The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
EK Schaatsen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: EK Schaatsen (/showthread.php?tid=1658) Pages:
1
2
|
- Gerben Zonderland - 14-01-2007 de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Zij is dan ook sowieso een Duitse....de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Lelijkste podium ooit bij de dames lijkt me zo.Tja, als Anni er zowiezo niet bij is....... En haar Nederlands is ook niet heel beroerd, voor een Duitse... - de nieuwe - 14-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Ik vind Anni sowieso niet heel beroerd, voor een Duitse =P~de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Zij is dan ook sowieso een Duitse....de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Lelijkste podium ooit bij de dames lijkt me zo.Tja, als Anni er zowiezo niet bij is....... - Gerben Zonderland - 15-01-2007 de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik vind Anni sowieso niet heel beroerd, voor een Duitse =P~de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Zij is dan ook sowieso een Duitse....de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Lelijkste podium ooit bij de dames lijkt me zo.Tja, als Anni er zowiezo niet bij is....... Nee, daar kan ik wel in komen.... - de nieuwe - 15-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Is dat wishful thinking? :wink:de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik vind Anni sowieso niet heel beroerd, voor een Duitse =P~de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Zij is dan ook sowieso een Duitse....de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Lelijkste podium ooit bij de dames lijkt me zo.Tja, als Anni er zowiezo niet bij is....... - Tripplexxx - 15-01-2007 Anni doet het toch weer met boer Ids? - de nieuwe - 15-01-2007 Yep. Ze had het in het begin van het seizoen in interviews regelmatig over "mijn liefie" :/\ - Gerben Zonderland - 20-01-2007 Wa hep die Anni een doorzichtig pakkie an... =P~ - Kleine Jan - 20-01-2007 Anni is een lieverd ![]() - de nieuwe - 20-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Wa hep die Anni een doorzichtig pakkie an... =P~=D> - Adder - 20-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Wa hep die Anni een doorzichtig pakkie an... =P~ Spijt me wel, maar vind het toch niet staan, die Olifanten BH. Blijft natuurlijk wel een lekker ding met Jumbo tieten. :wink: - Gerben Zonderland - 09-02-2007 WK-Update: die liplees/cameltoe-pakken van die Xanaduuse vrouwen zijn ook een beetje apart... :eeeek: - de nieuwe - 09-02-2007 Gerben Zonderland Wrote:WK-Update: die liplees/cameltoe-pakken van die Xanaduuse vrouwen zijn ook een beetje apart... :eeeek:Maakt niet uit, die Canadesen zijn toch geen Anni :wink: - Bumme - 10-02-2007 de nieuwe Wrote:Gerben Zonderland Wrote:WK-Update: die liplees/cameltoe-pakken van die Xanaduuse vrouwen zijn ook een beetje apart... :eeeek:Maakt niet uit, die Canadesen zijn toch geen Anni :wink: Dat niet maar ze hebben wel klasse! - Jansoe - 10-02-2007 Anni heeft tieten. Das belangrijker. - de nieuwe - 10-02-2007 Jansoe Wrote:Anni heeft tieten. Das belangrijker.Beaam! - Jansoe - 10-02-2007 Wat een uitzonderlijke race van Wust! =D> =D> - Ricochan - 10-02-2007 wwaaahhhhhhhhhhh blablabla zo praat ze... - de nieuwe - 11-02-2007 Ireen Wust ![]() - Ad Wim - 11-02-2007 Fantastisch! Nu snel wegzappen voordat we een interview krijgen. - Depor - 11-02-2007 Mooi ook om te horen dat het publiek al Campione begon te zingen tijdens de rit. - de nieuwe - 11-02-2007 de nieuwe Wrote:Ireen WustEn nog veel meer ![]() ![]() ![]() - harry_bierdop - 11-02-2007 =D> !!!! ![]() - waf - 11-02-2007 ok, het is niet echt een mondiale sport, maar teringjantje, wat een gigant! =D> =D> - EJR - 11-02-2007 En met 2 vingers in ze neus. =D> |