The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Rome - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Rome (/showthread.php?tid=5327)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Re: Rome - Scholten! - 28-04-2010

Mijn geld is bijna weg na verlies van Bolelli, Almagro en Troicki.

Re: Rome - centre court - 28-04-2010

Zet dan ook niet op laffe underdogs in. :wink:

Je hebt gelijk, maar ik ben m'n hele leven al voor de underdog Sad

Je bent op de tennisbaan tegen mij toch de favoriet?

zeker, maar ik ben voor de underdog, dus ik gun jou altijd de winst :wink:

Re: Rome - Ad Wim - 28-04-2010

Scholten! Wrote:Je hebt gelijk, maar ik ben m'n hele leven al voor de underdog Sad
Almagro was dus niet de underdog Wink

Ik zit wel weer goed vandaag, 3x winst, 1x verlies. Allemaal quotes van boven de 2 dus tel uit je winst.

Volgens mij wordt Ferrer hier aardig genaaid op bp op 4-4. Bal leek behoorlijk uit, maar scheids geeft hem goed, volgens mij een andere afdruk, terwijl Ferrer al op z'n plek zit. Dan gaat Starace Ferrer ook nog even opzoeken bij het net en spreekt hem er op aan. Ferrer staat bekend als een van de meest sportieve gasten #-o

Re: Rome - Stille - 28-04-2010

Maar gelukkig gerechtigheid en alsnog de break op 5-5 :Big Grin Weg met Potito

Re: Rome - Overdune - 28-04-2010

Lopez Hakkuh

Hij pakt hem toch nog gewoon, met het hele publiek tegen zich, beest! Notworthy

Haha, David laat nu telkens Bernardes van de stoel komen als ie twijfelt. Hij durft niet meer zelf aan te wijzen.

Hij speelt wel echt heel sterk weer en breakt.

Als Lopez nog 1x goed serveert dan is er weer een vroege exit voor Cilic.

Wat een ontzettende goede tweede set van Ferrer zeg, poeh. Als hij zo speelt tegen Murray, vind ik hem zeker wel de favoriet. Starace speelde echte niet slecht, maar Ferrer kan gewoon alles op gravel.

Ferrer moet idd van Murray winnen morgen!

Re: Rome - buurs - 28-04-2010

Dan moet Ferrer Murray ook maar pakken!

Re: Rome - Scholten! - 29-04-2010

Vandaag erop of eronder, Murray moet Ferrer pakken!! Alhoewel ik ook Ferrer heb, was maandagochtend nog duidelijk niet klaar met de puzzel.

Verder hoop ik op een stunt van Volandri (45%) en Giraldo (40%).

Re: Rome - Ad Wim - 29-04-2010

Op die laatste twee staat geld, dus ik ook! Ik denk wel dat beiden iets minder kans hebben.

Re: Rome - Haggie - 29-04-2010

Ik heb ook weer een mooie combi in elkaar gedrukt.
Ik vind alles best wanneer Djoko maar wint vandaag!!

Djoko wint denk ik wel, was tegen Chardy cijfermatig wel overtuigend. Bellucci is echter niet uit te vlakken, die wint de laatste tijd aardig wat rondjes. Het wordt tijd voor hem om een keer door te stomen.

Ik denk dat Djoko dit nog wel wint, Bellucci heeft niet echt wapens om hem te pakken. Daarna zal het heel belangrijk worden tegen waarsch Verdasco.

Re: Rome - centre court - 29-04-2010

Denk dat ik zo ook even wat ga inzetten voor vanmiddag. Giraldo zie ik wel wat in. Evt Bellucci als z'n quotering hoog genoeg is.
Volandri ken ik echt alleen als poepzak die erg weinig van kan, Gulbis heb ik al een paar keer gezien en die vind ik echt heel goed. Kan me ook niet voorstellen dat Volandri dat wint. Maar mss doet Rome en dat CC wat met 'm. Laten we 't hopen.
Verde zie ik Ljubo en Soderling wel winnen en ben ik benieuwd wat je voor Ferrer en Murray krijgt.

Als ik er aan terugdenk: wat een kneus die Bolelli gisteren, ongelooflijk.

Dat Italiaanse tennis stelt eigenlijk al jaren weinig meer voor. Seppi, Bolelli, Lorenzi, Volandri, Aldi: het is allemaal kut. Niemand heeft het niveau van Sanguinetti kunnen halen Notworthy

Re: Rome - centre court - 29-04-2010

Ik las gisteren op teletekst dat Bolleli en Starace de enkels zullen spelen in de DC. Waarom doet Seppi niet mee?

Volandri heeft een poepservice waardoor hij ook op z'n servicegames al snel onder druk komt. Zijn slagen zijn verder wel mooi en in de rally heb je er een hele lastige aan.

centre court Wrote:Ik las gisteren op teletekst dat Bolleli en Starace de enkels zullen spelen in de DC. Waarom doet Seppi niet mee?
Snap ik ook niet. Starace had er nl niet op gerekend, want die had zich al ingeschreven voor Munchen.

Re: Rome - Stille - 29-04-2010

Aangezien de helft van dit forum over wedden gaat, heb ik zojuist een Unibet account aangemaakt. Wel lekker dat je dubbele bonus krijgt.

Heb vandaag een rijtje met GGL, Volandri, Ljubicic en Giraldo. 3 euro inzet, 165 euro winstkans Big Grin

Stille Wrote:Aangezien de helft van dit forum over wedden gaat, heb ik zojuist een Unibet account aangemaakt. Wel lekker dat je dubbele bonus krijgt.

Heb vandaag een rijtje met GGL, Volandri, Ljubicic en Giraldo. 3 euro inzet, 165 euro winstkans Big Grin

Je moet duidelijk nog even inkomen :wink:
GGL, met alle respect! cry :8:

Re: Rome - Stille - 29-04-2010

Verdasco heeft zoveel gespeeld de laatste tijd. Daarnaastheeft GGL gisteren Hewitt een pak rammel gegeven en heeft veel zelfvertrouwen. Ik weet ook wel dat een gok is maar ik meen vorig jaar een partij in de Stataes tussen hun gezien te hebben en toen won GGL (geen research maar uit mijn hoofd)

Re: Rome - buurs - 29-04-2010

Hup Gulbis voor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buurs Wrote:Hup Gulbis voor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gulbis en Buurs vs de rest! Icon_twisted