The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115) |
- Bocaloca - 15-07-2005 maar net 5 en veronica is nog net wat teveel gevraagd, als je in een vkantiepark in die regio zit ![]() - Vret Mien Gras - 15-07-2005 bocaloca Wrote:maar net 5 en veronica is nog net wat teveel gevraagd, als je in een vkantiepark in die regio zit Wie gaat er nou naar Tukkerland naar een vakantiepark? - Meazza - 15-07-2005 Mukkus Wrote:RTL5 zendt dit seizoen zes keer op vrijdagavond een competitie-wedstrijd van SC Heerenveen rechtstreeks uit. Geen enkele club (ook FC Twente niet) :wink: in de Eredivisie krijgt zoveel aandacht.Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats, Of heb ik ongelijk. - Gerben Zonderland - 15-07-2005 Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats, Of heb je teveel pilletjes geslikt? Of ben je verminderd toerekeningsvatbaar? Of ben je bezeten? Of...of...of...of... laat maar. :| - Meazza - 16-07-2005 Gerben Zonderland Wrote:nee GZ ik ben goudeerlijk?Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats, - Meazza - 16-07-2005 Gerben Zonderland Wrote:Wil je een keer met me mee naar een feestje Gerben,denk wel dat ut leuk word met ons beiden,zo n beroerde kerel ben je echt niet,denk ik,je bent wel een relaxte gast denk ik alleen een beetje te precies ogf nie??/Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats, - Tukker_Rulez - 16-07-2005 :roll: - Mukkus - 16-07-2005 Meazza, die gaten van die bivakmuts moeten voorop je gezicht zitten. De bovenste 2 voor de ogen, dan zie je je toetsenbord en dus zie je ook wat je typt. - FC Petr - 16-07-2005 Ook Meazza is niet zo beroerd als ie zich voor doet,denk ik,maar weet het niet zeker,hij houdt van feestjes,samen met Gerben. - Vret Mien Gras - 16-07-2005 FC Twente heeft vanmiddag ook haar derde oefenduel gewonnen, in Vriezenveen werd Twenterand met 0-6 verslagen. De doelpunten van Twentse zijde werden gemaakt door N'Kufo(2x), Touma, Velten en Bakircioglü(2x). Voor Kennedy Bakircioglü was het zijn eerste wedstrijd voor FC Twente, waarin hij dus tweemaal trefzeker was. - Vret Mien Gras - 16-07-2005 En dit is het FC Twente meisje voor het nieuwe seizoen: ![]() - kratovsk - 16-07-2005 kruisje - Balthazar - 16-07-2005 Ramon Zomer liet net een prutje - Meazza - 16-07-2005 En Tim Velten snoof hem op! - Meazza - 16-07-2005 Van Persie: "heb ik een hoer geneukt en nu klaagt ze me aan" Kluifert: "hmmm" Van Persie: "wat moet ik doen" Kluifert: " trouw ermee, dat heeft vd Vaart ook gedaan" - Bocaloca - 16-07-2005 #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o - Meazza - 16-07-2005 bocaloca Wrote:#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o :roll: - Mukkus - 16-07-2005 Mukkus Wrote:=D> een gouwe ouwe, meazza =D> :roll: - Vret Mien Gras - 20-07-2005 FC Twente heeft vanavond met 3-1 gewonnen van eerste-divisionist AGOVV Apeldoorn. De wedstrijd die in Bergentheim plaatsvond stond onder toezicht van ongeveer 1500 toeschouwers. FC Twente begon voortvarend en een lobje van Gakhokidze belandde net naast het doel. Even later was het Afonso die de 1-0 op het scorebord mocht zetten na een goede actie van Elbekay Bouchiba. Vlak voor rust kwam AGOVV op gelijke hoogte. Na een foute inschatting van Sander Boschker bij een ingooi kon Juliana de gelijkmaker binnenkoppen. Dit is tevens de eerste tegentreffer van FC Twente in de voorbereiding. Even later kon FC Twente alweer de 2-1 op het scorebord zetten. Na een mooie één-twee tussen Bakircioglu en Schuurman, was het Gakhokidze die met een volley FC Twente weer op voorsprong zette. De Griekse testspeler Loumpoutis liet een zeer behoorlijke indruk achter. De linksback is snel en durft vaak mee op te komen. - Bocaloca - 20-07-2005 trouwens balthazar echt heel origineel ben je ook weer niet met je avatar - Balthazar - 20-07-2005 Iedereen noemt mij calimero en dan mag ik geen eens een avater van mijzelf? - Mac - 20-07-2005 ben jij een jood? - Aukinho - 20-07-2005 haha, dat vind ik dan wel weer leuk :razz: - Vret Mien Gras - 20-07-2005 Geweldige avatar Balthazar, ook een beetje zelfspot mag al niet he...... - Bocaloca - 21-07-2005 eehm beetje naloperij die avatar, en als iemand anders em heeft dr over gaan lopen miepenn, en nu een rugtukker em heeft is et opeens geweldig. Nog steeds niet echt origineel en van hoog niveau die tukkers - Kennedy - 21-07-2005 Why Why Why :eeeek: - FC Petr - 21-07-2005 Eerlijk gezegt, 't bevalt me best zo'n tukker topic, het is nu bij de andere topics een stuk rustiger. Maar lang genoeg in Duitsland geweest, ik ga maar weer even de nederlandse topics bekijken. - Balthazar - 21-07-2005 Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :roll: - Tukker_Rulez - 21-07-2005 FC Petr Wrote:Eerlijk gezegt, 't bevalt me best zo'n tukker topic, het is nu bij de andere topics een stuk rustiger. En dat zegt iemand die zelf misschien net 40 KM van Duitsland af woont. :roll: - Guest - 21-07-2005 Slotje ![]() |