The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Teams 26 tot 28 januari - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Teams 26 tot 28 januari (/showthread.php?tid=1697)

Pages: 1 2 3 4 5 6

- Frits - 22-01-2007

wie neemt de plek van hofs over?

lucius of buissie??

- Ricochan - 22-01-2007

Frits Wrote:wie neemt de plek van hofs over?

lucius of buissie??

die spelen allebei sowieso al, dus dat kan niet....

- Frits - 22-01-2007

lucius op plek van hofs en buissie op die van lucius bedoel ik.

of gaat greene/ derijck spelen op get middenveld? en blijft buissie achterin.

of zakt lucius terug en gaat buys op plek van hofs spelen samen met derijck of greene..

- Mukkus - 22-01-2007

Ik denk dat ze voor Hofs een extra keeper op goal zetten.....

- Frits - 22-01-2007

Mukkus Wrote:Ik denk dat ze voor Hofs een extra keeper op goal zetten.....

ik zou er 2 nemen, 1 bij de 1e en 1 bij de 2e paal. houdt mijn drenthe misschien de 0 nog

- Ricochan - 22-01-2007

Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

- Ekslem - 22-01-2007

Staat die Ekramy of Lodewijks op goal?

- Mukkus - 22-01-2007

Beide.

- Frits - 22-01-2007

Ekslem Wrote:Staat die Ekramy of Lodewijks op goal?

Henk Timmer heeft in een interview met RTV Rijnmond bekend gemaakt dat hij niet naar Villarreal zal vertrekken. Eerder schatte de doelman de kans dat hij zou vertrekken nog op vijftig procent.

Gisteren meldde Tom Egbers nog in Studio Voetbal dat Feyenoord en VIllarreal het eens waren over de transferprijs. De verwachting was dan ook dat de transfer vandaag zou worden afgerond. Volgens Timmer is de transfer nu echter afgeketst omdat de Spanjaarden de vraagprijs van Feyenoord te hoog vinden.

- Peter - 22-01-2007

Hoe kan Villarreal nou opeens de vraagprijs te hoog vinden? Ze hadden toch juist een dermate hoog bod gedaan dat Feyenoord dat niet kon weigeren? #-o

- Ekslem - 22-01-2007

Moeten we hier nog rekening meehouden mbt het weekend?

Quote:Spitsenduo AZ twijfelachtig voor MVV

AZ moet het in de bekerconfrontatie met MVV waarschijnlijk zonder zijn belangrijkste spitsen stellen. Shota Arveladze en Danny Koevermans kampen beide met lichte blessures. Pas morgen wordt bekend of het duo meedoet.
Moussa Dembele lijkt wél tijdig fit voor de kwartfinale om de KNVB-beker. Afgelopen weekend ontbrak hij nog tegen ADO Den Haag, hij lag toen met griep op bed.

- Ekslem - 22-01-2007

Zou Derijck een kansje in de basis gaan krijgen? Heb het gevoel dat Bahia de basis uitgaat!

- Frits - 22-01-2007

Ekslem Wrote:Zou Derijck een kansje in de basis gaan krijgen? Heb het gevoel dat Bahia de basis uitgaat!

die gaat hoe dan ook wel spelen...

- Vret Mien Gras - 22-01-2007

Als ik de woorden van Lucius mag geloven, dan verdwijnt De Guzman uit de basis. Het lijkt mij logisch dat Koeman hem er niet uit haalt maar je weet het nooit.

- waf - 22-01-2007

Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

- Ekslem - 22-01-2007

waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop wel dat ze vlaar eruit halen want wat die liet zien was echt te triest voor woorden...

maar al zijn vorige wedstrijden presteerde hij als een van de weinigen echt goed. samen met drenthe. dus ik denk niet dat hij geslachtofferd wordt.

ik ben blij dat hofs geschorst is. misschien zal koeman dan eindelijk eens inzien dat guzman op die plek moet spelen, met 2 verdedigende middenvelders erachter. maar ik ben bang dat koeman het nooit zal zien.

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

- waf - 22-01-2007

Ekslem Wrote:
waf Wrote:

Waf, hoe denk jij dat de achterhoede eruit gaat zien? Gaat Derijck in de basis spelen cq. minuten pakken?

zelfde als tegen nak, koeman kennende.

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.

- Lamme Lennie - 23-01-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:

derijck kan op het middenveld staan, maar als greene fit is kan ook buijs opschuiven.... ik gok ook op speelminuten voor lensky.

Die gast die na elke getrokken sprint kramp krijgt en moet wisselen?

- Fred Naaigaren - 23-01-2007

Ik kom niet helemaal lekker uit met mijn budget, vandaar een reeds gestopte speler.
Wellicht zie ik wat over het hoofd.

Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M) FC Utrecht

Mendes da Silva, David (17.65M) AZ
Vlaar, Ron (14.10M) Feyenoord
Zuiverloon, Gianni (12.55M) SC Heerenveen
Pieters, Erik (9.00M) FC Utrecht

De Haan, Ferry (3.20M) Excelsior
Aissati, Ismail (10.65M) FC Twente
Bakircioglu, Kennedy (15.30M) FC Twente

Charisteas, Angelos (15.55M) Feyenoord
Alves, Afonso © (14.65M) SC Heerenveen
Koevermans, Danny (17.50M) AZ

- Ricochan - 23-01-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:

Op tv werd beweerd dat lucius met supertalent de guzman bedoelde en dat die dus ook niet presteerd naar behoren, kan dat kloppen?

- Ekslem - 23-01-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:

Derijck zet mijn team op 0.00, maar weet niet of ik de gok aandurf :roll:

- Ricochan - 23-01-2007

Dit wordt duidelijk een week om BB weer eens in de strijd te gooien, met de kans dat hij Rood krijgt inbegrepen...

edit

Ik ben eruit BB erin en in de spits mijn sekret weppen ! Icon_twisted

- BIERTEAM.NET - 23-01-2007

Fred Naaigaren Wrote:Ik kom niet helemaal lekker uit met mijn budget, vandaar een reeds gestopte speler.
Wellicht zie ik wat over het hoofd.

Vorm, Michel (10.65M) FC Utrecht

Mendes da Silva, David (17.65M) AZ
Vlaar, Ron (14.10M) Feyenoord
Zuiverloon, Gianni (12.55M) SC Heerenveen
Pieters, Erik (9.00M) FC Utrecht

De Haan, Ferry (3.20M) Excelsior
Aissati, Ismail (10.65M) FC Twente
Bakircioglu, Kennedy (15.30M) FC Twente

Charisteas, Angelos (15.55M) Feyenoord
Alves, Afonso © (14.65M) SC Heerenveen
Koevermans, Danny (17.50M) AZ

Misschien kun je met Luirink spelen ipv Mendes en misschien moet je ook nog even naar Koevermans kijken aangezien hij en Arveladze onzeker zijn voor het bekerduel van vanavond (meen ik gisteren gelezen te hebben).... Als je de Koef vervangt door bijvoorbeeld de veel goedkopere Jenner kun je de Haan misschien ook vervangen voor een wel spelende speler!

- Kennemerland - 23-01-2007

Graag commentaar !!!

Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Broerse, Joost (12.20M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Fränkel, Purrel (10.55M)
Kaya, Onur (9.70M)
El Ahmadi, Karim (9.10M)

Alves, Afonso (14.65M)
Huntelaar, Klaas-Jan (20.35M)
Koevermans, Danny © (17.50M)

- FC Petr - 23-01-2007

Kennemerland Wrote:Graag commentaar !!!

Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Broerse, Joost (12.20M)
Drenthe, Royston (12.35M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Fränkel, Purrel (10.55M) [-X
Kaya, Onur (9.70M)
El Ahmadi, Karim (9.10M)

Alves, Afonso (14.65M)
Huntelaar, Klaas-Jan (20.35M)
Koevermans, Danny © (17.50M)

Geen basisspeler, valt zo nu en dan wel in, maar altijd als linksback.....kortom, je hebt nix aan die snertvent. :wink:

- Kleine Jan - 23-01-2007

Broerse, Joost (12.20M) is ook soort van (licht) blesse... maar dat zijn bijna alle Utrecht-verdedigers

- Vret Mien Gras - 23-01-2007

Iedereen Mendes als captain....

- FC Petr - 23-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Icon_question

- FC Petr - 23-01-2007

Nou vooruit, ik neem ´m ook maar.

- Bumme - 23-01-2007

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)