The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nachtdienst - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Nachtdienst (/showthread.php?tid=54) |
- de nieuwe - 13-04-2006 Welke taken wachten een nachtwethouder ? :eeeek: - Kleine Jan - 13-04-2006 de nieuwe Wrote:Welke taken wachten een nachtwethouder ? :eeeek: Ach.. wat administratie , wat promotiewerk, af en toe koffie halen... het stelt niet veel voor hoor :wink: - de nieuwe - 13-04-2006 Nou klinkt goed, count me in ! =D> - de nieuwe - 28-04-2006 Kleine Jan Wrote:de nieuwe Wrote:Best wel, zit nu ff aan de koffie, maar het werk wacht..... Zeg brave burgervader, beetje rustig hier tegenwoordig he ? Heb nog steeds geen reactie gehad op mijn sollicitatie als nachtwethouder. :wink: - Gerben Zonderland - 28-04-2006 de nieuwe Wrote:Zeg brave burgervader, beetje rustig hier tegenwoordig he ? Heb nog steeds geen reactie gehad op mijn sollicitatie als nachtwethouder. :wink: "Don't call us, we'll call you, boy..." :wink: - Riekki - 16-05-2006 Geen nachtdienst maar wel studeren voor een tyfus moeilijk tentamen voor morgen (of ja over 12 uur) :letitallout: :letitallout: :letitallout: - Ricochan - 16-05-2006 de nieuwe Wrote:Nou klinkt goed, count me in ! =D> Ik meld nkufo aan als nacht cappie ! - de nieuwe - 17-05-2006 De combinatie Ricochan en N'Kufo als cappie is niet meer wat-ie geweest is ! :wink: - Ricochan - 17-05-2006 de nieuwe Wrote:De combinatie Ricochan en N'Kufo als cappie is niet meer wat-ie geweest is ! :wink: Die heeft me uiteindelijk toch tot plekkie 14 op de ranglijst gebracht dus zo slecht was ie niet :razz: Maar voor volgend seizoen zal ik een nieuw slachtoffer uitzoeken :wink: - de nieuwe - 17-05-2006 Laat me dan op tijd weten wie het wordt, zodat ik er niet bijna aan het eind van het seizoen achter kom wie het is. :lol: - Kleine Jan - 18-05-2006 Ik ben de komende 3 dagen weer de pisang! Laten we hopen dat het een beetje rustig blijft in het Land der Storingen : ![]() - Kleine Jan - 20-05-2006 Over komkommertijd gesproken zeg!! :| - Vret Mien Gras - 20-05-2006 Kleine Jan Wrote:Over komkommertijd gesproken zeg!! :| KJ, lust jij wel bier? Zo ja, mag het wel van Kleine Janneke? Zo nee, waarom heb je dan nog in vredesnaam die baan> - Kleine Jan - 20-05-2006 Nee, VMG.. ik lust geen bier... Zo ja, mijn vriendin heet Kleine Jantien Zo nee, wat heeft mijn baan met het drinken van bier te maken? - Depor - 20-05-2006 Ik zit gewoon nog bij te komen van het stappen :wink: - Kleine Jan - 21-05-2006 Ben der weer hoor! :8: - Riekki - 21-05-2006 BIER EN TIETEN LALALALA - Kleine Jan - 21-05-2006 Riekki Wrote:BIER EN TIETEN LALALALA Ga slapen jij, dronken tor :wink: ![]() - Gerben Zonderland - 21-05-2006 Riekki Wrote:BIER EN TIETEN LALALALA ![]() ![]() - Kleine Jan - 21-05-2006 Gerben Zonderland Wrote:Riekki Wrote:BIER EN TIETEN LALALALA - Gerben Zonderland - 26-05-2006 Heee.......zitten er hier nog mensen in de nachtdienst? - Ricochan - 26-05-2006 Goedemorgen harde werkers... - de nieuwe - 15-06-2006 Nou nou, het is hier echt een dooie boel 's nachts zeg. Nix te beleven voor een nachtwethouder op zoek naar een goed gesprek :roll: - Kleine Jan - 15-06-2006 Ik heb even geen nachtdiensten in het vooruitzicht.... dus je zal voorlopig even zelf de orde moeten handhaven hier in de nachtelijke uurtjes.... - de nieuwe - 15-06-2006 Ik ga m'n best doen, KJ ! Hoop alleen ondertussen niet te vereenzamen hier.... ![]() - Depor - 15-06-2006 Ik kom je na het stappen nog wel even gezelschap houden ![]() - de nieuwe - 16-06-2006 Deportivo Wrote:Ik kom je na het stappen nog wel even gezelschap houden En, lekker gestapt ? - Bor de Wolf - 16-06-2006 Ik ga naar bed. De nacht is immers voor het ongedierte. - de nieuwe - 16-06-2006 Bor de Wolf Wrote:Ik ga naar bed. De nacht is immers voor het ongedierte. kijk nog ff of iemand je vraag over de eindtune van studio sportzomer al beantwoord heeft - Gerben Zonderland - 25-06-2006 Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmm....ik ga de stad in. Werkse aan de sloebers die moeten werken. :8: http://www.flabber.nl/archief/016754.php DO YOU COMPREHEND?????? :lol: |