The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai / Acapulco / Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai / Acapulco / Delray Beach (/showthread.php?tid=5885) |
Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 23-02-2011 centre court Wrote:Fognini wint echt niet van Waw. ik geef hem zeker kans. Waw niet helemaal fit en had gister 3 sets nodig tegen Andujar. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2011 Als je even tijd hebt, moet je dit maar eens lezen: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://community.betfair.com/tennis/go/thread/view/94186/27060401/Chela_show?pg=1">http://community.betfair.com/tennis/go/ ... _show?pg=1</a><!-- m --> Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2011 mindlight Wrote:Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO._Tampie Wrote:buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Scholten! - 23-02-2011 Waw heeft bijna altijd 3 sets nodig, dat zegt bij mij niets. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO._Tampie Wrote:buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen. Ik heb het zelf even uitgerekend. Zonder AO zou ik 2e staan op 36 punten van Arco. Ik zou jou een 1000 punten achter me laten op dat moment... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 En Waw wint de 3e gewoon met 6-0. Hoezo niet helemaal fit? Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 23-02-2011 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO._Tampie Wrote:buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen. ik sta denk ik 2e na arco. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Same here. Al sta ik inmiddels volgens mij bij de hoogsten zonder Djokovic op de AO._Tampie Wrote:buurs Wrote:Het zou zomaar kunnen. Je staat 5e, na Arco, mezelf, Dina en Tampie Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2011 Kom even met een overzichtje dan. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 Gaan we nou serieus overzichtjes maken zonder de AO? Jullie als ervaren managers moeten toch juist weten dat FTM wordt gewonnen of verloren op de GS's? :8: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 23-02-2011 Laat maar zitten zonder AO anders ga ik huilen van ellende ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 Op de GS's moet je aanvallen en hopen dat 't goed valt en op die kleine kut toernooitjes defensief spelen en geen gekke dingen doen. Arco is wat dat betreft een mooi voorbeeld. Die heeft elke week het grootste en ''lafste'' team van allemaal en presteert daarmee top. Hulde! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 12-2 Lopez in de 2e set. :eeeek: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Code: pos naam stand Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 7e zonder de AO mee te tellen? Dat lijkt me stug. ML wel prima! =D> Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Scholten! - 23-02-2011 Dit zegt mij werkelijk helemaal niets, gaan we aan het eind van het seizoen ook een GS-ranglijst maken ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 23-02-2011 Kut Chela, zie nu pas dat Tamp en Kraai gewoon Schwank hebben. Pff. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2011 Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML! Wel apart, ik had mezelf wel wat hoger verwacht. Maar blijkbaar had ik dus een goede AO, eigenlijk toen een van de besten van de mensen zonder Djoko. Misschien is dat wat me bijstond. In de week van de AO was ik 25e, nu 18e. Redelijk tevreden. En dus een paar gasten met Djoko op de AO voorbij gegaan. Maar ook een paar zijn er mij weer voorbij gegaan na het drama van vorige week. Het zal allemaal wat meer recht getrokken zijn na IW en Miami. Dan zijn de flukes met Djokovic op de AO ook wel van de 1e pagina verdwenen waarsch, zoals Stille bijv. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Hmm Scholten, het is natuurlijk een waardeloos klassement, omdat die GS'en nou eenmaal meetellen, maar het geeft natuurlijk wel een leuk beeld. En het geeft aan hoe zwaar foute danwel goede keuzes in 1 week wegen. En als jij een GS-klassement wilt hebben maken we dat natuurlijk, geen probleem. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Scholten! - 23-02-2011 Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML! Haha, sure Ad. Lekker belangrijk dat ik onderaan sta. Wil alleen maar zeggen dat het natuurlijk geen ene reet uitmaakt. Want ben je nu beter als je de afgelopen weken goed presteert en de AO hebt verneukt dan managers met het tegenovergestelde? Die discussie heeft natuulrlijk geen enkele zin. En daarom vind ik het niet relevant. Dus ga nou niet beweren dat het komt omdat ik onderaan sta. Uiteraard wel mooie inhaalrace al van ML ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Scholten! Wrote:Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML! Dank dank, en dat is natuurlijk ook alles. Het geeft alleen maar een leuk inkijkje in hoe belangrijk die AO weegt, maar dat wisten we natuurlijk al lang. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - andre - 23-02-2011 Beetje raar om een ranglijst te maken zonder de week waarin je het zelf niet zo goed doet. Nogmaals, Buurs en ook Arco hebben een tactiek waarmee ze doorgaans goed presteren, maar waar ze ook tegen een harde klap kunnen aanlopen als ze de juiste topper missen. Het is dan vreemd om die week te schrappen. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Scholten! - 23-02-2011 mindlight Wrote:Hmm Scholten, het is natuurlijk een waardeloos klassement, omdat die GS'en nou eenmaal meetellen, maar het geeft natuurlijk wel een leuk beeld. En het geeft aan hoe zwaar foute danwel goede keuzes in 1 week wegen. Natuurlijk geeft het een leuk beeld en een bevestiging van een goede reeks of niet. Maar je krijgt nu het fenomeen 'beste zonder Djoko' ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Ga het nou niet omdraaien Andre, dat had ik zeker van jou niet verwacht. Ik kwam zelf toch niet met deze suggestie? Als je een gewone ranglijst wilt kan je die op de FTM site vinden... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - andre - 23-02-2011 Ik heb me niet in de totstandkoming verdiept, lette zelfs niet op wie hem gemaakt had. Als ik wist dat jij het was had ik natuurlijk anders gereageerd, ging ervan uit dat het een idee van Buurs was. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 @ Andre: Hmm ok, je wekte de suggestie dat ik dit ding alleen maar gemaakt had omdat ik hier beter uit zou komen (wat natuurlijk ook wel zo is :8: ), maar het was niet mijn eigen idee. Ik reageerde wat fel net, excuus. @Scholten: Dat is zo, maar juist het nemen van meer risico leidde ertoe dat bijvoorbeeld ik nu zo ver achter sta... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 23-02-2011 Toch nog 2 mensen onder me in het klassement : ![]() ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Niet alles, wel veel. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2011 mindlight Wrote:Wel leip dat je ondanks de 1000 punten meer sinds de AO nog steeds bijna 400 punten achter me staat. Wat heb je gedaan bij die AO? :|Scholten! Wrote:Ad Wim Wrote:Dat zeg je omdat je onderaan staat. Bedankt ML! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2011 Werkelijk dramatische keuzes gemaakt helaas, het leek nergens op. En Federer genomen.... |