The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Flaghunt (oud) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Flaghunt (oud) (/showthread.php?tid=479) |
Re: Flaghunt (oud) - Birger - 06-08-2008 van welk land? als hij al antwoord, kan je er ook al iets mee doen ![]() Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 06-08-2008 inderdaad, dat was ook mijn insteek. Als ik maar het eerste contact gelegd heb. Echter na mijn tweede ailtje niets meer gehoord van hem. Volgens mij was t syrie. Edit: Het was Cambodja... Chrysanthemum (1890443) Re: Flaghunt (oud) - Birger - 06-08-2008 gittermaster Wrote:inderdaad, dat was ook mijn insteek. Als ik maar het eerste contact gelegd heb. Echter na mijn tweede ailtje niets meer gehoord van hem. sja.. dat is zelf een chaser ![]() en NL is nu niet bepaald een attractief land daarvoor ![]() Re: Flaghunt (oud) - Birger - 08-08-2008 ook altijd leuk Uitdagingen: 1 isikojosh Aanvangstijd: 13-08-2008 om 16:20 Speelterrein: isikojosh arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Republic of Uganda reizen. Re: Flaghunt (oud) - Jansoe - 08-08-2008 een simpele, maar tot mijn eigen grote verbazing had ik hem nog niet: Hrvatska Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 08-08-2008 Birger Wrote:ook altijd leuk damn... =P~ Re: Flaghunt (oud) - Birger - 08-08-2008 gittermaster Wrote:Birger Wrote:ook altijd leuk als alles goed is mag je dat volgende week weer zeggen ![]() Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 08-08-2008 Ik dacht dat je wilde zeggen; als alles goed is mag jij volgende week bij hem spelen ![]() Re: Flaghunt (oud) - Birger - 09-08-2008 gittermaster Wrote:Ik dacht dat je wilde zeggen; als alles goed is mag jij volgende week bij hem spelen daar kan ik jammer genoeg niet voor zorgen, want ik heb er geen contact mee :/ Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 09-08-2008 Deze week weer een thuisvlaggetje: Colombia. Re: Flaghunt (oud) - Birger - 18-08-2008 phnompenh Aanvangstijd: 20-08-2008 om 05:15 Speelterrein: Football Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Prateh Kampuchea reizen. Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 18-08-2008 =P~ =P~ Re: Flaghunt (oud) - Birger - 19-08-2008 gittermaster Wrote:=P~ =P~ told ya ![]() nu is het allicht gedaan voor dit seizoen of er moet ergens nog iets uit de kast vallen.. Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 28-08-2008 Toch weer gelukt om er vandaag eentje te regelen. Verantwoord Frituren gaat naar de Filistijnen! Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 28-08-2008 Vorige week in 1 uurtje wit rusland geregeld, dat viel mee, nu heb ik precies 24 uur om mijn friendlie te regelen Re: Flaghunt (oud) - Jansoe - 01-09-2008 Zuid Afrika deze week. Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 11-09-2008 Binnen een half uurtje..... Quote:GSORXAN Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 22-09-2008 Japan, daar ben ik best lang mee bezig geweest... Capriccioso (4) at CCCCC 24-09-2008 02:30 Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 22-09-2008 Voor mij Shqiperia deze week.... Re: Flaghunt (oud) - Jansoe - 28-09-2008 gittermaster Wrote:Japan, daar ben ik best lang mee bezig geweest... Hoe zijn de faciliteiten bij die club, Gitter? Want dit is wel een klein toeval denk ik: Capriccioso Jansoe Datum : 01-10-2008 02:30 MatchID: 190181526 Stadion : CCCCC : ![]() Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 28-09-2008 :lol: :lol: best goeie sushi Re: Flaghunt (oud) - EB Sports - 09-10-2008 OefenPot vind ik echt handig. Het wordt nu eenvoudiger om in landen te spelen waar je nog niet bent geweest. Ben nu eindelijk een keer in een ander land: Montenegro. Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 10-10-2008 betkent dat dat je de eerste ronde van de beker niet overleefd hebt Eb??? Hoe kan dat nou? Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 10-10-2008 gittermaster Wrote:betkent dat dat je de eerste ronde van de beker niet overleefd hebt Eb??? Ik had van ons tactisch meesterbrein toch wel meer verwacht. Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 10-10-2008 ja ik ook inderdaad, of had ie gewoon een veel beter middenveld? Dan is er geen kunst aan Re: Flaghunt (oud) - Bakke - 05-03-2009 We gaan naar Mexico! Vlaggetje 43 alweer, het schiet wel op als je snel uit de beker ligt. Re: Flaghunt (oud) - Box Brother - 06-03-2009 ik pak nu zo'n 10 - 15K per wedstrijd (-6K vliegreizen). Ik selecteer op een willekeurige international met div. 4 of hoger en je pakt er altijd wel 1 uit... vlaggetjes vind ik niet zo intressant... Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 12-03-2009 Uitvlaggetjes zijn niet zo interessant meer. Moet nog een stuk of 30....en om nou de taktiek van Gittermaster te kopieren, nou nee: "Hello, I'm considering to travel to Al Iraq for the next holiday. Could you tell me something about interesting places around Bagdad?" Dus overgestapt op de thuisvlaggetjes, volgende week: Rusland. Even de vrienschappelijke pool op donderdagochtend voor 7:00 uur screenen en binnen 3 minuten een nieuw thuisvlaggetje! Re: Flaghunt (oud) - gittermaster - 12-03-2009 Mukkus Wrote:Uitvlaggetjes zijn niet zo interessant meer. Moet nog een stuk of 30....en om nou de taktiek van Gittermaster te kopieren, nou nee: "Hello, I'm considering to travel to Al Iraq for the next holiday. Could you tell me something about interesting places around Bagdad?":lol: het werkte toen echt een aantal maal ![]() Ben er nu mee gestopt, heb er gewoon geen zin meer in Re: Flaghunt (oud) - Mukkus - 12-03-2009 gittermaster Wrote:heb er gewoon geen zin meer in Ik ook niet. Moet teveel moeite doen voor landen als Mongolië, Irak en Mozambique. Nu heb ik een friendly binnen 5 minuten, die me ook nog eens wekelijks tussen de 15.000 en 20.000 euro oplevert. |