The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Queens/Halle. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Queens/Halle. (/showthread.php?tid=4604) |
Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 Dat denk ik ook, dit is duidelijk geen top-10 materiaal. Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 En ook ik kan toetreden tot de club van 10.000 =P~ Re: Queens/Halle. - centre court - 11-06-2009 Won Simon vorig jaar niet 2x achter elkaar van Federer? Feli ML :-({|= Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 11-06-2009 6-1 2-6 6-2, en dat op gras... Re: Queens/Halle. - mindlight - 11-06-2009 Dat is Youzhny he ![]() Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:in geen enkel kwart is de winnaar duidelijk. Als alles allemaal zo duidelijk was, is dit spelletje ook niet zo leuk. Ik weet wel zeker dat jij niet alle kwartfinalisten kunt opnoemen die hier donderdag staan....Federer, Tsonga en Djokovic lijken me de zeer duidelijke halve finalisten, dat durf ik wel te voorspellen. mindlight Wrote:Ik had juist Federer, Verdasco en Djokovic als duidelijke halve finalisten. Tsonga zal nog een zware dobber aan Berdych krijgen. Het is dat Djokovic gister nog won, maar jullie inschattingsvermogen is ook weer ouderwets hoog :8: Re: Queens/Halle. - mindlight - 12-06-2009 Wij schatten tenminste in :8: Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 Fijn politiek antwoord ML :wink: Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 je kunt ook zeggen: we zaten er flink naast zoals jij voorspelde... Hehe Re: Queens/Halle. - mindlight - 12-06-2009 En dat is natuurlijk ook zo, maar om ernaast te kunnen zitten is een voorspelling wel noodzakelijk. Daarbij valt het wel mee toch? Aan een zich terugtrekkende Federer doe je weinig, Tsonga had ik al niet als SF, Djoko doet gewoon wat er verwacht wordt, en Verdasco zat ik idd totaal mis. Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 het blijkt maar weer dat het huidige tennis ontzettend moeilijk is in te schatten. Wie had nu ooit gedacht dat Youzhny Queens ging winnen? Re: Queens/Halle. - centre court - 12-06-2009 Djoko gister gewoon 5 mps tegen gehad waaronder 3 op 5-7 2-5. Dat had ik hier gisteren nog niet zien staan. Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert.... Re: Queens/Halle. - mindlight - 12-06-2009 Dat zeiden we ook over RG... Ik zit nu al gigantisch te twijfelen over Federer, hoewel hij natuurlijk de gedoodverfde winnaar is, moet ik het nog maar zien. Vorig jaar had ik een leuke Wimbledon met een team van 15 man ofzo, dat maakt het wel leuk om te volgen. Re: Queens/Halle. - centre court - 12-06-2009 Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert.... Dan maakt Fedex mss een goede kans om te winnen(zonder grasritme overigens) maar dan zijn er natuurlijk voor de outsiders wel andere (halve) finaleplekken te verdelen. En je weet wat er dan gebeurt op een GS! :-({|= Federer geen ritme, Djoko niet goed genoeg, Nadal niet fit, Murray teveel druk. Alle 4 er voor de kwartfinale uit. :-" Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 buurs neemt nadal. Op hem zal iedereen weer flink uitlopen.. Ik moet mijn podiumplaats verdedigen, wordt lastig zat... Re: Queens/Halle. - mindlight - 12-06-2009 Nou, met een goede Wimbledon kan je een goede stap zetten natuurlijk, Ik zal uiteindelijk toch ook wel gewoon voor Fed gaan, aangezien die 2000 punten toch wel lastig te compenseren zijn. Re: Queens/Halle. - buurs - 12-06-2009 Haggie Wrote:buurs neemt nadal. Op hem zal iedereen weer flink uitlopen.. Ik moet mijn podiumplaats verdedigen, wordt lastig zat... als nadal fit is, ga ik hem overwegen. maar haggerman, er kan er maar eentje op mij uitlopen :wink: Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 12-06-2009 mindlight Wrote:Wij schatten tenminste in :8:Inderdaad ja. Lekker makkelijk, afgeven op mensen die voorspellingen doen, maar zelf niks zeggen. En wat ML zegt, Federer trekt zich terug, Djokovic staat er waarschijnlijk gewoon en Tsonga zat ik naast ja. Nou nou nou, wat zaten we er naast... Re: Queens/Halle. - buurs - 12-06-2009 dit zijn natuurlijk geen bijzondere voorspellingen... iedereen kan voorspellen dat federer daar door gaat of dat murray de halve finale haalt. Re: Queens/Halle. - Haggie - 12-06-2009 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Wij schatten tenminste in :8:Inderdaad ja. Lekker makkelijk, afgeven op mensen die voorspellingen doen, maar zelf niks zeggen. En wat ML zegt, Federer trekt zich terug, Djokovic staat er waarschijnlijk gewoon en Tsonga zat ik naast ja. Nou nou nou, wat zaten we er naast... Ik gaf aan dat het weer niet te voorspellen was en toen kwamen jullie toch met vier namen? Kiezen op de vier hoogst geplaatsten kan ik ook natuurlijk. Ik had zelf fedex en djoko ook gezegd maar sowieso geen verdasco en tsonga. Maar goed, niet gepikeerd. Ik gaf het alleen maar even aan. Ik zal van Wimbledon vlak voor de start de halve finalisten aangeven. Re: Queens/Halle. - Ad Wim - 12-06-2009 Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....En hier doe je zelf ook een voorspelling, terwijl je zegt dat het onwijs lastig is... Ik vind het prima hoor, maar vooral met voorspellingen mbt Djokovic moet je uitkijken. Velen dachten hier ook dat hij de SF ging halen op RG en het zelfs Nadal lastig zou maken. En velen dachten voor het gravel dat hij niet veel zou presteren... Re: Queens/Halle. - kuiper - 12-06-2009 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....En hier doe je zelf ook een voorspelling, terwijl je zegt dat het onwijs lastig is... Me........... Re: Queens/Halle. - kuiper - 12-06-2009 Nou kom op Kohlschreiber. Laat de dag eens goed beginnen. Re: Queens/Halle. - kooltje - 12-06-2009 Kom op Beck...Anders loopt Monsterachtig nog verder weg :| Re: Queens/Halle. - Bocaloca - 12-06-2009 HUp Beck Re: Queens/Halle. - centre court - 12-06-2009 Kom op Bekkie. Re: Queens/Halle. - centre court - 12-06-2009 Set Beck. =D> Re: Queens/Halle. - kooltje - 12-06-2009 Wat lekker Beck =D> 6-3 Re: Queens/Halle. - Stille - 12-06-2009 Tuurlijk Kohl, druk me maar verder de put in. Straks nog 3 man over - topper hoor die stille deze week |