The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Competitiemanager 2007/2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Competitiemanager 2007/2008 (/showthread.php?tid=2501) |
- Bocaloca - 24-09-2007 :lol: :lol: - Mukkus - 24-09-2007 Quote:Beste Bredanaar, - Bredanaar - 24-09-2007 zak door de stront sukkel - gittermaster - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel hahahahahahahahhahahahahahahaa :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D> - goa - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel \ ![]() - Bocaloca - 24-09-2007 T zou je opa maar zijn - Treesong - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels Als je alleen die woorden in je berichtje naar SD had geschreven, had je een kwartier overgehouden om de geraniums water te geven! - Mukkus - 24-09-2007 Quote:Beste Bredanaar, - waf - 24-09-2007 Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels :lol: - waf - 24-09-2007 Bocaloca Wrote:T zou je opa maar zijn en ook boca verrast me: hij maakt een goeie grap! - Treesong - 24-09-2007 Mukkus Wrote:Quote:Beste Bredanaar, PS: :puh: - gittermaster - 24-09-2007 o wat een fantastische 2 pagina's forum... tranen over mijn wangen hier op mijn werk. Dank Bredanaar.... - Bredanaar - 24-09-2007 graag gedaan kerel :wink: - Mukkus - 24-09-2007 gittermaster Wrote:o wat een fantastische 2 pagina's forum... Hier ook. Ik wacht tot Bredanaar weer uit die tent komt. Daar laat ie zich prima uitlokken. - Bredanaar - 24-09-2007 :lol: :lol: :lol: - EJR - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:mail gestuurd: Ik lees nergens in dit mailtje dat je tijdens de wedstrijd nog je team hebt aangepast. Naast een valsspeler ben je ook nog eens een vuile huichelaar. Enfin, ik val net midden in dit topic. Ik begreep vanmiddag na de update ook al niet waarom Peter geen punten heeft gekregen voor Het Leed en de Graaf. Maar nu wel! Onze held Peter heeft tijdens VVV-NAC zijn team nog aangepast! Dat is eerlijk zeg! =D> Mijn gouden regels gaan iig ook deze keer weer op: - Never rely on SD - Nooit op de vrijdagavondwedstrijd spelen. - Geen brabanders vertrouwen. - Altijd Robbie Wielaert aanvoerder maken als ie tegen z'n ouwe cluppie speelt! ![]() Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie. - Bredanaar - 24-09-2007 net een beetje bij aan het komen van een flinke griep. verveelde me inderdaad te pletter. toch lekker gtelachen. Bedankt allemaal. =D> =D> - Mukkus - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:toch lekker gtelachen. Als boeruh met kiespijn zeker? - Tripplexxx - 24-09-2007 Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie. Als je dan ook beslist om de captain deze ronde niet te laten meetellen, dan zou het nog kunnen idd.... - Bredanaar - 24-09-2007 nee ik moest niezen toen ik dat schreef :roll: . Hoest met de kreupelziekte trouwens? - Ekslem - 24-09-2007 Wat een vermaak hier :lol: - EJR - 24-09-2007 Tripplexxx Wrote:Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie. Ja en ook alle verdedigers en middenvelder niet meetellen (Leed en de Graaf). ![]() - Bredanaar - 24-09-2007 Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld? Die valsaards worden nu toch JUIST bevoordeeld met de SD-beslissing. #-o - EJR - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld? Ik had idd Amaoh en het Leed, maar die heb ik er op donderdagnacht nog uitgekieperd in de veronderstelling dat VVV wel sterk voor de dag zou komen en omdat het een vrijdagavondwedstrijd was natuurlijk. :razz: Vrijdag heb ik de hele dag met mijn reet op een zeiljacht op het IJsselmeer gedobberd, waarna ik mij in de avond te goed heb gedaan aan de heerlijke gespijzen van het havenrestaurant Berriesz in Medemblik. Van openstaande databases en valsspelers heb ik dus helemaal niets meegekregen. - Bredanaar - 24-09-2007 ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? - Treesong - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:leuter, leuter Hè pssssssst.... :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: - Niek - 24-09-2007 Wat een spelletje al niet teweeg kan brengen - EJR - 24-09-2007 Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? Dan hebben deze slimmeriken zicht ingedekt tegen de sancties die SD tegen valsspelers. Daar is niets mis mee. Je team, met voorkennis, veranderen na 18.00 uur wel. - waf - 24-09-2007 EJR Wrote:Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? dat is toch geen voorkennis, dat is nakennis. - EJR - 24-09-2007 waf Wrote:EJR Wrote:Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? wat jij wil... |