The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Competitiemanager 2007/2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Competitiemanager 2007/2008 (/showthread.php?tid=2501)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

- Treesong - 24-09-2007

goa Wrote:Genoeg geloeld. De update is geweest, wonden likken en doorbikkelen. Hakkuh

Dat is de instelling! =D>

- Kleine Jan - 24-09-2007

De database is weer open... de vraag is alleen ... wanneer sluit hij weer..?

- Treesong - 24-09-2007

Kleine Jan Wrote:De database is weer open... de vraag is alleen ... wanneer sluit hij weer..?

Geen idee, maar mocht het vrijdag na 18:00 zijn, moet je ditmaal met je fikken van je team afblijven

- waf - 24-09-2007

goa Wrote:Genoeg geloeld. De update is geweest, wonden likken en doorbikkelen. Hakkuh

zo is het.

ik vind het al heel wat dat ze uberhaupt een beslissing hebben genomen.

en ik ben 702 plaatsen gestegen! de knijters zullen er langzaam tussenuit vallen.

- Ekslem - 24-09-2007

Wat een prutsers zijn het met hun zuiverheid. Als het spel nu iets niet meer is, is het zuiver :lol:

- waf - 24-09-2007

Ekslem Wrote:Wat een prutsers zijn het met hun zuiverheid. Als het spel nu iets niet meer is, is het zuiver :lol:

kun jij een definitie geven van zuiver?

als je poep er uit filtert wordt het zuiver. dat je daarbij ook goud wegfiltert maakt het niet minder zuiver.

- Bredanaar - 24-09-2007

Maar de poep is SD, want die maakt de fout. Waar staat ergens geschreven dat het niet toegestaan is om spelers te wisselen zolang de database openstaat?

- gittermaster - 24-09-2007

stukje logisch nadenken...

- Kleine Jan - 24-09-2007

Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:De database is weer open... de vraag is alleen ... wanneer sluit hij weer..?

Geen idee, maar mocht het vrijdag na 18:00 zijn, moet je ditmaal met je fikken van je team afblijven

ok dat beloof ik...

stuur jij dan nu even de prijzen op?

- Bredanaar - 24-09-2007

=D>

- Tan - 24-09-2007

Volgens mij missen we de punten voor de NAC-spelers..

- goa - 24-09-2007

Joh, dat meen je! :lol:

- Treesong - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:Maar de poep is SD, want die maakt de fout. Waar staat ergens geschreven dat het niet toegestaan is om spelers te wisselen zolang de database openstaat?

Als een wedstrijd al bezig is en je kunt vanwege een technische storing bij SD nog wisselen, snapt een amoebe nog dat het wisselen dan niet he-le-maal correct is. Maar aangezien ik je lager inschat dan een amoebe vergeef ik je je opmerking.

- Bredanaar - 24-09-2007

beledigen, belachelijke (amoebe, hahawatleuk) vergelijkingen maken en denigreren geven mij slechts een zielige indruk hoor. :roll:

- Treesong - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:beledigen, belachelijke (amoebe, hahawatleuk) vergelijkingen maken en denigreren geven mij slechts een zielige indruk hoor. :roll:

En dat interesseert me nou echt helemaal geen reet.

Zo, nu zoet aan je nieuwe team sleutelen en niet meer zeuren

- Bredanaar - 24-09-2007

gemaskeerde stoerheid

- Treesong - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:"gemaskeerde stoerheid,"

sputterde Bredanaar nog een beetje na. "Verdikke," dacht hij ietwat beteuterd. "Kan ik nu echt niets scherpers verzinnen? Een zin, één heuse volzin, opschrijven? Hij staarde wat naar de druilerige regen die langs de dubbele beglazing van zijn Bredase rijtjeshuis omlaag droop op zijn verzameling PSV-tuinkabouters die hij ooit eens had gewonnen bij de bingo in buurthuis de Stinkende Roede. Die moest hij maar eens een likje verf geven als het weer droog was. Het zou toch wat wezen als PSV weer kampioen werd en die kabouters stonden er niet goed bij? Wat zou de buurt dan wel niet denken? Hij tuurde weer naar zijn toetsenbord. Er kwam niets in hem op. Misschien moest hij maar eens een kopje thee gaan drinken. Of een eitje eten! De gedachte aan zo'n vrolijk spiegelei en een gezellig kopje thee maakten Bredanaar eventjes heel blij. "Waarom maak ik me eigenlijk zo druk?", dacht hij per ongeluk hardop. Hij mocht blij zijn dat hij niet uit het spel was gezet vanwege zijn late gewissel op de vrijdagavond. Daar was hij toch een heel klein minuutje bang voor geweest... "Vooruit! Aan de slag!," was dus het devies.

...etc

- waf - 24-09-2007

Tan Wrote:Volgens mij missen we de punten voor de NAC-spelers..

:lol:

Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:"gemaskeerde stoerheid,"

sputterde Bredanaar nog een beetje na. "Verdikke," dacht hij ietwat beteuterd. "Kan ik nu echt niets scherpers verzinnen? Een zin, één heuse volzin, opschrijven? Hij staarde wat naar de druilerige regen die langs de dubbele beglazing van zijn Bredase rijtjeshuis omlaag droop op zijn verzameling PSV-tuinkabouters die hij ooit eens had gewonnen bij de bingo in buurthuis de Stinkende Roede. Die moest hij maar eens een likje verf geven als het weer droog was. Het zou toch wat wezen als PSV weer kampioen werd en die kabouters stonden er niet goed bij? Wat zou de buurt dan wel niet denken? Hij tuurde weer naar zijn toetsenbord. Er kwam niets in hem op. Misschien moest hij maar eens een kopje thee gaan drinken. Of een eitje eten! De gedachte aan zo'n vrolijk spiegelei en een gezellig kopje thee maakten Bredanaar eventjes heel blij. "Waarom maak ik me eigenlijk zo druk?", dacht hij per ongeluk hardop. Hij mocht blij zijn dat hij niet uit het spel was gezet vanwege zijn late gewissel op de vrijdagavond. Daar was hij toch een heel klein minuutje bang voor geweest... "Vooruit! Aan de slag!," was dus het devies.

...etc

:lol: :lol: :lol:

- de nieuwe - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:Maar de poep is SD, want die maakt de fout. Waar staat ergens geschreven dat het niet toegestaan is om spelers te wisselen zolang de database openstaat?
Ik denk dat SD dat punt nu wel gemaakt heeft ! :8:

- de nieuwe - 24-09-2007

Ekslem Wrote:Wat een drama beslissing.

SD moet zijn fout accepteren en ervan uitgaan dat er nauwelijks gewisseld is. Volgens mij heeft bijna niemand het gezien.

Of SD moet de gehele ronde schrappen.

Dit is nadelig/voordelig voor managers die wel of juist geen spelers van dze wedstrijd hadden.

Competitievervalsing!
Hypocriet!

- Mukkus - 24-09-2007

Waarom heb ik geen punten voor Lurling?

- Bredanaar - 24-09-2007

Ze denken dat je hebt vals gespeeld en dit is om het zuiver te maken

- Bocaloca - 24-09-2007

Ga je eitje bakken

- Bredanaar - 24-09-2007

mail gestuurd:
Quote:Beste SD,

Ik doe al vele jaren mee het het spel competitiemanager en ik moet zeggen met veel plezier tot nu toe.
Echter: Door een fout van SD is de database afgelopen vrijdag niet op tijd gesloten, waardoor het voor managers nog mogelijk was wijzigingen aan te brengen in de wetenschap van het resultaat van de wedstrijd VVV-NAC. Dat hebben jullie blijkbaar niet terug kunnen zetten. Hebben jullie dan ook geen back-up meer gemaakt tussen vrijdagmiddag 18.00 uur en 20.30 uur? Dat vind ik slordig en verwijtbaar, zeker bij een professioneel geleid spel, waarvoor betaald wordt. Vooral managers die zwaar op NAC-spelers hebben gegokt worden door de beslissing van jullie om de resultaten van deze wedstrijd niet mee te laten tellen, zwaar gedupeerd.
Dat jullie beslissing dient om het spel zuiver te houden zoals jullie stellen vind ik om voornoemde redenen onjuist.

Daarom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om deze beslissing te herzien in het enige juiste, zuivere, vertrouwengevende besluit: de afgelopen ronde annuleren en iedere deelnemer zijn betaalde credit teruggeven.
Een foutje kan gemaakt worden, maar moet dan toch in volle eer en geweten door de veroorzaker worden hersteld?

Ik hoop op een positief gevolg,

Een sportieve groet,

Bredanaar Wrote:mail gestuurd:
Quote:Beste SD,

Ik doe al vele jaren mee het het spel competitiemanager en ik moet zeggen met veel plezier tot nu toe.
Echter: Door een fout van SD is de database afgelopen vrijdag niet op tijd gesloten, waardoor het voor managers nog mogelijk was wijzigingen aan te brengen in de wetenschap van het resultaat van de wedstrijd VVV-NAC. Dat hebben jullie blijkbaar niet terug kunnen zetten. Hebben jullie dan ook geen back-up meer gemaakt tussen vrijdagmiddag 18.00 uur en 20.30 uur? Dat vind ik slordig en verwijtbaar, zeker bij een professioneel geleid spel, waarvoor betaald wordt. Vooral managers die zwaar op NAC-spelers hebben gegokt worden door de beslissing van jullie om de resultaten van deze wedstrijd niet mee te laten tellen, zwaar gedupeerd.
Dat jullie beslissing dient om het spel zuiver te houden zoals jullie stellen vind ik om voornoemde redenen onjuist.

Daarom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om deze beslissing te herzien in het enige juiste, zuivere, vertrouwengevende besluit: de afgelopen ronde annuleren en iedere deelnemer zijn betaalde credit teruggeven.
Een foutje kan gemaakt worden, maar moet dan toch in volle eer en geweten door de veroorzaker worden hersteld?

Ik hoop op een positief gevolg,

Een sportieve groet,

:lol: :lol: :lol:

- Treesong - 24-09-2007

Undecided

- Mukkus - 24-09-2007

Quote:Beste Bredanaar,

Helaas moeten wij u erop wijzen dat het spel competitiemanager gemaakt is voor de nederlandse manager. Aangezien u uit Belgie komt en dus niet voor de prijzen in aanmerking komt, gaan wij niet verder op uw schrijven in.

met sportieve groet,
Team Sportdreams.

- waf - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:Daarom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om deze beslissing te herzien, bij gebreke waarvan uhhhhhhhhhh.......ik niet meer meedoe!

Een sportieve groet,

:lol:

- Treesong - 24-09-2007

Quote:Beste Bredanaar,

:puh: :nanana: FU :puh:

met sportieve groet,
Team Sportdreams.