The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Manager 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364) |
- buurs - 06-02-2007 kooltje Wrote:wat is dit nou weer? ik hoor eerste te staan!! in je dromen :8: - kooltje - 06-02-2007 buurs Wrote:ik had de eerste week 50 punten meer als hunkooltje Wrote:wat is dit nou weer? ik hoor eerste te staan!! - Vos - 06-02-2007 Als SD de scores straks weer bijgewerkt heeft sta je misschien niet eens meer in de top 20 Kool. :wink: - kooltje - 06-02-2007 wordt een teleurstelling voor je.... =D> - Haggie - 06-02-2007 kooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D> Heb jij even geluk dat er nog een weekje DC tussendoor komt. Heb je een extra week de 1e plaats, maar dit zal niet lang meer duren! Misschien speelt Federer wel in Marseille. (een aanrader). - kooltje - 06-02-2007 Haggie Wrote:thnx! misschien ook dat er al iemand op zondag uitgeschakeld is die je nog kan kiezenkooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D> - Haggie - 06-02-2007 kooltje Wrote:wie weet krijg je alleen daar punten voor ja, jij hebt daar wel een neusje voor :wink:Haggie Wrote:thnx! misschien ook dat er al iemand op zondag uitgeschakeld is die je nog kan kiezenkooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D> - Haggie - 12-02-2007 Antwoord op de quiz voor degene die hem nog niet hadden :wink: : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/5/en/vault/draws.asp?TournamentID=520&TournamentYear=1998">http://www.atptennis.com/5/en/vault/dra ... tYear=1998</a><!-- m --> Wel mooi om het deelnemersveld uit 1998 nog eens te bekijken met namen als; -Cedric Pioline -Jason Stoltenberg -Hicham Arazi -Thomas Muster .......... ![]() - Scholten! - 12-02-2007 Haggie Wrote:Antwoord op de quiz voor degene die hem nog niet hadden :wink: : Heerlijk inderdaad! Fernando Meligeni, Jens Knippschild, Francisco Clavet, Jeff Tarango: Genieten om die namen zo weer terug te zien :lol: - THE MAILMAN - 12-02-2007 Het was wel het toernooi van de spanjaarden: 3 man in de SF en een totaal spaanse finale. En wat voor namen: Mantilla - Moya en Corretja- Pioline. Dat is nostalgie. :razz: :lol: :razz: - centre court - 12-02-2007 Vond Mantilla altijd een nare man. Meligini is daarentegen wel een held natuurlijk. - Genomico - 12-02-2007 Zonder Youzhny dus: Baghdatis (mag het toernooi gaan winnen) Alle kwartfinalisten in Brazilië: Devilder Vassallo Almagro Volandri Chela Moya Canas Montanes 6 kwartfinalisten in San Jose + Karlovic als opvuller. Hopen op jetlags van Andy en James: (Roddick) Spadea Murray Kendrick Becker Safin Fish Karlovic (Blake) - Haggie - 12-02-2007 Genomico Wrote:Zonder Youzhny dus: Daar gok ik ook op! - Ad Wim - 12-02-2007 Iedereen Safin terwijl hij sinds zijn comeback nooit echt goed is in kleine toernooien. - centre court - 12-02-2007 slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant. - Ad Wim - 12-02-2007 centre court Wrote:slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant.Meer dan 3 lijkt me helemaal riskant! - Genomico - 12-02-2007 centre court Wrote:slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant. De Tampie quotering liet het niet toe om er meer te nemen. Alleen Youzhny was nog een optie... Halve finales tussen Davydenko - Ancic en Baghdatis - Ljubicic. Het lijkt me een groter risico om 1 van die anderen te nemen dan om ze niet te nemen. - centre court - 12-02-2007 Baghdatis [-X - Ad Wim - 12-02-2007 Inderdaad. Alleen Youzhny, Llodra, Clement en eventueel Santoro of Tipsarevic zijn verstandig. - Scholten! - 12-02-2007 KUT TM, lijkt toch weer nergens op dit, zit je te stressen om de deadline te halen krijg je dit. Is dit voor sommigen niet die bekende druppel? - centre court - 12-02-2007 Ad Wim Wrote:Inderdaad. Alleen Youzhny, Llodra, Clement en eventueel Santoro of Tipsarevic zijn verstandig. daar is ie weer! gaat ie weer knallen deze week ad? ![]() - Ad Wim - 12-02-2007 Vertel jij eerst maar eens je team! - centre court - 12-02-2007 Ad Wim Wrote:Vertel jij eerst maar eens je team! ik gooi m'n team traditiegetrouw er pas op na 't sluiten van de database. even afwachten hoe dik starace van gaudio wint. :razz: - Ad Wim - 12-02-2007 centre court Wrote:Dan ben je de enige :roll:Ad Wim Wrote:Vertel jij eerst maar eens je team! - centre court - 12-02-2007 Gaudio breakt terug. Team gepost in ander topic. :8: - centre court - 12-02-2007 We hebben 't er wel de hele tijd over dat de teams die we nu hebben samengesteld voor volgende week gaan gelden. Betekent ook dat je actieve team voor deze week je team van voor de davis cup is! :lol: :x hup karlovic baghdatis youzhny soderling becker etc! =D> horna, hernandez, mayer, russell. ![]() - Ad Wim - 12-02-2007 Tuurlijk niet, het wordt gewoon je eigen team en ze zullen hem morgenochtend wel sluiten. - omyaca - 12-02-2007 Dan heb ik toch nog Andreev! - Juan Zueco - 12-02-2007 Die maat van mij heeft Benneteau. Misschien moet ik even proberen dit te veranderen in Serra. ![]() - Juan Zueco - 13-02-2007 Ik wacht nog even. |