The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Buenos Aires / Memphis / Marseille - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Buenos Aires / Memphis / Marseille (/showthread.php?tid=6330)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Stille - 24-02-2012

Querrey staat aardig te ballen

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Overdune - 24-02-2012

Dodig er gelukkig uit, geen verdere schade door mijn mislukte wissel. Voor de rest is het een dramaweek.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 24-02-2012

Ad Wim Wrote:Eindelijk eens een close pot die goed valt.
Geno, Tampie en Buurs geen Melzer, over missers gesproken...

Nu Kubot nog even exit.

Iemand met een bovengrens van 90 en zoveel kans op minder is natuurlijk geen misser. Maar goed, jij mag dat vinden.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - EB Sports - 24-02-2012

Hup Petzschner!

Wat een rally bij 6-4 5-4 *30-40 =D> =D> (Rochus werkt dat breakpunt weg om 2 punten later alsnog gebroken te worden.)

En in de volgende game slaat Harrison een dubbele fout op breakpunt Hitself

Krijgen de (m.i. falende, maar goed, ik faal zelf ook met mijn alternatieven) managers met Bogo+Rochus toch nog 90 puntjes voor 2000 euro's.

En Isner zet zijn tiebreak record van dit jaar op 8-0.

22 spelers in Memphis kopen en dan het hele onderste kwart missen nu. Knappe prestatie Ad =D>

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 24-02-2012

Genomico Wrote:

Nu Kubot nog even exit.

Iemand met een bovengrens van 90 en zoveel kans op minder is natuurlijk geen misser. Maar goed, jij mag dat vinden.
Bovengrens van 90 is natuurlijk onzin, gewoon netjes 35% kans hoor, tegen Isner en nog veel meer in de ronde daarna.

Verder erg spijtig van Malisse en Kubot, en natuurlijk het 7-6 derde setverlies van Sweeting, dit wordt een vervelende week zo.

Genomico Wrote:22 spelers in Memphis kopen en dan het hele onderste kwart missen nu. Knappe prestatie Ad =D>
Idd net zo knap als het kiezen van Monaco met een echte bovengrens van 90 punten voor nog veel meer geld dan Melzer.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 24-02-2012

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:

Nu Kubot nog even exit.

Bovengrens van 90 is natuurlijk onzin, gewoon netjes 35% kans hoor, tegen Isner en nog veel meer in de ronde daarna.

Verder erg spijtig van Malisse en Kubot, en natuurlijk het 7-6 derde setverlies van Sweeting, dit wordt een vervelende week zo.

Volgens mij kom je deze week nog best goed weg.

En als je bijna een heel toernooi opkoopt, dan is het natuurlijk raar dat je geen Kubot hebt die tegen een Q speelt....

Dat is waar, ik vind dat ook een misser. Heb ik al eerder gezegd. En ook al eerder toegegeven dat ik foute keuzes heb gemaakt deze week. Itt anderen...

Ad Wim Wrote:Dat is waar, ik vind dat ook een misser. Heb ik al eerder gezegd. En ook al eerder toegegeven dat ik foute keuzes heb gemaakt deze week. Itt anderen...

Ik weet dat je het hebt toegegeven, maar ik help het je graag herinneren :wink:

Maar ik denk dat de schade voor je meevalt tov de meesten.

Als jij goede keuzes maakt, horen we het ook vaak.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Mac - 24-02-2012

Belangrijk dat isner, raonic en stepanek winnen vannacht, dan ga ik waarschijnlijk nog over de memphis opkopers heen, anders wordt het een lastig verhaal.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - _Tampie - 24-02-2012

Het zit hier en daar wat mee, en ook wat tegen. Uiteindelijk zal het een gemiddelde week worden. Potro kan hem mooi maken met toernooi winst.

Llodra gaat de SF wel halen en dan moet hij er maar eens gauw uit, en hopelijk kan Nishikori de finale halen, Wawrinka, Andreev en Almagro allemaal vrij vaak gekozen.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Haggie - 24-02-2012

Genomico Wrote:En in de volgende game slaat Harrison een dubbele fout op breakpunt Hitself

Krijgen de (m.i. falende, maar goed, ik faal zelf ook met mijn alternatieven) managers met Bogo+Rochus toch nog 90 puntjes voor 2000 euro's.

Het feit dat je alleen Bogo neemt getuigd nu ook niet echt van topmanagement. :roll:

Ad Wim Wrote:Geno, Tampie en Buurs geen Melzer, over missers gesproken...

Klopt. Melzer stond erin samen met Tomic. Doordat Tomic verloor had ik geld over en moest ik nog wat wisselingen doen. Istomin ipv Melzer was er daar 1 van, maar dat was niet slim. Verder Andreev en Llodra missertjes deze week. Dat zijn grotere mustpicks als een aantal gasten die ik nu heb.

Voor mij belangrijk vandaag dat Isner, Raonic, Llodra en Wawrinka in ieder geval winnen.

Daarnaast zou het leuk meegenomen zijn als Becker, Ljubicic en Berlocq kunnen verrassen.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - kooltje - 24-02-2012

Mooie week....leuke wisselende uitslagen (positief/negeatief).

Nu ERV die goed begint tegen Tsonga...Maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn.Inmiddels *15-30 0-2 op service Tsonga :o

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Jansoe - 24-02-2012

Laat die Vaseline maar winnen, dan heb ik in ieder geval nog 1 speler die meer dan rendabel is :Big Grin

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - kooltje - 24-02-2012

Kon het mij al niet voorstellen...3-3

pffff ERV, geef even een 0-40 op 4-4 weg Sad

Dit wint Tsonga gewoon, NID. Potro kan aan de bak, Gasquet, Tsonga en Tipsa. Eitje voor Del Clinic.

ERV mist voor de 2e keer een 0-40.
Dan houdt het op.

Jansoe Wrote:pffff ERV, geef even een 0-40 op 4-4 weg Sad

en in de 2e set op 3-3. Vind het niet echt overtuigend van Tsonga tot nu toe om eerlijk te zijn hoor..

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - centre court - 24-02-2012

Dit is precies wat niet mag gebeuren. Tsonga die wel van ERV wint maar zo slecht speelt dat ie van Potro gaat verliezen. Dan moet Gasgay 't vnv maar meteen doen.

ERV kan dit nooit winnen. Del Clinic daarentegen weet wel raad met JWT!

centre court Wrote:Dit is precies wat niet mag gebeuren. Tsonga die wel van ERV wint maar zo slecht speelt dat ie van Potro gaat verliezen. Dan moet Gasgay 't vnv maar meteen doen.

Wat mij betreft verliest hij gelijk van ERV. Dan hoop ik wel dat Eppie zijn parachute heeft meegenomen.

Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - centre court - 24-02-2012

En Tsonga wint. Laat ze maar lullen EB, je pakt ze allemaal. :eten:

Prima Jo, NID. Die krikt z'n niveau nog wel op.