The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het grote SD-online-tourney-topic - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Het grote SD-online-tourney-topic (/showthread.php?tid=1832) Pages:
1
2
|
- Depor - 14-02-2007 Geld gestort en op PP gezet ik ben van de partij - EJR - 14-02-2007 Alles is voor: ![]() - Depor - 14-02-2007 Vorige keer niet :wink: - Matador! - 14-02-2007 gittermaster Wrote:puik plan.. ![]() - Depor - 14-02-2007 Maandag 21.00 ofzo? - harry_bierdop - 14-02-2007 Depor Wrote:Vorige keer niet :wink: Vorige keer won Harry, alleen toen waren we maar met 6 of 7 man ![]() - gittermaster - 14-02-2007 20:30 - kuiperinho - 15-02-2007 Ik kan op zich wel op maandag. Maar prefereer een vrijdag of zaterdag. Maandag is niet mijn meest scherpe dag :wink: - Ricochan - 16-02-2007 Wordt er nu op pokerroom gespeeld? Dan kan ik wel... - Ad Wim - 16-02-2007 Kunnen we niet gewoon een keer een live toernooi organiseren onder de forummers? - Treesong - 16-02-2007 Ad Wim Wrote:Kunnen we niet gewoon een keer een live toernooi organiseren onder de forummers? Tja, daar zijn we al een tijd mee bezig... probleem is natuurlijk dat we uit alle windstreken komen. Ik zie bijv. Harry en kuiper niet even in de auto stappen om naar Amsterdam te crossen. - Ad Wim - 16-02-2007 Ach, Harry haalt dat er waarschijnlijk wel uit :wink: Maar er zijn toch sowieso genoeg Amsterdammers? Harry's fout dat ie in zo'n uithoek woont :razz: - Treesong - 16-02-2007 Ad Wim Wrote:Ach, Harry haalt dat er waarschijnlijk wel uit :wink: In Amsterdam spelen de forummers al poker met elkaar hoor :waf: - harry_bierdop - 16-02-2007 Ad Wim Wrote:Harry's fout dat ie in zo'n uithoek woont :razz: Ach ja.. het heeft ook zo zijn voordelen! Net naar trink gut geweest.. 6 flessen originele berentzen Apfelkorn voor 24 euro! Flesje bacardi 12 euro, fles Dimple 15 euro! Zelfs Glenfiddich special edition niet meer als 35 euro..! Oow ja.. ook nog ff getankt! Diesel... 91 cent per liter ![]() - Ad Wim - 16-02-2007 Apfelkorn een voordeel? :roll: - Treesong - 16-02-2007 Flessie Dimpul voor 15 roebels is niet verkeerd =P~ - harry_bierdop - 16-02-2007 Treesong Wrote:Flessie Dimpul voor 15 roebels is niet verkeerd =P~ Kratje Paulaner halve liters 14 euro? En je krijgt ook altijd van die mooie kadotjes erbij! Nu weer zo'n ouderwetse stenen pul : ![]() - Treesong - 16-02-2007 Hmmm... die stenen pul zou niet verkeerd zijn voor de pubquiz die ik om de woensdag presenteer... a.s. woensdag draait het in één van de rondes allemaal om bier en degene die tijdens de proefvraag de meeste biertjes raadt, wint een prijs. Nu is dat een Duvel drinkspel :8: - Tripplexxx - 16-02-2007 Ik moet me helaas afmelden voor maandag :| - harry_bierdop - 16-02-2007 Toch klote dat pokerroom een van de weinige toernooitjes is waarbij je een eigen toernooi aan kan maken! Ik heb net gekeken en heb er toevallig nog $50 op staan (Ben er denk ik al een maand of 3 niet meer geweest) maar veel mensen zullen op deze site geen geld hebben staan en hun accepteren alleen netteller en geen moneybookers! - Treesong - 16-02-2007 harry_bierdop Wrote:Toch klote dat pokerroom een van de weinige toernooitjes is waarbij je een eigen toernooi aan kan maken! Ik heb net gekeken en heb er toevallig nog $50 op staan (Ben er denk ik al een maand of 3 niet meer geweest) maar veel mensen zullen op deze site geen geld hebben staan en hun accepteren alleen netteller en geen moneybookers! Bij Pokerstars kan het ook, maar dan moet je wel eerst een zootje player points hebben verzameld :| Bij Pokerroom kan je toch wel tickets aan mensen sturen? - Depor - 16-02-2007 Als iemand mij ff 10$ op pokeroom kan geven krijg je het op PP terug... - Matador! - 16-02-2007 Het toernooi kan ook bij Unibet, ik wil het evt. wel aanmaken. - gittermaster - 17-02-2007 @depor, geen probleem.... @Rico, top, dus jij doet ook mee. @tripple... jammer, volgende keer weer Re: Het grote SD-online-tourney-topic - Ekslem - 04-04-2008 Vanavond Sit n go'tje? |