The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Manager 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364) |
- buurs - 23-12-2006 centre court Wrote:buurs Wrote:zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek: dat klopt cc. 2007 wordt een testjaar. - Haggie - 28-12-2006 Scholten! Wrote:Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink: Laat ik dan de Baakse Deelname naar 3 tillen! Het laatste half jaar ben ik afgehaakt. Maar nu met een frisse start beginnen! Ik zal ook de excell-sheet weer op me nemen als hier niets op tegen is? - Vos - 28-12-2006 Eli,nu je waarschijnlijk minder werk met je MV game zal hebben na de werkzaamheden van Mac,zou je kunnen overwegen om zelf ook weer met TM mee te gaan doen ![]() Dat maakt het voor iedereen een stuk leuker. Bij voorbaat dank Henk - Elikian - 28-12-2006 ?? Ik heb vorig jaar toch gewoon de TM stats bijgehouden? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats/">http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats/</a><!-- m --> - Vos - 28-12-2006 Weet ik,maar ik hoop dat je het komend jaar WEER zult doen. - kuiper - 28-12-2006 Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink: Als je er een keer niet aan toe komt wil ik het dan wel een keer overnemen. - centre court - 28-12-2006 Wat een goede initiatieven van iedereen! =D> Als ik ook eens iets kan doen voor jullie zal ik 't zeker niet laten. - _Tampie - 29-12-2006 centre court Wrote:Wat een goede initiatieven van iedereen! =D> Dan doe ik zoals gewoonlijk weer geen ene ruk. TM laat ik zeker schieten heb ik besloten. Het puntensysteem zullen ze toch niet begrijpen en de prijzen zijn waardeloos. Alles op de MV Game! - buurs - 29-12-2006 _Tampie Wrote:centre court Wrote:Wat een goede initiatieven van iedereen! =D> Het gaat om de eer Tampermans :wink: - centre court - 29-12-2006 En de fun die je hebt met 't maken van je team en het volgen van je gekozen spelers later in de week. - Ad Wim - 31-12-2006 Heeren! Ben net terug van de wintersport en ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen. Maak jullie borsten maar vast nat! - Ad Wim - 31-12-2006 Deze regel bij Game Info maakt me wel ongerust: Quote:De door de organisatie van de Tennis Manager 2007 genomen beslissingen zijn bindend en hierover zal NIET gecommuniceerd worden - centre court - 31-12-2006 Wanneer moeten we eigenlijk concreet ons 1e team maken? Gewoon met de AO toch? En voor MV game komende week? :roll: - Ad Wim - 31-12-2006 TM begint op 15 januari met de AO inderdaad. Volgens mij moeten we voor MV morgenavond al ons team maken. Spannend! - Juan Zueco - 06-01-2007 Ad Wim Wrote:TM begint op 15 januari met de AO inderdaad. Het begint alweer fraai! :letitallout: Op de Sport Dreams site staat dat de AO op de 23e begint. Volgens mij is dat toch echt de 15e dus maar even een mailtje gestuurd. Lees en huiver: :eeeek: Quote: Weg spanning. ![]() - centre court - 06-01-2007 Waaaaaaaaaaaaaat????? Dat kan toch echt niet? :eeeek: - Ad Wim - 06-01-2007 Dit is inderdaad kut, ik heb ook maar even een, vrij pittig, mailtje gestuurd. - Vos - 06-01-2007 Dat word dus een heel hoge score op de AO. VOOR IEDEREEN ![]() ![]() ![]() - Ad Wim - 06-01-2007 Wel goed voor de credits :roll: - Vos - 06-01-2007 Niet als je op nummer 21 eindigd. :wink: - Kraai - 07-01-2007 Waar slaat dit nu weer op??? :letitallout: :letitallout: Om organisatorische redenen? Echt belachelijk !! #-o #-o - _Tampie - 08-01-2007 #-o #-o Tja het bevestigt wel waarom ik geen zin meer heb in TM. Amateurs. - buurs - 13-01-2007 Ad Wim Wrote:Dit is inderdaad kut, ik heb ook maar even een, vrij pittig, mailtje gestuurd. Al een reactie gehad? - Ad Wim - 13-01-2007 Nee, helaas. Het zal dus wel niet verplaatst worden. Prutsers. - buurs - 13-01-2007 balen :letitallout: - Scholten! - 15-01-2007 Slechte zaak is dit. Ik denk dat er al veel managers zijn afgehaakt voor TM, of valt dat wel mee? Mijn deelname is afhankelijk van Haggie - Ad Wim - 15-01-2007 Tja, het wordt zo wel iets minder leuk, maar ik doe zeker nog wel mee. Ik wacht denk ik wel even met de betaling. Als ze echt gaan kloten met dat nieuwe RR-systeem, ben ik weg. - THE MAILMAN - 15-01-2007 Ad Wim Wrote:Tja, het wordt zo wel iets minder leuk, maar ik doe zeker nog wel mee. Of ze knikkeren je er al heel snel uit als je nog niet betaald hebt. - centre court - 15-01-2007 Ik ben er gewoon bij. Blijft een leuk spel ondanks de fouten die ze elke keer weer maken. - buurs - 15-01-2007 centre court Wrote:Ik ben er gewoon bij. Blijft een leuk spel ondanks de fouten die ze elke keer weer maken. Ik heb een maand geleden al betaald :8: |