The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Miami - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=5946) |
Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Beest is een hele andere speler dan Soderling, die ook nog eens niet helemaal fit was. Beiden spelen ongeveer hetzelfde en Potro is momenteel fitter en meer in vorm. Een aanvallende speler als Potro moet 5x het punt maken tegen een verdediger als Beest en ik weet niet of ie daar al toe in staat is. Laat hem eerst maar eens van Fish winnen. Als Beest echt goed is, wint ie dat gewoon, van Fish en Potro. Re: Miami - _Tampie - 28-03-2011 Je hebt nogal veel vertrouwen in Ferrer, en ik moet zeggen redelijk terecht. Maar als beiden even 'goed' of 'slecht' voor de dag komen geef ik Potro toch meer kans. Maar Ferrer gun ik het zeker, en Potro ook eigenlijk. Voor FTM ook niet zo heel belangrijk, als de winnaar maar verliest van Djoko. Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Ik vind het ook terecht. Ik was ruim een jaar geleden zeer sceptisch over de mogelijkheid dat Ferrer echt weer op topniveau mee zou kunnen gaan doen, maar hij laat nu toch consistente prestaties zien. Zijn spel van gisteren was voldoende, maar tegen Potro zal hij toch een stuk minder fouten moeten gaan maken. Re: Miami - kooltje - 28-03-2011 2 jaar geleden won Potro zeer eenvoudig hier van Ferrer... Potro lijkt wel weer aardig terug op niveau waar Ferrer zich vorige week simpel liet aftroeven door Karlo... Zie Ferrer hier niet winnen. Re: Miami - Stille - 28-03-2011 Karlovic is gewoon heel lastig voor Ferrer. Je krijgt totaal geen rally's. Dat ligt het beest gewoonweg niet. Tegen JMDP zal hij veel meer ritme krijgen en dan wordt het wat mij betreft 50-50. Ik vond Ferrer gisteren wel aardig maar hij maakte behoorlijk wat UE. Del Potro was erg sterk al heb ik alleen de 1e set gezien en was Soderling niet best Re: Miami - kooltje - 28-03-2011 Hup Berlocq :lol: Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Anders begin je even met 3 dfs in 1 game ![]() Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 :lol: Die Berlocq! Re: Miami - centre court - 28-03-2011 Dit is gewoon de week van de hele matige gravelaars. Je ziet ze de gekste dingen doen. Verloor Berdych ook al niet een set van fucking RRH? Op HC! ![]() Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Weer een love game, gaan Carlos! Re: Miami - centre court - 28-03-2011 haha weer 0-30 op service Tomas. Zit iemand hier naar te kijken? Speelt één van de slechtste tennissers op de tour nou één van de beste weg of wat gebeurt hier allemaal? Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Ik zit te kijken ja, Berlocq speelt een factor 30 boven zijn kunnen momenteel. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 De weg is gelukkig nog lang en Berlocq is wel zo slecht op HC, dat Berdych dit echt niet KAN verliezen. Al won Berlocq natuurlijk wel van Gulbis, wellicht heeft ie het licht gezien. Re: Miami - kooltje - 28-03-2011 Die Berlocq staat gewoon 4-2 voor met graveltennis :lol: Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Vermakelijk wel, zo'n Berlocq op HC. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Anders ga je even boven de 50% serveren, Birdshit. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Haha, die berlocq joh, wat een figuur. Ik begin steeds meer te begrijpen dat ie hier staat. Even van 0-30 naar de TB met alleen maar goede punten. Hij ziet er al wel uit alsof ie al 5 uur op de baan staat. Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Ik zit zo nu en dan ook wel wat te lachen hier. Wat een gast is dat joh, prachtig. Re: Miami - centre court - 28-03-2011 2-1 Berlocq in de tb. Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 Die forehand :lol: Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Als je dit ook ziet, kan ik echt niet wachten op een Berlocq-Andujar op RG die richting de 5 uur gaat. Graveltennis ![]() Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Wat een ballen slaat ie ook vanuit het niets man. Hij slaat ook echt alles op de lijn. Die gozer kon eerder op gravel heel weinig op de ATP. Re: Miami - centre court - 28-03-2011 4-2 in de wissel =D> Re: Miami - centre court - 28-03-2011 5-2 :eeeek: Re: Miami - mindlight - 28-03-2011 DF op SP :lol: Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Mooi dat Berdych zo koel blijft, ik zou helemaal leip worden. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Oei, dat scheelde weinig. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2011 Hij serveert ook echt alles op de lijn :lol: Re: Miami - Scholten! - 28-03-2011 Goed weggewerkt door Tomas. Re: Miami - Scholten! - 28-03-2011 Gelukkig weer sp Berdych. |