The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
De wedstrijden van di 26/8 en woe 27/8 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: De wedstrijden van di 26/8 en woe 27/8 (/showthread.php?tid=1060)

Pages: 1 2 3

- tietuh - 26-09-2006

toch geen djourou Icon_question

- Voyou - 26-09-2006

:letitallout: :letitallout: :letitallout:

Doelpunt van Touré afgekeurd, ik twijfel of de bal wel achter was geweest...

- Tripplexxx - 26-09-2006

Madrid 1-0 Van Nistelrooij

- kuiper - 26-09-2006

Ja hoor. Ruud scoort. Had ik hem toch maar laten staan. Icon_twisted Icon_twisted

- Ricochan - 26-09-2006

Ruud scoorde een ouderwets intikkertje, hij stond weer eens op de juiste plek, en hij kon zoals verwacht zijn babyjuichen doen =D> =D> =D>

- Ricochan - 26-09-2006

en Raul 2-0 erachteraan....mooie kopbal!

- Jansoe - 26-09-2006

Nou lekker is dat. Benfica - Manchester op Sport 1.

Alleen is het commentaar net iets sneller dan de beelden bij mij... :letitallout: :letitallout:

- Ricochan - 26-09-2006

Ik kijk Madrid en nergens last van....

edit

op sport 1 loopt het geluid bij mij gewoon goed.....

AEK-Anderlecht 1-1

Celtic 1-0 Miller

- Jansoe - 26-09-2006

Madrid 3-0 door Reyes

- Treesong - 26-09-2006

En Real is van de 0 af Icon_evil

- Peter - 26-09-2006

:eeeek:

- FC Wageningen - 26-09-2006

Milevski 3-1, Raúl 4-1.

En Ruudje 5-1 middels een pingel...

En meteen de wissel..... :roll:

- Ricochan - 26-09-2006

Ronaldo mag ook nog ff, en kreeg een kusje van Ruud....

Ricochan Wrote:Ronaldo mag ook nog ff, en kreeg een kusje van Ruud....

Tongzoen?

- Jansoe - 26-09-2006

Dat hoef ik eerlijk gezegd niet te weten :roll:

- Lamme Lennie - 26-09-2006

Treesong Wrote:En Real is van de 0 af Icon_evil

Tsja, dat is natuurlijk het slechtste nieuws van deze ronde :x

- Riekki - 26-09-2006

Zuiver doelpunt van Seedorf afgekeurd

- Ricochan - 27-09-2006

Dat is dan wel weer goed nieuws...

- Peter - 27-09-2006

Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

- voe - 27-09-2006

Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert?

Ik zal mn team eens open zetten :wink:

- tietuh - 27-09-2006

Hij was niet helemaal fit geloof ik.....en ik heb een andere troef die de psv defensie helemaal dol draait.......doe maar 4-3 of vooruit 4-4 mag ook

- Matador! - 27-09-2006

Samenvattingen nu ook te zien op vi.nl

- waf - 27-09-2006

Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

wie bedoel je met scorend vermogen? toch niet kluiverd?

kone scoorde tenminste nog tegen de klootzakken boys en tardelli tegen ado. dat is tot op heden meer scorend vermogen gebleken dan kluiverd en farfan (met zijn lucky tegen timmer).

oftewel: psvee speelt vanavond in zijn sterkst mogelijke opstelling!

- Voyou - 27-09-2006

Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

Een PSV-supporter die een speler van de tegenstander aanprijst :eeeek: :eeeek:
En dan zeker keihard gaan juichen als hij scoort en PSV verliest?? Ik zet echt nooit een tegenstander van mijn favoriete ploeg (PSV) in mijn team, ook niet als ik verwacht dat ze met 5-0 gaan verliezen oid.. Ik baal meestal zo van een nederlaag dat ik niet kan gaan juichen voor een x-aantal punten bij championsmanager..

- Treesong - 27-09-2006

Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert?

Il est mon homme de café! Hakkuh

- kuiper - 27-09-2006

Ik heb hem wel, nu maar hopen dat hij speelt!!!

- Depor - 27-09-2006

waf Wrote:

wie bedoel je met scorend vermogen? toch niet kluiverd?

kone scoorde tenminste nog tegen de klootzakken boys en tardelli tegen ado. dat is tot op heden meer scorend vermogen gebleken dan kluiverd en farfan (met zijn lucky tegen timmer).

oftewel: psvee speelt vanavond in zijn sterkst mogelijke opstelling!

Farfan :wink: dat is bijna al het scorend vermogen van PSV