The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ad vs. CC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756) |
- centre court - 05-09-2006 Wanneer Federer 't toernooi gaat winnen wordt toch 't enige team mét Federer weer 't beste team lijkt me... elke keer weer wordt bewezen dat je met andere spelers voor 7000 euro geen 200 punten haalt. Het wachten is er een keer op dat ie voor de finale verliest, maar is gewoon op HC zo goed als uitgesloten. Gicquel gaat dat vanavond ook weer niet doen natuurlijk. - Ad Wim - 05-09-2006 Als Murray de halve finale haalt, kom ik dicht in de buurt van 200 punten met alternatieven. - centre court - 05-09-2006 Ad Wim Wrote:Als Murray de halve finale haalt, kom ik dicht in de buurt van 200 punten met alternatieven. dan moet ie wel van davy en van safin/haas winnen. beide over best of 5 sets. zie ik 'm niet toe in staat. Uiteraard hoop ik 't wel, maar zijn fysiek zal nu toch wel een keer gaan tegen werken? als ik die gasquet zag lopen na 5 relatief korte sets dan ben ik bang voor Murray in een 5e set. - Ad Wim - 05-09-2006 Hij won ook dik in de vijfde set tegen fysiek beest Gonzalez. Bovendien heeft hij sindsdien lang rust gehad. - Ad Wim - 05-09-2006 Maar daar ging het mij niet om; het ging mij erom dat je dus meer punten kunt halen dan die 200 van Federer. Ik heb nu het volgende: Tursunov 15 Fish 7 Djoko 15 Robredo 30 Youznhy 50 Gonzalez 15 Murray 30 Dat is bij elkaar 162 met Youzhny en Murray er nog in. De schade blijft dus beperkt (en dan moet Federer wel even van Nadal of Roddick winnen in de finale) en dan zat het nog redelijk tegen ook met Djokovic en Tursunov. Als je bijvoorbeeld Gonzalez en Fish ingewisseld zou hebben voor Davy (wat sommige mensen hebben), zou je over de 200 gaan. - centre court - 05-09-2006 waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt. En dat vergelijken gaat natuurlijk niet helemaal op achteraf... of heb je heel duidelijk gemaakt dat 't óf deze 7 jongens waren óf Federer? anders kun je 't natuurlijk nu net zo maken als je zelf wil. - Ad Wim - 05-09-2006 centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.Dat was totaal onverwacht. - Ad Wim - 05-09-2006 centre court Wrote:En dat vergelijken gaat natuurlijk niet helemaal op achteraf... of heb je heel duidelijk gemaakt dat 't óf deze 7 jongens waren óf Federer? anders kun je 't natuurlijk nu net zo maken als je zelf wil.Dat eerste inderdaad. - centre court - 05-09-2006 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.Dat was totaal onverwacht. ik vond 't van al mijn spelers, op gimelstob na, onverwacht dat ze verloren, anders had ik ze niet genomen natuurlijk. met gonzo-murray moest er één sneuvelen, dat was ingecalculeerd, maar malisse, thai, del potro, fish en gasquet verloren voor mij allemaal onverwacht. dat wil dan nog niet meteen zeggen dat 't dan tegen zit. - buurs - 05-09-2006 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.Dat was totaal onverwacht. Niet te geloven dit... ![]() - Ad Wim - 05-09-2006 buurs Wrote:Tuurlijk, je zou het eens wel met me eens zijn. Jij hebt dus blijbaar Djokovic genomen voor 15 punten, niet echt verstandig.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.Dat was totaal onverwacht. - buurs - 05-09-2006 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Tuurlijk, je zou het eens wel met me eens zijn. Jij hebt dus blijbaar Djokovic genomen voor 15 punten, niet echt verstandig.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:waarom zat 't met djoko tegen dan? 3 gladde sets er af tegen een goeie hewitt.Dat was totaal onverwacht. Natuurlijk zag ik hem wel 30 punten halen, aangezien Hewitt weinig heeft laten zien de laatste tijd. Maar om nou te zeggen dat het tegen zit als Hewitt (lijkt nu in vorm) van Djokovic wint gaat me een beetje te ver. - Ad Wim - 05-09-2006 Ik vond het onwijs onverwacht, aangezien Djoko ook in vorm leek na zijn winst op Fish. En om nou te zeggen "Niet te geloven dit"... - Genomico - 05-09-2006 Ik moet toegeven dat ik ook had verwacht dat Djokovic zou winnen van Hewitt en zeker zo'n gigantische opleving van Lleyton had ik helemaal niet verwacht. - Scholten! - 05-09-2006 Djoko was te min voor Lleyton, die idd plots bezig met een goede serie. Balen dat hij won van Gasguet, maar hij gaat het Roddick lastig maken. Wordt zeker een 5 setter! - THE MAILMAN - 05-09-2006 Scholten! Wrote:Djoko was te min voor Lleyton, die idd plots bezig met een goede serie. Balen dat hij won van Gasguet, maar hij gaat het Roddick lastig maken. Wordt zeker een 5 setter! Roddick wint gewoon simpel in 4...... :razz: :razz: - centre court - 07-09-2006 je ligt nu 2 punten voor Ad. ik heb nog Blake maar die moet nu tegen Federer. grote kans dat 't dus zo blijft. Maar Blake ging een stuk makkelijker langs Berdych dan Federer langs Gicquel dus er is hoop! ![]() - Ad Wim - 07-09-2006 Ik juich met je mee, CC! - centre court - 07-09-2006 Eindelijk! ![]() - centre court - 07-09-2006 adje die forumliga op 't voetbalforum is dat leuk? zag dat je je eigenlijk al op moest geven en dat ze er één te weinig hadden. maak ik nog kans denk je? - Ad Wim - 07-09-2006 De loting is al verricht, dus ik weet niet of het nog kan. Er zit een gast nu in die zich eigenlijk niet heeft aangemeld. Misschien moet je Kleine Jan of Boca even PBen. ik weet niet of het leuk is, lijkt me wel een geinige toevoeging. - centre court - 08-09-2006 na 2 weken zenuwachtig tenniswedstrijden en -tussenstanden volgen eindig je gewoon 2 hele puntjes boven me ad. wat een drama. daar ben je dan zo druk voor. geloof wel dat we beide een redelijk goede week hebben. Feli! - Ad Wim - 08-09-2006 Dank je, ik ben er ook enorm blij mee ![]() Maar er komen nog genoeg belangrijke toernooien. - centre court - 11-09-2006 ik pak je op de US Open met 16 punten ad. :8: - Ad Wim - 11-09-2006 En ik jou met CM! - centre court - 11-09-2006 eerste pannekoeken kinderen :lol: - Ad Wim - 11-09-2006 centre court Wrote:ik pak je op de US Open met 16 punten ad. :8:Kijk nog eens : ![]() - centre court - 11-09-2006 he shit :wink: - Ad Wim - 11-09-2006 Nou CCtje: Jij: Galvani, Berrer en Delgado Ik: Hrbaty Ik ben benieuwd, maar zullen geen grote verschillen uitkomen deze week. - centre court - 11-09-2006 Verschil zal een paar puntjes worden. Maar ik weet toch echt bijna zeker dat ik Hrbaty in me team had. :roll: Nu moet ik dan maar hopen dat ie verliest. Delgado(of Peya) zal hij nog wel pakken, maar hoop dan nu maar dat ie dan van Ancic/Lopez verliest. Galvani, Berrer en Delgado zullen waarschijnlijk 9 pakken. Als Hrbaty dan op 8 blijft steken vind ik 't best. maar nogmaals, had verwacht dat ik Hrbaty in m'n team had, nu maar hopen dat ie niet de (halve) finale haalt. |