het geval :wink: Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Ferrero is ook maar matig. Jammer dat Andy in de volgende ronde ook een simpele loting heeft, maar als Phau zo speelt als vandaag zgeef ik hem een goede kans. Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 als phau van querrey en gonzo kan winnen, dan kan hij ook van ferrero/roddick winnen. Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 ik "voel" een break aankomen :8: Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 0-30 : ![]() Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 0-40 :-" Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 26-09-2008 Tjonge, Roddick hoeft alleen maar te verdedigen, JCF maakt de fout wel #-o Re: Bangkok / Beijing - buurs - 26-09-2008 veel meer kan roddick ook niet. hopen dat het genoeg is voor 35 punten in dit mickey mouse toernooi |