The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Treesong - 11-11-2005 Nu niet blasé gaan worden als je een bak nassie moet halen bij Fuk-Yoo-Long op de hoek hè :wink: Ik ga vanavond naar een of ander Oosters eetfeest, waar je zelf iets te bikken moet meenemen :roll: Geen tijd om vlees te marineren, dus dan maar iets van groenten immekaar flutsen (of gewoon bij me kokkie een emmertje eten halen en dat overmikken in een tupperware bak :waf ![]() - Berend Botje - 11-11-2005 Trees, de mail is hot. - Ekslem - 11-11-2005 Komt goed :8: - harry_bierdop - 11-11-2005 Gebakken aardappelen, witte bonen in tomatensaus (van de heinz natuurlijk), een lekkere salade en een satéschnitzeltje erbij =D> . Nu al honger... - Ricochan - 11-11-2005 zalmfilet + sausje + rijst en nog wat groente - Gerben Zonderland - 11-11-2005 harry_bierdop Wrote:witte bonen in tomatensaus Ik snap niet hoe iemand dat door zijn strot krijgt. Kapucijners en tuinbonen prima, maar bruine bonen(soep) en WiBoToSa vind ik oorlogsvoedsel. :| Maar aan de andere kant: in Nijmegen is het altijd oorlog natuurlijk. : ![]() - harry_bierdop - 11-11-2005 Kapucijners en tuinbonen zijn dan weer een van de weinige dingen waar ik nix van moet hebben... vooral tuinbonen =; Doperwten heerlijk daarentegen, net als gewone snijboontjes (gister nog op)! - Treesong - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:WiBoToSa vind ik oorlogsvoedsel. :| Tijdens mijn oorlog met de heren van de Studiefinanciering smaakte de Wibotosa op toast me opperbest... - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:WiBoToSa vind ik oorlogsvoedsel. :| Ik prefereerde destijds toch een pot appelmoes, kilobak-bami/nasi van de Aldi en/of zo'n familiepak pannenkoeken(middenveld?), maar ik kreeg dan ook aanvullende beurs. :waf: - Treesong - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:maar ik kreeg dan ook aanvullende beurs. :waf: Ik niet ![]() Daarom ook all over the place bijgeklust - met name in cafés waar ze een behoorlijke daghap hadden die ik gratis kon nuttigen :wink: - Bor de Wolf - 11-11-2005 Ik heb een mooie bert-lampion gemaakt mbv onderstaande site: http://www.pinkelotje.nl/sintmaarten.html ![]() Nu alleen nog mijn liedje uit mn hoofd leren en dan langs de deuren om een avondmaal snoep te scoren: Sinte maarten had een geit Sinte maarten had een geit die was al zijn tanden kwijt was ÃÂe zwart of was 'ie wit hij moest toch een kunstgebit. Sinte maarten had een koe sinte maarten had een koe die moest naar de slager toe slager wou niet slachten... het was al kwart voor achten.. het was al kwart voor negenen.. toen begon het te regenen ! - Treesong - 11-11-2005 Hopen dat die kids vanavond bij dat feest aan de deur komen... effe zingen, zak open en hup! Een lekkere schep Soto Ajam erin... :waf: - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:maar ik kreeg dan ook aanvullende beurs. :waf: Dat deed ik sowieso een weekend in de twee weken in het verzorgingstehuis waar ik werkte. Ik moest alleen zorgen dat ik iets uit de pan kon gappen voordat alles door de blender was, anders kon ik een rietje pakken of aan de voedings-sonde gaan liggen. Vooral groene groentes/groenten zien er dan heel lelijk uit in combinatie met een gehaktbal en aardappels. :-& - Davydoff - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:Gisteravond met het vrouwtje naar Het Satéhuis geweest in Groningen. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.satehuis.nl">http://www.satehuis.nl</a><!-- w --> staat natuurlijk al bij mijn favorieten :wink: Dit is voor mij al een reden om een keer Groningen te bezoeken. : ![]() - Marshall - 11-11-2005 Wat eten we vanavond? Volgens mij een of andere boerenkool-lasagne-smurrie... Weer een bedenksel van Appie. - Treesong - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:Gisteravond met het vrouwtje naar Het Satéhuis geweest in Groningen. "Wanneer u door de deur van het Satéhuis stapt, zal u aangenaam verrast worden door de symfonie van verleidelijke geuren die u tegemoet komt" ![]() - Ricochan - 11-11-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Gisteravond met het vrouwtje naar Het Satéhuis geweest in Groningen. euhhhhh de geur van satesaus ![]() - goa - 11-11-2005 Vandaag een gezonde Oostblokhap wegspoelen met een fles lokale champagne hier in het uitermate aangename Riga! - Davydoff - 11-11-2005 Voor mij geen sate saus vanavond ![]() Maar wel: Vooraf gerookte zalmrolletjes met kruidige roomvulling en daarna een lekkere gegrilde ribkarbonade met wat aardappeltje, aubergine en worteltjes. - Ekslem - 11-11-2005 Godver wat krijg ik een honger van dit topic ![]() - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Gisteravond met het vrouwtje naar Het Satéhuis geweest in Groningen. Dat niet alleen, trouwens. Normaal ben ik niet zo van de spleetogige types, maar er werkte daar eentje in de bediening, ai caramba.... =P~ Maar goed, alleen kijken he. O ![]() Oh, vanavond eet ik een kalkoen-rolladeschijf, verse gekookte aardappelen en in stukken (dus niet in snippers) gesneden snijbonen. - Berend Botje - 11-11-2005 Kennen jullie het gezegde: 'Je bent wat je eet' ? - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Berend Botje Wrote:Kennen jullie het gezegde: Verschilt dat dan per dag? Want ik eet toch redelijk gevarieerd.... :| - Bocaloca - 11-11-2005 Berend Botje Wrote:Kennen jullie het gezegde: Een Wasa cracker :roll: - harry_bierdop - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:harry_bierdop Wrote:witte bonen in tomatensaus Nou vooruit, heb geluisterd naar je GZ! Lekker wat mais erbij gemaakt :8: - Berend Botje - 11-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:Verschilt dat dan per dag? Want ik eet toch redelijk gevarieerd.... :| Ja, maar toch ben jij elke dag een snijboon. - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Berend Botje Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Verschilt dat dan per dag? Want ik eet toch redelijk gevarieerd.... :| Aha, maar dan is harry dus een witte boon in tomatensaus? Heeft ie rood haar? - Bocaloca - 11-11-2005 Neej zn vriendin is ongesteld :roll: - Gerben Zonderland - 11-11-2005 Bocaloca Wrote:Neej zn vriendin is ongesteld :roll: ![]() - Bor de Wolf - 13-11-2005 ![]() 1, 2, 3, 4 komt er nog wat van 5, 6, 7, 8.... |