The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Roland Garros - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Roland Garros (/showthread.php?tid=7065) |
RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Ik heb 2,5e set van Nadal gezien deze week. De eerste 1,5 tegen Ferrer en dat was slecht en deze 1e set ook weer slecht. Schijtziek word ik van die halfcourt ballen. Kan ie niet dieper of is dat tactiek? Laten we hopen dat z'n niveau van de laatste sets tegen Ferrer en murray snel komt. Is wel nodig. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Kijk, nu is Djoko gewoon beter. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Eindelijk een goede game van rafa. 3-2. Nu zo eens breaken. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Hij begint wel vaker traag, dus nog weinig aan de hand. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Pfff, so close. Juist! Terug naar je oude spelletje. Terugpielen en wachten op het juiste moment, ipv geforceerd aanvallen. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 En dan weer zo'n game... RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Echt he. Breakt ie eindelijk, ook iets meer vuur en dan weer zon game. DF en typische fh fout. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Matig niveau nu zeg. En weer kansen gemist door Nadal met onbegrijpelijke fouten. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Kap nou eens met al die UEs man. Zo mist ie ook weer dat bp. 4-4 nu. Heb wel t idee dat Djoko nu al fysiek minder wordt. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Scheelt dat Djoko nu ook niet goed is. Dus even gas geven en je kunt de set hebben. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Goede game naar 5-4. Heb t gevoel dat ie m gaat breaken voor de set. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Hop, en dan opeens de set. Rare pot. Kan ook nog wel even duren. Nu het niveau nog wat omhoog. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Vamos! 7-5! En dat laatste punt ook. Heerlijk. Ik denk, hoop en ga uit van rafa in 4 nu. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Dat juichen ook, mooi. Ik denk Rafa in 5. Denk dat Nadal nu wat losser en dus beter gaat spelen, maar Djoko is gewoon goed genoeg om nog een set te winnen. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 We worden gehoord, niveau stijgt aanzienlijk. RE: Roland Garros - Atlanta - 08-06-2014 Djokovic ziet eruit alsof hij zich niet helemaal lekker voelt. Zal waarschijnlijk dus toch ziek zijn, zoals de geruchten al gingen. Jammer voor de wedstrijd. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Rafa is los en Djoko zakt in nu. 3-0 3e set. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Zo, hoe bedoel je Nadal is los! (08-06-2014, 05:14 PM)Atlanta Wrote: Djokovic ziet eruit alsof hij zich niet helemaal lekker voelt. Zal waarschijnlijk dus toch ziek zijn, zoals de geruchten al gingen. Jammer voor de wedstrijd. Haha, wat een onzin. Excuses aan het zoeken? Je bent wel de enige die dat gerucht gehoord heeft dan. Niks aan de hand hoor, hij houdt gewoon niet van warm weer en het is slopend om in deze omstandigheden tegen een goede Nadal te spelen. Vraag dat maar aan Ferrer en Murray. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 5-2 maar het zat er taai aan die laatste game. RE: Roland Garros - Atlanta - 08-06-2014 Ik heb Djokovic nog nooit met zo'n rood hoofd gezien. Hij is op z'n minst koortsig. En dat jij niks hebt gehoord over ziekte van Djokovic betekent volgens mij dat jij het niet goed volgt. Djokovic speelt wel weer beter nu, kan nog spannend worden. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Inderdaad. Djoko staat nu weer uitstekend te spelen. Die Atlanta begint steeds meer op Buurs te lijken. (08-06-2014, 05:46 PM)Atlanta Wrote: Ik heb Djokovic nog nooit met zo'n rood hoofd gezien. Hij is op z'n minst koortsig. En dat jij niks hebt gehoord over ziekte van Djokovic betekent volgens mij dat jij het niet goed volgt. Djokovic speelt wel weer beter nu, kan nog spannend worden. Dat is eerder verbrand. En laat maar eens een linkje zien waar je dat hebt gelezen dan. Ik volg MTF vrij behoorlijk en heb werkelijk niks over ziekte gehoord. Daar zie je dat dan echt als eerste, vaak zelfs een heel eigen topic over. Geen enkele commentator heeft het erover, in de SF is er niks over gezegd. Maar de alwetende Atlanta volgt het zo goed en heeft een gerucht gehoord... RE: Roland Garros - Atlanta - 08-06-2014 Zielig om zo op de man te spelen als jouw argumenten onderuit worden gehaald. Je support voor Nadal verblindt je, Ad. Jij zag toch ook dat Djokovic een knalrood hoofd had in de 2e set? Nu valt het wel weer mee trouwens. Ik zie het best een vijfsetter worden. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Zegt degene die zegt dat ik het tennis niet goed volg als ik je ridicule uitspraak aan de tand voel... En grappig dat jij het hebt over mijn verblinding, terwijl je zelf excuses zoekt om je keuze te rechtvaardigen. En mijn argumenten onderuit gehaald? Ik zit gewoon te kijken en zie dat ie het zwaar heeft, maar dat is toch ook niet gek in 27 graden in een gravelfinale tegen Nadal in vorm? Ik heb hem gezien tegen Tsonga toen ie moest kotsen, tegen Roddick toen ie ademhalingsproblemen had, etc. Dit lijkt er niet op, en je ziet totaal niks aan zijn spel. Sterker nog, hij is zelfs aanzienlijk beter gaan spelen sinds jij dat postte. Ik heb nog steeds geen linkje gezien trouwens. RE: Roland Garros - buurs - 08-06-2014 Vamos koning en goat!!! RE: Roland Garros - Atlanta - 08-06-2014 (08-06-2014, 05:59 PM)Ad Wim Wrote: Zegt degene die zegt dat ik het tennis niet goed volg als ik je ridicule uitspraak aan de tand voel... Ik had het alleen over de tweede set. Daarna is hij weer beter gaan spelen, en er beter uit gaan zien. Nadal staat ook prima te spelen, dat geef ik toe... Links? Ben Rothenberg @BenRothenberg 2m Verdict from several people in the press conference with me was that Djokovic sounds sick. Has two full days to recover, though. #RG14 Douglas Robson @dougrobson 1m Djokovic took more than 2 hours to come to press and referred to some physical issues he did not want to discuss, but sounded a little sick. http://www.bild.de/sport/mehr-sport/novak-djokovic/finale-aber-er-uebergibt-sich-36293164.bild.html RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Ik dram pas door als je rare uitspraken gaat doen. En je aanvankelijke uitspraak had je nooit gedaan als je Djokovic niet in je team had gehad. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 Mooi, de break. Heb Nadal al twee keer lang voorover gebogen zien staan na een punt. Ben benieuwd wat dat is. Hmm, rebreak en weer een keer voorover gestaan na die smash. Belangrijk om het nu meteen af te maken, denk ik. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Gvd. Gebroken als ie naar 5-2 moet gaan. Djoko paar keer bal op de lijn. Nadal nog wel gewoon beter maar Djoko is ook een vechter. RE: Roland Garros - Ad Wim - 08-06-2014 En nu ook nog genaaid door de scheids. Op Twitter hebben ze het ook over Nadals rug. Wordt nog spannend dit. Vijfde set wordt dan erg lastig. RE: Roland Garros - centre court - 08-06-2014 Lekkere call van die lijnrechter/umpire ook. Was volgens hawkeye gewoon in. 4-4 nu. Op Twitter wordt gesuggereerd dat Nadal last van z'n rug zou hebben? |